Sabtu, April 24, 2010

Gempar : Maklumat risikan PKR bocor lagi!!!! sebarkan!!

0 Komen!!!

Maklumat terbaru Pisau perolehi dari sumber dalaman PKR,Saifudin Nasution telah membuat kenyataan provokasi untuk membangkitkan kemarahan penyokong mereka,kononnya pemuda BN akan membakar semua siri CD ceramah Zaid Ibrahim.

Kenyataan dari jurucakap Pemuda BN:
"PEMUDA BARISAN NASIONAL DENGAN INI MENAFIKAN SEBARANG TUDUHAN DARI MANA MANA PIHAK BAHAWA KAMI AKAN MELAKUKA N APA SAJA BENTUK SABOTAJ TERHADAP PIHAK PEMBANGKANG."
Yang terkini Ketua AMK Samsul Md Akin telah mengerahkan beribu AMK turun ke Hulu Selangor untuk membuat provokasi kepada perayu undi BN malah beliau turut mengarahkan agar ahli AMK menguasai kesemua pusat membuang undi.Ini bertujuan untuk menimbulkan rasa gerun dan takut terhadap penyokong BN.

Salah satu rancangan beliau adalah untuk menimbulkan kekecohan di kesemua tempat di Hulu Selangor jika pihak pakatan kalah .

Pisau turut mendapat maklumat dalaman PKR bahawa Anwar turut sama mengarahkan kalangan pemimpin mereka membangkitkan sentimen dan amarah pada penyokong mereka.

Buat petugas dan penyokong BN harap dapat mengambil langkah berjaga jaga agar tidak terperangkap dengan tindakan provokasi pihak PKR dan juak haprak pakatan.


Sumber : Pisau

Tamparan kepada Anwar!!!

2 Komen!!!

Usaha provokasi yang cuba dipancing Anwar menuju kegagalan.. pelbagai cara mereka untuk menipu Pengundi Hulu Selangor..

Antaranya mereka menggunakan surat palsu supaya jangan undi BN, gunakan juga surat palsu gunakan nama Perkasa.. itulah perangai sebenar pembangkang yang suka berbohong, menipu dan membuat fitnah..


Namun antara fitnah paling besar ialah Debat tentang APCO [rujuk sini].. iaitu usaha yang dianggap sebagai senjata pembangkang menyerang Najib..

Tamparan kepada Anwar, usaha mereka gagal.. Namun jawab Najib ringkas sahaja tapi padat [rujuk sini]... "Mana ada dalam perancangan nak berdebat dengan Anwar Ibrahim di Kuala Kubu Baru. Tak ada. Saya lebih suka kalau dapat jumpa dengan anda kerana lebih banyak faedah yang diperolehi daripada berjumpa dengannya.

Memang betul pun.. rakyat lagi suka Najib jumpa mereka.. banyak masalah mereka boleh selesai.. apa pekdahnya jumpa dengan Pembangkang... berapa banyak peruntukan kerajaan negeri beri kepada rakyat Hulu Selangor.. berapa banyak masalah mereka boleh diselesaikan pakatan rakyat.. tak de.. elekk!!!

Jumpa ANwar hanya membuang masa.. bukan Anwar yang nak undi BN.. tetapi rakyat yang nak undi.. layan ANwar pun bukannya dapat apa-apa!!!.. biarlah si agen Yahudi dengan fitnahnya!!!

Kepada Anwar.. PIIIrah katak mabuk!!!


ABZ!!




Jangan Jadi boneka DAP!!!

Tolak Zaid!!!

Tolak katak Mabuk!!

Tolak kaki Lumba Luda!!!

Selamatkan Malaysia

Selamatkan Melayu dan Islam!!!

PANAS!! : Laporan Polis terhadap penghina Sultan Selangor

0 Komen!!!
Satu laporan polis telah dibuat oleh rakyat Hulu Selangor terhadap penghina Sultan Selangor.

Ini adalah ekoran tindakan biadap Nik Aziz, orang Kota Bahru yang menghina dan merendahkan Sultan Selangor melaluinya kenyataannya semalam.

Semalam Nik Aziz berkata "Siapa ajar tidak boleh cakap politik dalam masjid... sungguh dukacita, inilah politik, ini kerja saki baki ajaran penjajah barat yang mengasingkan agama dan politik."

Inilah sikap pelampau pembangkang, jika dengan Sultan yang memelihara kepentingan agama dan melayu pun diperlekeh.. jangan harap Melayu ini akan dipelihara oleh pelampau Pembangkang ini!~!!

Nak tau lagi tentang Calon Penghina Sultan Selangor ini, baca pamplet dibawah ini.. dan sebarkannya..






ABZ!!




Jangan Jadi boneka DAP!!!

Tolak Zaid!!!

Tolak katak Mabuk!!

Tolak kaki Lumba Luda!!!

Selamatkan Malaysia

Selamatkan Melayu dan Islam!!!

PANAS!!! - Pengundi Hulu Selangor dibodohkan orang Kota Bharu!!!

0 Komen!!!

Setakat ini strategi besar yang digunakan untuk hari terakhir kempen oleh PKR.. pertama bawa tok guru sesat untuk meningkatkan sokongan pengundi Melayu kepada Zaid dan yang kedua adalah membuat cabaran kepada PM untuk berdebat..

Hari ini rakyat Selangor telah diperbodohkan oleh 2 orang Kota Bahru, Kelantan.. Seorang Nik Ajis dan Seorang Lagi Zaid.. dahlah datang dari negeri lain.. datang ke Selangor buat kurang ajar.. membelakangkan titah Sultan!!!

Hmm. sangat menarik strategi mereka.. kita melihat strategi pertama mereka iaitu bawa TN Guru Sesat kaki songlap balak.. Nik Ajis pun banyak isu yang tidak di jawap oleh beliau.. Semalam Nik Ajis dah hina Sultan Selangor.. "siapa yang ajar tidak boleh bercakap politik dalam masjid".. memang sedap betul Mulut Nik Aziz hina Sultan Selangor!!..

Tak cukup ke penghinaan kepada Sultan Anda wahai rakyat Selangor!!.. nak pilih lagi calon Pakatan!!!

Berapa banyak kali... nak pemimpin Pakatan hina sultan Anda... Takkan melayu Selangor dah sampai tiada maruah.. boleh membenarkan Sultan mereka dihina oleh orang Kota Bharu

Dan seorang lagi nama dia Nik Ajis.. Dia ni kalau nak gi haji guna duit rasuah!!! sponsor dari syarikat yang dia bagi projek!!

Lepas tu dia lantik menantu dia, Ariff Fahmi dan anak dia dalam anak Syarikat kerajaan negeri Kelantan sehingga rugi hampir RM 50 juta ringgit.. dilaporkan banyak berlakunya rasuah dalam pentadbiran kerajaan negeri Kelantan.., tetapi ianya hanya dibakul sampahkan oleh MB Kelantan ini..

Sampai hari ini Nik Aziz masih tidak mendedahkan siapakah penerima kontrak balak di negeri itu walaupun telah dicabar sebayak dua kali.. perkara ini didedahkan oleh Kickdefella yang pernah bekerja dengan Pejabat menteri besar Kelantan.

Nik Aziz juga patut dedahkan siapa pula di kalangan EXCO, pimpinan PAS Kelantan, Ahli Keluarga Nik Aziz dan syarikat-syarikat milik oleh ahli PAS yang dapat balak...

Orang Melayu juga jangan lupa inilah muka boneka DAP dan Yahudi yang tidak mahu Melayu menantu yang menentang tubuhnya kerajaan perpaduan antara PAS dan UMNO...

Jangan lupa ini juga pemimpin Melayu yang dah jual Islamnya kepada Syaitan khasnya isu kalimah Allah dan banyak lagi fatwa karut tok guru sesat ni..

Semalam pula dia merendahkan dan menghina Selangor yang merupakan Ketua negeri dan ketua agama di Negeri Selangor.. Rakyat Selangor nampaknya diperbodohkan oleh orang Kota Bahru...

Seorang lagi ialah Zaid katak kaki arak dari Kota Bharu berlakon alim menjadi calon PKR... bukan setakat katak mabuk todi.. kaki judi dan banyak lagi...

Bukan setakat itu dia terkenal juga sebagai kaki rasuah dalam pemilihan UMNO.. merampas bangunan UMNO.. Dia juga yang saman Hudud PAS.. selain menyokong penubuhan IFC.. jadi kalau dia terkeluar sebagai menteri memang patutpun sebab dosa dia terhadap Melayu dan Islam.

ADA pula anak selangor yang bodoh terikut.. Sekor lagi ni dengan DAP macam tikus.. menganggap DAP ni lebih mulia dari Sultan Selangor!!

Siapa lagi... tentunya Pesuruhjaya PAS Selangor, Hassan Ronnie Ali merangkap EXCO ajaran sesat negeri Selangor.. nama keluarga beliau Ronnie Liu..

Siapa yang tak kenal Hassan Ali.. kalau berdepan dengan DAP khasnya Ronnie Liu macam tikus.. sikit punya takut.. sanggup merangkak jika dipanggil oleh Ronnie liu..

Jangan lupa Hasan ni tentang kes Arak di Selangor.. apalah punya bacul nak menguatkuasakan arak... Si DAPig Ronnie Liu siap boleh 'overlap' si Hassan ni.. si Hassan pula terus jadi macam binatag ternakan yang patuh kepada tuannya..

Inilah akibat jadi boneka DAp.. teruk betul jika orang Islam dan Melayu jadi boneka.. habis musnah agama dan bangsa!!

Kepada pengundi Hulu Selangor janganlah diri anda direndah-rendahkan oleh orang Kota Bahru ni.. dan juga yang telah menghina Sultan Melayu Selangor!!!

ABZ!!




Jangan Jadi boneka DAP!!!

Tolak Zaid!!!

Tolak katak Mabuk!!

Tolak kaki Lumba Luda!!!

Selamatkan Malaysia

Selamatkan Melayu dan Islam!!!


Blogger Pembangkang hina Pengundi Hulu Selangor!!

1 Komen!!!
Dalam hari terakhir berkempen ini.. nampaknya pembangkang semakin menghina pengundi Hulu Selangor.. mereka ini tidak habis-habis merendahkan martabat pengundi hulu Selangor!! [rujuk sini]

Terbaru blogger pembangkang menyatakan pengundi Hulu Selangor sebagai bangang!!!.. sedap betul mulut mereka melabelkan orang sebagai bangang!!!

Habis tu blogger pembangkang ini yang jadi boneka DAPigs ni.. apa dia? bangang x2!!!..

Kalau kat Indonesia mereka dah merusuh bila orang panggil mereka bodoh [rujuk sini]'.. tapi kat Hulu Selangor.. kalau mereka protes dengan tak beri undi kepada pembangkang dah memadai..!!

Pengundi Hulu Selangor hanya orang bersyukur sehaja.. bukan jenis pembangkang yang jenis kufur nikmat!!!..


Syabas kepada warga Sungai Buaya...

Ingat kepada yang menghina Anda!!!

Jangan berikan undi satupun kepada mereka!!

ABZ!!




Jangan Jadi boneka DAP!!!

Tolak Zaid!!!

Tolak katak Mabuk!!

Tolak kaki Lumba Luda!!!

Selamatkan Malaysia

Selamatkan Melayu dan Islam!!!

PANAS!!! - Nik Aziz bidas Sultan Selangor : Siapa ajar tidak boleh cakap politik dalam masjid!!!

6 Komen!!!
tik..tik..tik..

Hehehe.. bunyi jam semakin cepat berdetik.. Pembangkang semakin cemas... masa pula semakin tidak menyebelahi mereka...

Datang pula tutah Sultan supaya jangan gunakan Masjid untuk berpolitik.. lagi panas lah mereka...

Nampaknya amarah Nik Aziz dah sampai tahap maksimum [rujuk sini]...
"Siapa ajar tidak boleh cakap politik dalam masjid. Ini ajaran karut yang ditinggalkan Inggeris dan digunakan oleh Muslim.

"Sungguh dukacita, inilah politik, ini kerja saki baki ajaran penjajah Barat yang mengasingkan agama dan politik,"


Mentang-mentanglah dia Tok Guru sesat.. tentang hal dia semua halal.. bila bab orang semua haram...

Janganlah nak bandingkan PAS dengan Nabi.... Politik zaman nabi menyatukan umat Islam.. Politik Parti pembangkang memecahbelahkan umat Islam..

Jadi betullah titah Sultan Selangor... yang tak betulnya PAS...dan Nik Aziz sesat ni...

ABZ - Asal bukan Zaid.. sebarkan!!!

0 Komen!!!
Aku diberitahu rakan aku balik dari Hulu Selangor... biasalah nak menyibuk je diaorang ini... dia bercerita tengatng kebanyakan suara orang Melayu dan India banyak menyebut di kawasan Hulu Selangor.. ABZ?..

Apa dia ABZ... terpinga-pinga aku dibuatnya... Asal bukan Zaid... aku mula faham.. ooooooooooooo...

Aku mula faham mereka menolak Zaid.. mereka katakan kalau calon Melayu lain Ok.. tapi Zaid ini dah tahap rosak dah.. katak mabuk todi.. kaki lumba kuda .. nak saman hudud... sokongan IFC.. dan banyak lagi lagi..

Dengan kata lain kalau Zaid Menang.. orang Melayu dan Islam akan hancur... kerana inilah boneka DAP dan Yahudi...

Mungkin yang untung untuk orang Hulu Selangor.. mungkin Zaid akan bawa pembangunan yang unik untuk mereka... iaitu kilang arak dan pusat lumba kuda.. di Hulu Selangor...

Jika ini berlaku semakin hancurlah anak muda Hulu Selangor yang akan semakin rosak akhlaknya.. jika sekarang hanya mat rempit.. selepas ini mungkin mereka berani mabuk todi. dan kaki lumba ikut jejak YB mereka..

KIta jangan lupa. Islam sangat melarang umatnya minum arak ini.. hukum Arak ialah haram... kerana arak itu merosakkan masyarakat.. apatah lagi institusi keluarga...

Aku rasa cukuplah sebut tentang Zaid ini.. nak tau lagi baca pamplet dibawah ini.. dan sebarkannya..






ABZ!!




Jangan Jadi boneka DAP!!!

Tolak Zaid!!!

Tolak katak Mabuk!!

Tolak kaki Lumba Luda!!!

Selamatkan Malaysia

Selamatkan Melayu dan Islam!!!




Kongsi Link Anda