Popular Today

Rabu, Mac 26, 2014

#Mh370 - Kenapa pemimpin pembangkang kecewa sangat?

Operasa SAR kini telah memasuki hari ke18. Sedang kerajaan sedang berusaha, menyelaras, mencari dan menyelamat mangsa tetapi ada pulak satu pihak lain yang sengaja memburukkan kerajaan.

Mereka sangat gembira bila kerajaan dihentam, Malaysia dimalukan. Mereka ini sangat suka bila ada media asing yang keluarkan berita buruk tentang kerajaan Malaysia.

Manusia ini hidup dengan penuh rasa dengki dan niat jahat. Hari ini terdapat pemimpin PR yang rasa sangat kecewa bila Dato Seri Hishammuddin, Pemangku Menteri Kerjaraya mendapat pujian dan pengiktirafan dari kebanyakan rakyat Malaysia.

Sebenarnya ramai rakyat Malaysia yang waras.. yang tidak waras ialah mereka yg sokong kepada pembangkang. 

Rakyat Malaysia mengetahui bahawa kerajaan dah buat yang terbaik untuk operasi SAR MH370 ini. Ianya bukan sesuatu yang mudah. Dengan menghadapi satu kejadian yang tidak pernah berlaku sebelum ini.

Rasanya pemimpin pembangkang seperti latifah Koya inj sahaja yang belum matang.. sentiasa mencari isu untuk mendapat milage politik semata-mata.

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku cadangkan Kerajaan sediakan BAHTERA punatkan Koya dan semua yang sejenis dengannya termasuk PERLIWAT BERSIRI...hantar ke Southern Indian Ocean...Kalau boleh mereka tak balik lagi ke Malaysia.

Tanpa Nama berkata...

Si BETINADAJAL ni memang jenis loyarLONGKANG; yg. asyik galak membela si PELIWAT dan PENJENAYAH, termasuk yg. bunuh polis kita serta mangsa, yg. majoriti umat Islam/Melayu, dgn. KEJAM! PI BERAMBOS lah betina nin kat LONGKANG PELIWATPEMBANGKANGSONGSANG!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Tanpa Nama berkata...

Anwar Penjubur 'mishandle his kote' sebab itulah dia dihukum penjara 5 tahun....he he he

Tanpa Nama berkata...

Loyar buruk ni menyokong si kaki bontot wpun dah jelas terbukti alJubur adalah peliwat dan melanggan cinadol.

Jgn percaya dgn loyar ni.Hati busuk.

Kongsi Link Anda