Khamis, Julai 28, 2011

Panas : Pakatan tahu Anwar memang bersalah!!!

0 Komen!!!
Panas : Pakatan tahu Anwar memang bersalah!!!

Belum apa- apa nampaknya pakatan dah nak cari pengganti untuk Anwar Aljuburi

Pakatan pembangkang nampaknya telah mempelawa Ahli Parlimen Gua Musang, Tengku Razaleigh Hamzah menjadi Ketua Pembangkang yang baru sekiranya Datuk Seri Anwar Ibrahim disabitkan bersalah dalam kes liwatnya ketika ini..

Apakah maknanya semua ini.. Kali ini pakatan aljuburi mengetahui bahawa mungkin sangkut kerana bukti Anwar meliwat memang tidak boleh disanggah lagi..

Aljuburi sebenarnya semakin terdesak.. Hasrat anwar nak libatkan Najib dan Rosmah memang dah boleh dibaca.. Tapi apa tujuannya... Hanya politik semata-mata..

Apa yang penting ialah rakyat cuma nak tahu.. Tak kiralah Najib ke, rosmah ke, hj Hadi ke, Lim Kit Siang, Obama ke Yang mahu anwar libatkan.. Cuma yang rakyat nak tahu adakah Aljuburi benar- benar meliwat si Saiful!!! Tu yang penting!!!

tak kiralah siapa yang Anwar mahu libatkan yang penting ialah... Anwar meliwat atau tidak?

tak kiralah siapa yang Anwar mahu libatkan yang penting ialah... Anwar meliwat atau tidak?

tak kiralah siapa yang Anwar mahu libatkan yang penting ialah... Anwar meliwat atau tidak?

Ahli Parlimen Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim berkata, maklumat itu diperolehinya daripada rakan-rakannya yang masih berada di dalam PKR pagi ini.


Sent from my iPad

Rabu, Julai 27, 2011

Macam pisang panas!!!! 85000 tiket habis dijual dalam tempoh 2 hari

0 Komen!!!
KUALA LUMPUR: Tickets for the showdown between the Malaysian Tigers and Singaporean Lions have been snapped up.

All 85,000 tickets were sold on Wednesday for the second leg of the Asian Zone World Cup second round qualifying match at the National Stadium in Bukit Jalil to be held on Thursday.

Singapore has a 5-3 lead going into the game.

The line for the tickets started at 7am. The counters opened at 9am but all the tickets were sold out by 11am.

About 5,000 people were could not get tickets and the 60 policemen there helped disperse the disappointed crowd..

Sumber: the star

Selasa, Julai 26, 2011

Syabas.. Pasberg terima ijazah kedoktoran dalam menipu rakyat!!!

1 Komen!!!
KUALA LUMPUR 25 Julai - Pembohongan Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu, mengenai insiden kononnya beliau dilanggar kenderaan pacuan empat roda polis pada 9 Julai lalu, membuktikan parti itu kini cukup profesional dalam membohongi rakyat demi meraih simpati.

Sambil mengucapkan tahniah kepada Mohamad Sabu kerana berjaya muncul sebagai pelakon politik terbaik, Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi berkata, begitulah rupa bentuk pemimpin masa hadapan Pas, yang sanggup menghalalkan apa sahaja demi kuasa.

"Saya ucapkan tahniah kepada Mat Sabu (Mohamad) kerana muncul sebagai pelakon terbaik politik sehingga beliau mendapat simpati daripada penulis-penulis media maya yang percaya dengan lakonan itu. Inilah rupa bentuk pemimpin masa depan sebuah parti kebajikan.

"Beliau tokoh profesional yang diketengah untuk berkombinasi dengan ulama. Ternyata profesionalisme Mat Sabu (dalam berbohong) adalah contoh terbaik mengenai kepimpinan Pas sekarang," katanya kepada pemberita di Wisma Pertahanan di sini, hari ini.

Beliau mengulas mengenai tindakan Mohamad yang secara tiba-tiba mengubah pendirian selepas polis mendedahkan rakaman sebenar mengenai insiden 'langgar' ketika Timbalan Presiden Pas itu menyertai demonstrasi haram Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih), 9 Julai lalu.

Beliau yang mulanya mendakwa dilanggar kenderaan pacuan empat roda kemudian menukar dakwaan dilanggar kereta peronda jenis Proton Waja, selepas rakaman mendedahkan Timbalan Presiden Pas itu terjatuh daripada motosikal akibat terlanggar pembahagi jalan.

Ditanya mengenai tindakan Mohamad menukar pendirian itu bererti dia mempercayai bukti dari rakaman video, sekali gus berbeza pandangan dengan Datuk Seri Abdul Hadi Awang yang hanya menganggap video sekadar besi, Ahmad Zahid berkata, beliau tidak mahu campur dalam soal itu.

"Soal antara Mat Sabu dan Hadi Awang saya tidak mahu campur, itu urusan parti berkenaan. Apa yang penting, saya minta masyarakat menilai siapa yang bercakap benar dalam isu ini dan berilah sokongan kepada parti yang terbukti memerintah dengan baik," katanya.

Dalam pada itu, Ahmad Zahid berkata, pihaknya juga mempunyai rakaman video mengenai pelbagai bentuk lakonan oleh pemimpin politik pembangkang ketika mereka menyertai demonstrasi Bersih dan berjanji akan mendedahkan pada masa yang sesuai.

Bagaimanapun, ketika ditanya apakah ia bermakna Angkatan Tentera Malaysia (ATM) yang mempunyai rakaman video tersebut, beliau sekadar berkata: "Saya tidak kata ATM, saya kata kita juga mempunyai video berkenaan, ia diserahkan oleh rakan-rakan dan orang awam."

Ahad, Julai 24, 2011

Dap Rasis terus perlekeh Suruhanjaya Diraja

0 Komen!!!
Kebelakangan ini DAPigs nampaknya terus cuba mengelirukan rakyat berhubung keputusan Suruhanjaya diraja berkaitan kematian Teoh Beng Hock...

Manakan tidak!!! Isu ini diperlukan DAPigs untuk memperkudakan keluarga Teoh Beng Hock bagi meneruskan talian hayat DAPigs.

Sebenarnya isu ini sepatutnya dah lama selesai namun disebabkan DAP yang terus perkudakan keluarga Teoh Beng Hock untuk politikkan kematian Teoh Beng Hock dengan tujuan untuk membodohkan rakyat dengan memberi imej buruk kepada kerajaan...

Apa yang patut diambil perhatiann ialah tindakan Dap terus pertikaikan Keputusan suruhanjaya di Raja menujukkan PARTI CINA RASIS ini mahu perlekehkan Suryhanjaya ini...

Anggota Panel Perundingan dan Pencegahan Rasuah Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Syed Akhbar Ali berkata, tindakan itu juga boleh dianggap seperti tidak menghormati segala undang-undang yang terdapat di negara ini.

"Saya tidak faham mengapa mereka tidak boleh terima keputusan tersebut pada hal suruhanjaya itu ditubuhkan atas kehendak orang ramai dan mengikut proses undang-undang dan Perlembagaan negara.

"Sekiranya mereka terima keputusan bila suka dan tolak keputusan apabila ia tidak berpihak kepada mereka, maka mereka tidak memberi penghormatan kepada penubuhan suruhanjaya diRaja ini!!!


Sent from my iPad

Pasca berSHIT2.0 : Pakatan PASberg susah hati penipuan terkantoi!!!

2 Komen!!!
Nampaknya usaha puak Aljuburi nak terus menipu rakyat terencat kerana segala pembohongan yang dirancang terkantoi..

Sekarang mereka persoalkan kenapa selepas 2 minggu baru keluarkan tayangan video tersebut..

pemimpin PAS katakan "Sekarang polis susah hati, kerana rakyat tidak boleh menerima tayangan skrip polis,". Sebenarnya kenyataan ini tidak tepat yang dikatakan pemimpin pembangkang ni..

Sebenarnya usaha pemimpin pmbangkang yang mahu burukkan imej polis gagal!!!

Ini membuatkan pemimpin pembangkang menerima kemaluan yang amat besar.. Cara jalan keluar ialah menyalahkan polis dan mengaitkan polis dengan UMNO.. Tapi macam biasa mereka tidak pernah bincang tentang subjek utama.. Tetapi mereka cuma nak libat pihak yang terkeluar dari subjek!!

Lihat sahajalah dakwaan Mat Sabu dahulu yang katakan pajero polis langgar beliau!!!

lepas ni jenuh la nak berbohong lagi demi menutup dusta yg nyata.

1. Tiada bukti mangkuk atas motor yang ditunjuk dlm video tersebut adalah mat sabun.

2. Land rover tadi dah tukar jadi proton waja mcm dalam citer transformers.

3. Mat Sabun tak tau beza antara land rover dgn proton waja.

4. Mat sabun tak tau beza dirempuh dgn terjatuh masa buat illegal u-turn. (poli trafik!!saman le apa lagi??)

heh. PASngok..oi..PASngok..bongoknye la..

Hakikatnya helah Puak pembangkang dah terkantoi!!!!!


Sent from my iPad

Pendedahan Suruhanjaya : Bukti DAPigs terus perkudakan keluarga Beng Hock

0 Komen!!!
Kebenaran dah terserlah.. Suruhanjaya diraja yang berlangsung lebih 50 hari dan memanggil seramai lebih 70 orang saksi termasuk pakar dari dalam dan luar negara telah memutuskan bahawa Teo Beng Hock telah mati kerana bunuh diri kerana mempunyai mentaliti yang lemah..

Ianya dibuktikan dengan kenyataan pakar dari Australia yang dipilih oleh majlis Peguam sendiri!!!

Siapa tu Majlis Peguam... Iaitu pihak yang pro kepada Pakatan... Selain itu rakyat juga jangan terlupa bahawa siapakah yang mendesak untuk menubuhkan Suruhanjaya diRaja.. Ianya didesak oleh pihak Pembangkang sendiri...

Ahli Parlimen Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim berkata, ahli politik terutamanya DAP yang disifatkannya sebagai lidah bercabang di dalam dan di luar mahkamah seharusnya berhenti memperkudakan keluarga Beng Hock demi kelangsungan politik mereka.

"Kepincangan DAP telah mengakibatkan Beng Hock membunuh diri. Kepincangan DAP mengaitkan Beng Hock dalam kes rasuah dan hal-hal bersangkut-paut dengan pemberian kontrak di Selangor. Kenapa pihak lain dipersalahkan dan bukannya DAP?" katanya.

Beliau berkata, DAP sekurang- kurangnya perlu memohon maaf kepada keluarga Beng Hock kerana secara tidak langsung telah menyebabkan kematiannya selain perlu membayar sejumlah wang sebagai pampasan kepada mereka.

Fuad Zarkasyi pula berkata "Pembangkang memang tidak mahu isu itu selesai sebab mereka hidup atas isu. Jika tidak ada isu mereka akan terus berasa bimbang kerana tidak boleh menimbulkan rasa benci rakyat kepada kerajaan.

"Dulu pembangkang yang menuntut suruhanjaya ditubuhkan, tetapi apabila ditubuhkan mereka tidak mahu duduk dalam suruhanjaya dan sekarang keputusan sudah ada, mereka tidak percaya pula,''

Nampaknya pembangkang kini semakin ketandusan kerana penipuan demi penipuan mereka semakin terdedah dan dihidu oleh rakyat!!!


Sent from my iPad

Sabtu, Julai 23, 2011

Edisi Kantoi : Pakatan takut video penipuan BerSHIt terus didedahkan!

0 Komen!!!
Itulah hakikatnya.. Nampaknya tindakan polis mendedahkan video penipuan Puak Bershit menjadi igauan ngeri bagi mereka.. Mereka mula persoalkan motif pendedahan yang dibuat oleh polis..

Sepatutnya mereka tak perlu tanya motif pendedahan ini.. Dengan sedap mulut mereka menuduh ianya ada motif politik... Tapi mereka terlupa siapa yang sebenarnya yang menyerang polis dengan imej yang buruk.. Zalim atau sebagai..

Cuma kali ini permainan berbeza.. Polis semakin bersedia dengan segala sandiwara yang pihak pertubuhan haram berSHIT...

Nampaknya dalam tempoh minggu lalu talian hayat Pakatan kritikal..

Ianya berikutan penipuan pemimpin Pakatan Rakyat khasnya Mat sabu, tian Chua Dan talian hayat DAPigs iaitu isu teoh beng hock telah terdedah kebenarannya...

Mat sabu melalui lakonan murahannya telah mendapat kemaluan besar kerana penipuannya terdedah.. Dakwaan polis melanggar mat sabu dengan bukti video yang menyebabkan pemimpin yang pernah dituduh berkhalwat dengan bini orang bernama normah terkedu...

.. Selepas ini polis akan mengeluarkan banyak lagi pendedahan.. Kita tunggu sahaja!!!!


Sent from my iPad

Edisi Kantoi : suruhanjaya buktikan DAPig amalkan kroni

0 Komen!!!

Perlembagaan satu perkara, perlaksanaan undang-undang satu perkara lain...

Dalam laporan suruhanjaya diraja mengenai kes Teo Beng Hock semalam mendedahkan bagaimana DAP menggunakan kontraktor Melayu untuk mendapatkan projek kerajaan atas nama Syarikat bumiputra Kelas F...

Dan yang terlibat dalam penyelewengan ini ialah Kee Hiong yang merupakan Pengurus Besar ibu pejabat DAP Malaysia dari tahun 2003 dan 2008 serta ahli DAP yang aktif..

Bukan setakat itu sahaja Bekas Pengurus Besar Pejabat DAPig menggunakan kroni dan proksi untuk membalun projek kelas F... Ianya terbukti apabila rekod menunjukkan kebanyakan projek dan program diberi kepada syarikat milik Wye Wing, WSK Services atau syarikat rakan bapa saudaranya, Hong Chae Enterprise.

Namun apa yang lebih jelas menyeleweng apabila namun tiada siapa mengesahkan sama ada barang dan perkhidmatan yang dibekalkan mengikut nilai yang dituntut.

Berhubung resit yang dikeluarkan oleh DAP bagi pembayaran balik wang yang didahulukan, menurut suruhanjaya berkenaan, tiada satu resit pun yang dikemukakan oleh saksi itu sepadan dengan jumlah wang pendahuluan tersebut

Inilah dia sikap Dapig sebenar.. Jika mereka selalu menyalahkan UMNO kerana menyeleweng.. Rupanya mereka juga mengamalkan perkara sedemikian.. Projek diagihkan kepada kroni dan keluarga.. 

Bukan setakat itu sahaja... Kerja juga tidak mengikut spek dan tiada resit yang dikeluarkan... 

Patut le si Teo Beng Hock mati kerana mahu pertahankan bos mereka dan melindungi DAPig yang dikatakan bersih!!!!

Ini hanyalah sebahagian tembelang yang terbongkar setelah hanya 2 tahun DAP memerintah.. Cuba bayangkan kalau bagaimana DAP memerintah 50 tahun lagi.. Hakikatnya syarikat Melayu hanya akan jadi boneka DAPig sebagaimana PAS juga menjadi boneka DAPigs

Jumaat, Julai 22, 2011

Edisi aljuburi - Sah Teo Beng Hock bunuh diri!!!!

0 Komen!!!
KUALA LUMPUR 21 Julai - Suruhanjaya Diraja Menyiasat Kematian Teoh Beng Hock merumuskan bahawa Setiausaha Politik Exco Selangor itu membunuh diri dengan terjun dari pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) di tingkat 14 Plaza Masalam, Shah Alam.

Mengikut rumusan suruhanjaya itu dalam laporan setebal 124 muka surat yang didedahkan kepada media hari ini, tindakan itu didorong oleh soal siasat yang agresif, berlarutan, menindas dan keterlaluan yang dikenakan ke atasnya oleh pegawai-pegawai SPRM pada malam 15 Julai 2009 dan awal pagi keesokan harinya.

Lima anggota panel yang dipengerusikan oleh Hakim Mahkamah Persekutuan, Tan Sri James Foong bersependapat dan bersetuju sepenuhnya bahawa Beng Hock, 30, jatuh dari tingkat 14 dalam keadaan sedar berdasarkan kecederaan yang dialaminya.

Mereka sebaliknya menolak pendapat pakar patologi forensik dari Thailand, Dr. Pornthip Rojanasunand bahawa Beng Hock dipukul dengan objek tumpul kerana lelaki itu tidak mungkin berjalan ke tingkap dalam keadaan sedar jika mengalami kecederaan yang teruk di kepala.

Begitu juga teori ditolak keluar dari tingkap kerana pergelutan pasti berlaku sedangkan tiada kecederaan mempertahankan diri selain tiada asid deoksiribonukleik (DNA) asing pada badan mahupun pakaian Beng Hock.

Keterangan Pornthip tentang kesan merah jambu cerah pada tengkuk Beng Hock akibat dicekik juga amat spekulatif dan tidak boleh diterima dan suruhanjaya berpendapat ia adalah disebabkan kesan bedah siasat pertama.

Ia disokong oleh keterangan pakar patologi forensik dari Britain, Profesor Peter Vanezis bahawa tiada pendarahan dalam mata akibat lemas serta tidak terdapat keretakan pada tulang tengkuk.

Suruhanjaya juga tidak mempercayai kesan koyakan pada tali pinggang disebabkan Beng Hock tergantung padanya, sebaliknya ia adalah perkara biasa dalam kes jatuh dari tempat tinggi akibat daya yang dikenakan kepadanya.

Daripada aspek psikiatri, suruhanjaya merumuskan cubaan untuk mengkhianati ketuanya yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) DAP, Ean Yong Hian Wah memberikan tekanan kepada Beng Hock memandangkan hubungan mereka yang mesra dan saling menghormati.

Ini ditambah faktor penyumbang lain seperti dinafikan hak untuk tidur, persekitaran yang tidak selesa dan asing serta berada dalam tekanan bagi jangka masa panjang.
Ekoran itu, Beng Hock mengalami perubahan keadaan minda dalam beberapa jam daripada kumpulan berisiko rendah kepada kumpulan berisiko tinggi untuk membunuh diri.

Ia berikutan keraguan, konflik emosi keterlaluan, rasa bersalah yang mendalam dan tidak dapat ditanggung selain gagal menemui strategi untuk mengatasi tuduhan-tuduhan yang dilontarkan kepadanya.

Keadaan itu menyebabkan Beng Hock putus harapan, rasa terjebak dan tewas kepada kekecewaan selain beranggapan satu-satu cara untuk melepaskan diri dengan melompat keluar dari tingkap yang mudah diakses walaupun ia bermakna mengambil nyawanya sendiri.

Menyentuh nota selamat tinggal yang dijumpai di dalam beg sandang Beng Hock, suruhanjaya tidak mempercayai kesahihannya berikutan kegagalan pegawai penyiasat, Asisten Supritendan Ahmad Nazri Zainal untuk segera mengemukakannya kepada Mahkamah Koroner.

Ia ditambah dengan kelemahan pandangan oleh pakar pemeriksa dokumen, Wong Kong Yong selain perbandingan tidak dibuat dengan tulisan asal Beng Hock.

Berdasarkan keterangan saksi-saksi, suruhanjaya percaya bahawa bekas Timbalan Pengarah SPRM Selangor, Hishamuddin Hashim terlibat secara aktif dalam soal siasat dengan membiarkan pegawainya melaksanakan arahannya bagi mendapatkan hasil pada malam tersebut walau apa pun halangan.

Malah, beliau ialah individu bertanggungjawab atas perkara yang berlaku di SPRM sepanjang tempoh Beng Hock disoal siasat serta berada di situ.

Isnin, Julai 18, 2011

Blogger Pas kecewa dengan Presiden PASberg

3 Komen!!!
Nampaknya Pas kini dah tak de teloq..

Pas akhirnya menunjukkan mereka ini ialah anjing setia kepada tuannya sikafir DAP... Inilah yang ditunjukkan oleh Presiden PAS apabila Pas kedah menarik balik larangan pusat hiburan beroperasi di kedah semasa bulan ramadan..

Kenapa Pasberg terpaksa menarik balik hukum Islam ini kerana undi orang bukan Islam.. Makanya Pas kini menjadi pelacur agama., Islam terpaksa dilaksana dengan telunjuk DAp si kafir harbi!!!

Keadaan PAS ini sebenarnya menyebabkan pengikut pas semakin keliru mengenai matlamat Pas untuk perjuangkan Islam.. nampaknya kalau pas dulu bercakap berdegar-degar tentang Islam.. Kafirkan orang Umno kanan dan kiri.. Haram guna duit arak dan judi.. Nampaknya kali ini PAS yang semakin kemaruk dengan benda-benda haram!!!!

Keadaan ini menyebabkan ada dikalangan pengikut Pas mula menentang keputusan Presiden PAS mengenai penarikan larangan pusat hiburan beroperasi ketika bulan ramadan... Blogger Kerabu Bersuara..

Pemimpin di seru untuk kembali semula kepada perjuangan Islan yang sebenar, kerana PAS kini semakin tersasar jauh dari landasan Islam!!!!

Ahad, Julai 17, 2011

Kedah Darul DAP!!!

3 Komen!!!
Syabas PASberg... Nampaknya rakyat dapat melihat swkali lagi bukti Pas terus menjadi pelacur politik & agama..

Keputusan yang dibUat nampaknya melihatkan bagaimAna PASberg sanggup menukar hukum Demi kafir DAPigs.. Hari ni kedah secara rasmi menjadi Kedah DarUl DAPigs.. Semua hukum akhirnya terPaksa MenDapatkan persetujuan DAPigs..

Islam telah dirogol oleh DAP tetapi pas hanya mendiamkan diri.. Kes pertama Kita lihat di selangor apabila Adun DAP telah mempermainkan hadis Rasulullah SAW... Dalam sidang DUN hanya melihat Hadis dipermainkan.. Tiada seorang pun Adun yang kononya darI parti Islam yang Mahu pertahankan hadis Rasulullah SAW ..

Kemudian kes Kedua ialah berkaitan dengan isu larangan pusat hiburN beroperasi di by an Ramadan di kedah yang akhirnya larangan ni terPaksa ditarik Demi undi..

Kini ukuran pelaksanaan Islam dalam Pas ialah undi.. Jika Islam nak dilaksanakan pertimbangan pertama Adalah undi.. Lihat sahaja dasar Negara Islam atau hudud yang terpaksa dibuang dalam tong sampah kerana Islam gagal dapatkan undi..

Pas semakin sesat.. Islam Akan semakin dihina di bawah Pas!!!

Ahad, Julai 10, 2011

Edisi berSHIT : sah!!! Pas memang boneka DAP

2 Komen!!!

TAHNIAH kepada Pas! Mungkin itulah perkataan paling sesuai untuk mengiktiraf 'jasa' parti itu dalam penyertaan pada himpunan haram Bersih semalam.

Pas kini sudah berjaya membuktikan kepada rakan-rakan sekutunya iaitu Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan DAP serta badan bukan kerajaan (NGO) yang sehaluan dengan pembangkang bahawa Pas kini benar-benar sebuah parti yang memperjuangkan negara berkebajikan.

Parti itu bersedia melakukan 'kebajikan' dengan menjadikan ibu pejabatnya sebagai satu lokasi untuk berkumpul dan bermesyuarat, mengarahkan Unit Amalnya menjadi benteng utama perhimpunan dan menggesa ahli-ahlinya turun beramai-ramai ke Kuala Lumpur.

Kononnya atas nama perjuangan, menegakkan keadilan dan taat kepada arahan pemimpin, kesemua mereka sanggup meninggalkan anak isteri, ibu bapa dan abang adik semata-mata untuk terlibat dalam perhimpunan haram berkenaan. Berbanding tidak sampai berapa kerat penyokong PKR dan DAP, penyokong Pas paling ramai memenuhi jalan raya di Kuala Lumpur.

Ini belum lagi mengambil kira bagaimana ada penyokong Pas di tanah suci Mekah memakai kemeja T Bersih sebagai tanda sokongan kepada perhimpunan tersebut, begitu juga dengan sekumpulan pelajar Malaysia di Mesir.

Mereka sengaja melupakan bahawa perhimpunan haram berkenaan adalah cetusan idea S.Ambiga, seorang peguam wanita yang telah banyak melakukan tindakan gugat umat Islam termasuklah dalam isu murtad - satu isu yang sering dijaja oleh Pas kononnya menunjukkan kegagalan UMNO menjadi pentadbir Islam yang baik.

Ternyata sekali penglibatan Pas dalam menjayakan perhimpunan haram itu sudah membuktikan bahawa Pas bukanlah sebuah parti Islam. Sebaliknya memang layak untuk mereka berada dalam golongan parti-parti sekular lain melalui perjuangan negara berkebajikan.

Jika benar mereka mengaku masih berpegang kepada perjuangan Islam sudah pasti Pas akan memikirkan semasak-masaknya penglibatan dalam perhimpunan haram itu.

Tetapi malangnya Pas begitu mudah diperkotak-katikkan oleh Ambiga, PKR dan DAP. Kelebihan sebagai sebuah organisasi yang tersusun dan mempunyai ahli yang kesemuanya orang Melayu telah dipergunakan oleh ketiga-tiga pihak berkenaan untuk menyeret Pas yang pada masa ini cukup dahagakan kuasa.

Justeru Pas berusaha habis-habisan untuk memastikan himpunan Bersih hasil cetusan idea Ambiga berjaya walaupun ia akan menyusahkan jutaan warga Kuala Lumpur.

Pas ingin membuktikan merekalah jaguh dalam berhadapan dengan pihak berkuasa melalui demonstrasi bagi mengemukakan tuntutan yang sengaja direka bagi membantu menutupi segala kelemahan dan masalah moral yang melumuri pemerintahan pembangkang serta pemimpin-pemimpinnya.

Pas menjadi penyumbang terbesar kepada segala kesusahan yang dialami oleh warga Kuala Lumpur berikutan penutupan sebahagian besar jalan, penutupan perniagaan dan terbantutnya aktiviti masyarakat.

Ini belum lagi termasuk 'sumbangan besar' Pas yang membantu pihak-pihak tertentu untuk memecah-belahkan lagi umat Islam dan orang Melayu serta bertanggungjawab melihat negara yang dipimpin oleh orang Islam tercemar di mata dunia. Malahan Pas juga layak menerima ucapan 'tahniah' kerana terus setia sebagai 'kuda tunggangan' kepada Ambiga, Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim dan pemimpin-pemimpin DAP.

Sebab itulah Ambiga begitu berdegil mahu mengadakan perhimpunan berkenaan kerana beliau amat memahami 'kesetiaan' Pas kepada pakatan pembangkang.

Yang akan menghantar 'rombongan' terbesar bukannya Bersih (Ambiga), PKR atau DAP tetapi Pas, akibat dikaburi dengan ketaksuban untuk berkongsi kuasa jika pembangkang ke Putrajaya.

Parti itu gagal membaca agenda tersirat di sebalik perhimpunan haram berkenaan dan walaupun di hati kecil mereka, Pas pun mungkin terfikir bahawa tuntutan Bersih tidak munasabah namun demi politik segala-galanya dihalalkan.

Ia kerana kalau pilihan raya tidak bersih dan adil Pas tidak akan sepopular sekarang. Populariti itu dicapai berikutan kejayaan Pas menguasai Kelantan sejak 1990 sehingga sekarang, Terengganu pada 1999, Kedah pada pilihan raya umum lalu dan mempunyai lebih 20 kerusi di Parlimen.

Ini belum lagi mengambil kira bagaimana Pas boleh menubuhkan kerajaan negeri bersama PKR dan DAP di Selangor serta 'tumpang semangkuk' di bawah kepimpinan DAP di Pulau Pinang.

Namun Pas mengenepikan fakta-fakta itu kerana merasakan sekarang adalah detik terbaik untuk menumbangkan kerajaan dan berharap fenomena 2007 yang menyaksikan perhimpunan haram Bersih berjaya menggugat keutuhan BN pada 2008 berulang.


Sent from my iPhone

Rabu, Julai 06, 2011

Edisi BerSHIT 2.0 : Video Seks Anwar terbaru!!!

0 Komen!!!











Demonstrasi haram berSHIT : apa-apa boleh berlaku

0 Komen!!!
Demonstrasi haram berSHIT : apa-apa boleh berlaku

Setuju dengan pandangan Awang Selamat, rampasan 36 botol bom petrol, 20 bilah parang dan sejumlah bebola besi dalam serbuan polis Selangor menunjukkan unsur-unsur subversif memang wujud dalam perhimpunan haram Bersih.

Mujur penganjur Bersih menarik balik perhimpunan haram itu diadakan di jalan raya dan ditukar ke stadium. Itu pun setelah diperkenankan menghadap Yang di-Pertuan Agong semalam.

Kalau penganjur Bersih terus berdegil, bayangkan apa yang akan berlaku di ibu negara kita Sabtu ini.

Pada Awang, kita patut berterima kasih kepada pihak polis menghidu terlebih awal ancaman daripada pihak yang mahu mengambil kesempatan daripada perhimpunan haram Bersih.

Unsur-unsur subversif menggunakan keganasan dan menyebar propaganda komunis patut dikawal dan diperangi habis-habisan.

Jadi, janganlah kita mempersoalkan tindakan polis menggunakan Ordinan Darurat terhadap enam orang ahli Parti Sosialis Malaysia (PSM) yang dipercayai terlibat dalam kegiatan subversif baru-baru ini.

Awang menyeru kepada rakyat Malaysia, jangan sekali-kali ambil risiko bekerjasama dengan golongan yang hipokrit kononnya mencintai tanah air ini.

Bersyukurlah kita mempunyai pihak berkuasa yang peka menjaga keselamatan kita.

*hakikatnya apa-apa kejadian yang tidak diingini boleh berlaku.. Sesiapa boleh sabotaj demonstrasi haram ni menjadi ganas. Bila perkara ni berlaku maka keadaan sukar untuk mengawal.. Jadi solution terbaik adalah hentikan sahaja demonstrasi haram!!!


Sent from my iPhone

Kongsi Link Anda