Popular Today

Selasa, Oktober 19, 2010

Melayu Pulau Pinang dilayan seperti ANJING menyalak bukit

Kami mahukan penjelasan... mana dia kerajaan DAPigs, mana dia EXCO DAPigs, mana dia Ketua Menteri DAPigs.. lari ke?

Sekali lagi Melayu Pulau Pinang dilayan umpama Anjing menyalak bukit.. sia-sia sahaja.. inilah layanan bertaraf binatang yang diberikan kerajaan DAPIgs terhadap Melayu..

Ianya berkaitan cadangan pengambilan tanah seluas 40 hektar di Kampung Genting di sini bagi pembinaan sebuah universiti... oleh itu Kerajaan Negeri diminta untuk menjelaskan perkara tersebut dalam tempoh seminggu!!!

Setakat ni tiadA seekor pun pemimpin DAPIgs Pulau Pinang yang turun beri penjelasan... tindakan kerajaan negeri yang cuba mengelak dari menjawab persoalan ini membuktikan kerajaan DAPigs ialah kerajaan yang tidak bertanggungjawab...

Sedangkan Pejabat Tanah dan Daerah Barat Daya akan memanggil semua penduduk kampung untuk memaklumkan tentang pengambilan tanah dan membincangkan mengenai harganya...

Kerajaan Negeri DAPigs dah mula lepas tangan... penduduk dilayan macam Anjing menyalak bukit...

Penduduk hanya mahukan penjelasan... ya atau tidaK!!!

Tetapi pastinya kerajaan negeri tidak akan menjawab YA!!!.. kerana ia membuktikan apa yang didakwa oleh penduduk..

JIka kerajaan negeri jawap TIDAK... penduduk mahukan jaminan dan janji kerajaan neGeri... adakah kerajaan Negeri berani berjanji tanah di Kg Genting tidak akan diambil untuk projek universiti... Jika kerajaan egeri tidak berani berjanji maksudnya kerajaan telah membohong rakyat dan penduduk Melayu Kg Genting!!!


Baca seterusnya di sini...

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Anjing liar menyalak tu kira berani la tuh bro..ada anjing melayu peliharaan LGE yang senyap sepi, tiada gigi tinggal gusi.Wahai melayu PP fikirkanlah apa nak jadi??

Kongsi Link Anda