Popular Today

Isnin, November 22, 2010

Fobia betul PKR dengan angka 16!!!

Nak tunggu 16 Disember... oooohhh tidak!!!

Nampaknya PKR tak nak tunggu tarikh 16 Disember.. apatah lagi sekarang ni PKR sangat fobia dengan angka tersebut.. ini terbukti apabila Parti Keadilan Rakyat (PKR) mengesahkan permohonan keluar parti Datuk Zaid Ibrahim berkuat kuasa serta-merta [kilk sini].

Memang kelakar apabila PKR mengagap keputusan berkenaan tidak dianggap 'memecat' dari parti sebaliknya sekadar 'menunaikan hasrat' Zaid yang mahumeninggalkan PKR.

Kata Pudin
"Ibu Pejabat parti menerima surat Datuk Zaid pada 19 November pada pukul 10.30 pagi, jadi Biro Politik mengambil keputusan untuk tunaikan dengan segera hasrat beliau itu.

Keadaan ini mungkin ada kaitan dengan angka 16 September 2008 yang sudah berlalu 3 tahun lalu.. mungkin angka ini dianggap sial atau suwey kepada PKR...

Manakan tidak, angka 16 ialah angka penipuan terbesar PKR kepada rakyat Malaysia.. iaitu penipuan Aljuburi untuk merampas kerajaan BN..berapa ramai rakyat Malaysia yang dah ditipu dengan rancangan iblis alJuburi...


Ironinya keputusan yang dibuat PKR mengenai peletakan jawatan serta merta kerana terlalu takut angka 16 diingati...

Sekarang ini apa yang berlaku sebaliknya.. kapal PKR pula hampir karam.. dan masa akan menentukan PKR akan dikafankan dengan kroni dan keluarga Aljuburi!!!

Semoga Allah akan kuburkan PKR dengan semua pengkhianata agama, bangsa dan negara!!!

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda