Selasa, April 20, 2010

Alkisah Ustaz PAS - Sedap ke ustaz!!!

2 Komen!!!
A nice cold beer ona hot balmy evening...mmm

Ustaz nasha joined in...kepiah putih and all

Aku tengok Us Nasha sedap melantak makan, bantai semacam je.... hahaha.. tak kisah langsung dengan minuman arak keliling beliau... maklumlah Arak kan sudah dibenarkan oleh PAS..

Sedap ke Ustaz?..

Gambar : marahku

Panas !!!!: semakin ramai tinggalkan PKR

1 Komen!!!

Roshanita berbaju merah jambu dan Suraya berbaju koko.

Berita terkini baru diterima.

Ketua PKR Tanjung Malim dan Ketua Penerangan PKR Perak, Soraya Sulaiman serta Timbalan Ketua PKR Bagan Serai, Roshanita Mohd basir umum keluar PKR - bernama

Berita penuh akan menyusul...

Usia PKR lebih kurang 10 tahun.. tapi macam kapal karat dah berusia beratus tahun.... berikut aNtara senarai yang ditipu Anwar Ibrahim ALjuburi..


Orang Kuat/ Tokoh Reformis


1. Bekas Timbalan Presiden, Dr. Chandra Muzaffar,
2. Bekas Ketua Angkatan Muda, Ezam Mohd. Noor,
3. Ketua Penerangan, Ruslan Kassim
4. Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT) Zainur Zakaria
5. Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT) Datuk S. Nallakarupan.
6. Pimpinan awal ketika PKR mula ditubuhkan seperti bekas Naib Presiden, Marina Yusuff
7. Pimpinan awal ketika PKR mula ditubuhkan Bekas Setiausaha Agung, Mohd. Annuar Tahir
8. Bekas Setiausaha Sulit Anwar, Anuar Shaari
9. Bekas Setiausaha Angkatan Muda Keadilan iaitu Lokman Noor Adam
10. Bekas Naib Ketua Pemuda Keadilan, Muhammad Zahid Md. Arip
11. Bekas Timbalan Pengarah Pilihan Raya Keadilan, Hamdan Taha.
12. Bekas Setiausaha Agung Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Salehuddin Hashim
13. Setiausaha Pergerakan Pemuda PKR Sabah, Faizal Julaili
14. Setiausaha PKR bahagian Papar, Awang Mumin Awang Marali
15. Bekas Bendahari Agung, Abdul Rahman Osman
16. Bekas naib presiden PKR, Saidatul Badru Tun Said Keruak
17. Naib Presiden, Jeffrey Kitingan,
18. Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi PKR, Christina Liew
19. Ketua Angkatan Muda (AMK) Kuala Selangor , Nazaruddin Darmawan
20. Ketua Wanita Kuala Selangor, Fauziah Sulaiman
21. Bekas calon PKR teluk kemang/ antara pengasas PKR Abdul Manap Shahardin
22. Bendahari Parti Keadilan Rakyat (PKR) Hulu Selangor Datuk Dr Halili Rahmat


Kerusi Parlimen
1. Ahli Parlimen Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Mohamed
2. Ahli Parlimen Nibong Tebal Tan Tee Beng
3. Ahli Parlimen Bagan Serai Mohsin Shamsuri
4. Ahli Parlimen Kulim Baru Zulkifli Nordin

Kerusi DUN
1. Adun Behrang, Jamaluddin Mohd Radzi
2. Adun Changkat Jering, Kapten (B) Mohd. Osman Jailu
3. Adun Ngemah, Gabriel Adit Demong
4. Adun Lunas, Md Radzi Salleh
5. Adun Pelabuhan Klang, Badrul Hisham Abdullah
6. ADUN Bukit Selambau, V. Arumugam
7. ADUN Bakar Arang di Kedah, Tan Wei Shu

Mana Azmin.. kenapa tak cabar ini pula?

1 Komen!!!


Kalau dahulu Azmin cabar supaya kemukakan bukti Zaid kaki mabok todi!!!..
kali ini kita mahu Azmin cabar pula Zaid kaki lumba Kuda!!!

Ada berani ke?



Sumber: stallion.com.au


Sumber: bloodhorse.com


Sumber: stephengrayracing.com


Sumber: stephengrayracing.com

Panas!!! : Penangan Blog Anti-PKR Vs Pelacur Politik

4 Komen!!!

Nampaknya tak cukup tangani pembangkang nak hadapi serangan blog anti-PKR.. manakan tidak, sebab blog Pembangkang juga tidak mampu menghalang serangan yang bertubi-tubi kepada calo mereka sehingga mereka terpaksa menggunakan 'Akhbar Godfather'-Malaysiakini untuk menjawab isu calon Zaid mabok todi [baca sini].

Tak sangka Blogger jalanan ini mampu menarik media utama negara.. sehingga mereka terpaksa menjawab pula tuduhan ini..

Istilah katak mabuk dan zaid mabok todi mmerupakan ganti nama kepada calon PKR.. Zaid Ibrahim yang menjadi pujaan ALjuburi.. ini bukanlah sesuatu yang mengejutkan kerana Zaid dan ALjuburi satu aliran... samarata, samarasa, depan belakang sama sahaja, arak pun boleh balun....

Cara untuk mereka atasi serangan yang bertubi-tubi ini ialah menyerang balik pemimpin UMNO.. antaranya ialah Khairy Jamaludin AKA KJ... dan beberapa pemimpin UMNO yang lain.. namun yang membezakannya ialah.. Zaid sendiri mengaku beliau minum arak.. ok.. fullstop...

Tapi apa kejadahnya dengan PAS yang menyokong katak mabok todi ni jadi calon.. bukan setakat mabok todi.. kaki lumba kuda pulak.. inilah calon pilihan PAS.. Kalau dahulu mereka mempertikaikan arak dan lumba kuda @ judi.. kini mereka pula yang sokong..

Rakyat pasti ingat dahulu bahawa PASlah konon menentang arak demi Islam.. kini mana perjuangan tersebut.. semuanya dah di'bakul sampah'kan.. perjuangan demi Islam adalah pemabohongan PAS terhadap rakyat Malaysia.. sebab itu perjuangan yang sesat tidak akan direstui oleh SWT.. pertolongan Allah tidak mungkin kepada mereka yang mempermainkan agamaNya.

Kadang-kadang terlintas juga di kotak fikiran kita.. kenapa parti yang mendakwa dirinya Islam tidak tercapai perjuangan mereka... antara jawapan yang bermain dalam fikiran ini.. mungkin disebabkan perjuangan PAS tidak Ikhlas untuk Islam.. APatah lagi istilah Hudud dan Negara Islam yang sebenarnya tidak pernah ada dalam kamus mereka sebagaimana yang didedahkan oleh NIzar Ngeh Nga... Inilah yang menjelaskan kegagalan perjuangan PAS sehingga hari ini... Kini PAS hanya dilihat sebagai boneka dan perempuan pemuas nafsu DAP dan PKR @ pelacur politik, sehingga mudah diratah tubuh perjuangan PAS....

Pemilihan Zaid Ibrahim merupakan langkah salah yang diambil oleh Pakatan Haram ini.. kerana Pakatan mendedahkan dengan mudah calon tidak bermoral dan tidak berintegriti ini.. mereka terlupa apa yang ada pada Zaid ini semuanya dalam kocek UMNO... UMNO lebih mengenali Zaid dari PAS dan PKR...

Syabas kepada GAP, Pisau, DET, Parpukari, Unspinner dan ramai lagi blogger (sori tak dapat nak sebut semua) yang berani mendedahkan kepincangan PKR ini...

Kongsi Link Anda