Selasa, Mac 15, 2011

Akibat mulut sampah : Saipudin bakal disaman

2 Komen!!!
Inilah sebenarnya cara PKR melayan bekas pengikutnya... iaitu layanan istimewa taraf anjing... semua dengan skrip yang sama...

1) Semua yang keluar PKR dituduh dibayar piahk tertentu..

2) Selain itu mereka ini akan diungkit segala projek yang diterima oleh pemimpin PKR...

Inagat dulu.. masa Ezam, Zulkifli Nordin, YB Zahrain.. dan ramai lagi bekas pemimpin PKR yang tinggalkan PKR.. semua dituduh hampir perkara yang sama...

Agaknya pemimpin PKR ni menganggap rakyat Malaysia ni semua bodoh macam Ahli PKR..

Kali ini giliran Gobalakrisnan pula.. baru padan muka dia.. bari dia tahu perangai pemimpin PKR macammana... masa tengah suka.. bau kentut pun wangi..

Dulu ko la yang puja si Aljuburi.. ko ingat apa Aljuburi kisah!!!.. ko ingat segala pengorbanan ko masa dalam PKR tu akan dihargai..

Anwar anggap semua pemimpin PKR yang pernah berjuang dan pertahankan dia semuanya macam sanpah!!!

Kini ko pula yang melalak nak saman orang tu... lihat berita di bawah ni
Ahli Parlimen Padang Serai N. Gobalakrishnan hari ini menuntut Setiausaha Agung Parti Keadilan Rakyat (PKR) Saifuddin Nasution Ismail memohon maaf atas kenyataannya yang mendakwa Gobalakrishnan dibayar untuk keluar PKR.

Khamis lalu, Saifuddin dalam sidang akhbar di lobi Parlimen mendakwa beberapa anggota parti itu, termasuk beberapa bekas wakil rakyatnya meninggalkan parti itu kerana dorongan habuan yang lumayan.

Kenyataan Saifuddin di Parlimen pada 10 Mac lalu mengenai tindakan (saya) keluar parti selepas dibayar menjejaskan maruah dan integriti (saya), selain menyebabkan (saya) dipandang serong.

“Justeru, saya memberi tempoh tujuh hari kepada Saifuddin untuk memohon maaf atau akan disaman sebanyak RM12 juta,” katanya. [sini]
Hakikatnya semua pemimpin PKR dari yang atas sampai yang bawah.. semuanya tiada integriti dan ada masalah moral...

Lihat sahajalah ketua umum seorang peliwat.. takkanlah nak harapkan anak buah orang yang baik.. kalau dah jenis baka tak baik, buat macam mana pun tetap tak baik..

PKR ialah parti sampah... mulut macam sampah.. perangai macam sampai.. dan hanya sampah sahaja yang duduk dalam PKR!!!







YB DAP akan dikerandakan!!!

0 Komen!!!

22

Pastinya manusia akan mati juga....

Melayu Penang sudah mula hantar KERANDA kepada YB DUN KOMTAR. Ini menandakan mereka marah.Kenapa?

PERTAMA: Bangunan KOMTAR dari dulu lagi ada menyediakan ruang untuk orang melayu berniaga. Ada tingkat bawah dan ada tingkat 3 .Kali ini tingkat 3 mahu di buat pembaikan maka peniaga melayu di minta keluar oleh PDC. ADUN Komtar NG WEI AIK yang juga setiausaha politik LIM GUAN ENG mengatakan  hal kerumitan peniaga perlu di urus dengan PDC. Nampaknya dia cuci tangan.

KEDUA: Kalau wakil rakyat sudah tidak dapat berfungsi dan ambil berat tentang peniaga melayu maka mereka peniaga melayu anggap yang wakil rakyat mereka sudah mati.Justeru mereka hanya mampu hantar keranda. Tindakan presiden peniaga melayu Mohamad Ghani menghantar keranda adalah tepat.

KETIGA: Orang melayu yang berniaga di sekitar komtar bukan lah ramai sangat.Dulu masa BN dan di pimpin oleh KETUA MENTERI CINA tak pula kita dengar kecoh sedemikian.Tapi bila saja DAPigs perintah penang kita tengok macam macam berlaku di sekitar kawasan pernigaan runcit orang melayu.Demonstrasi di komtar, kedai kedai di ambil tindakan kuatkuasa dan di mana saja ada gerai yang orang melayu berniaga maka kawasan sedemikian akan menjadi sasaran.Ini baru 3 tahun tapi bagaimana nasib  dan corak kehidupan melayu kalau DAPigs perintah penang untuk tempoh 50tahun?

KEEMPAT: Kenapa orang melayu tidak jumpa dan rujuk saja kes mereka pada Timbalan Ketua Menteri yang berbangsa melayu dan exco melayu? Ini kerana orang melayu tahu mereka ini sah patung.Sebab patung,maka mereka rasa tak perlu berurusan dan tak perlu keranda.Mohamad ghani tahu yang wakil rakyat  melayu yang ada hanya sesuai untuk hazir majlis potong riben saja.Mereka apa peduli nasib bangsa melayu mereka.Kalau bergambar dan kalau nak tunjuk muka dalam risalah dan majalah CAT,muka merekalah yang di tunjolkan.Wakil Melayu dalam kerajaan DAP hanya suka ambil gambar dan suka kepit Lim.Maklumlah Mansor dulu hanya pensyarah tapi ni dah jadi Timbalan ketua menteri.Untuk diri dia dah kira cukup kenyang dah,sebab kalau dok di USM mungkin dia setakat dekan saja.La ni kata orang penang ,dia kalau lawat USM boss boss disana terpaksa bagi laluan dan penghormatan pada anak bangsa melayu yang pertama di penang selepas 1969 yang membela dan memperjuangkan cara pemerintahan DAP.di penang.TAHNIAH MANSOR.Semoga bangsa kamu akan mengingati apa yang kamu lakukan.Bangsa kamu hari ini ibarat seperti anak ayam dan kamu sekadar kaku.TAHNIAH kerana buta perjuangan.

KELIMA: Orang melayu penang ini peramah,sesekali suka buat lawak,very warm dan sopan.Mereka dah berkawan dengan cina india puluhan tahun.Minum kopi pun orang melayu pergi minum pagi di kedai cina.Bagitu lah kemesraan yang ada sebelum ini.Bila ada tanda tanda mahu menghina dan menindas mereka maka orang pulau pinang ini pernah mencatatkan pertumpahan darah sebanyak 3kali sejak 1959,1963,1969.Skala terbesar ialah 1959.Itu sebab nya ada yang masih fobia dengan CHINGGAY kerana semasa chinggay itulah berlaku racial clash yang mengejutkan ramai orang dan kerajaan bertungkus lumus kemudiannya mengembalikan semangat muhibbah dan perpaduan.Kehaziran DAP sekali lagi membuahkan detik detik kemarahan dan jika agak keterlaluan makanya tidak hairan kalau pengalaman lampau memberi sesuatu petanda.

KEENAM: KERANDA adalah satu pilihan yang paling di takuti oleh orang cina.Ini tidak bermakna melayu memang tak suka cina tapi melayu di penang memang paling BENCI dengan DAP.simbol keranda adalah petanda bahwa melayu penang sudah tolak DAP.DAP langsung tidak endah dan tidak peduli apa nasib melayu,Lim Guan Eng tahu yang melayu penang benci DAP dan bapa nya.Ini kerana bapa nya pernah memberi isyarat di parlimen dengan memijak poster wakil rakyat melayu.Sikap kurang ajar ini jangan sangat di tujukan pada melayu tapi KERANDA adalah reaksi pada kurang ajar DAP terhadap melayu.

Panas : Nafsu pelahap Anwar ALjuburi!!!

0 Komen!!!
oleh : aakj

ADAKAH BENAR SAIFUL DI LIWAT KETIKA ANWAR DAN SAIFUL BERMESYUARAT DI KONDOMINIUM ???

SILA LIHAT KENYATAAN DI BAWAH

AHLI MESYUARAT SULIT ANWAR

Prof. Ariff atau nama sebenarnya Profesor Datuk Dr. Mohd. Arif Mohd. Karim (bekas Pengarah Eksekutif Institut Kajian Ekonomi Malaysia -MIER).
Nik Mahmood Nik Hassan (Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi PKR)
Omar Malik Merican (bekas Ketua Pegawai Operasi Bursa Malaysia)
Datuk Nik Mohd. Sidek Nik Abu Bakar (ahli korporat)


MANGSA...


Nik Mahmood Nik Hassan


SIASAT SIAPA HASANUDDIN !!!




Unit 11-5-1, Kondominium Desa Damasara, Jalan Setiakasih, Bukit Damansara, Kuala Lumpur, sebuah kondo mewah milik sahabat baik Anwar,Hasanuddin Abdul Hamid pada 26 Jun 2008.

Pada pagi 26 Jun 2008, jam 10.30 pagi Anwar mengingatkan Mohd Saiful supaya hadir ke Kondominium Desa Damansara, pada jam 2.15 petang kerana di antara jam 12 tengahari hingga 2.00 petang,Ketua Umum PKR itu mempunyai mesyuarat sulit dengan VIP di Unit 1152.
Tujuan Anwar arahkan Mohd Saiful ke sana untuk berbincang jadual kerja secara peribadi di antara Ketua Umum PKR dengan Pembantu Sulitnya itu.


Mohd Saiful bertolak dari Pejabat Ketua Umum, PJ pada pukul 1. 45 petang.Sebelum itu, Ibrahim Yaakub mengirimkan satu dokumen kepadanya untuk diserahkan kepada Anwar.Mohd Saiful sepatutnya sampai ke kondo itu pada jam 2.15 petang, tetapi hari itu dia sampai lewat, kira-kira jam 2.45 petang.



Setelah sampai di Kondo itu, ketika keluar lif di Tingkat 5, Mohd Saiful berselisih dengan seorang lelaki yang tidak dikenalinya yang baru sahaja keluar dari Unit 1152.



Terdapat satu sumber yang mengatakan lelaki yang berselisih dengan Mohd Saiful itu adalah Prof Dr Mohamed Ariff yang baru keluar dari Unit 1152.

Hal ini diperkukuhkan lagi apabila Prof Dr Mohamed Ariff membayar peguam peribadi, Kailesh untuk mengikuti prosiding kes liwat itu kerana dibimbangi Anwar akan memanipusi namanya sebagai alibi, sedangkan, ketika Mohd Saiful sampai ke kondo itu, beliau hanya berselisih dalam perjalanan.


Kalau benar maklumat itu bermakna, Mohd Saiful keluar lif menuju ke Unit 1151, dalam masa sama,Prof Dr Mohamed Ariff keluar dari Unit 1152 menuju ke lif. Mereka dikatakan berselisih di perjalanan.


Satu lagi fakta menarik pada 26 Jun 2008, bukan kali pertama Mohd Saiful ke kondo itu. Setiap kali dia ke sana pasti dia diarahkan ke Unit 1151 yang letaknya berhadapan dengan Unit 1152.

Difahamkan,kalau lihat di beranda 1151,boleh nampak Unit 1152.


Foto di atas menunjukkan Mohd Saiful menerangkan kepada hakim,pasukan pendakwa dan peguam bela berkenaan lokasi kejadian di Unit 1151.
Turut kelihatan juga Anwar dan peguamnya Sankara Nair.Wajah Anwar membayangkan beliau tidak begitu gembira dengan keterangan bekas pembantunya itu.

SAAT NAK BERZINA !!
!

Anwar Pakai Tuala Putih Peluk Saiful Sambil Berdiri
Seterusnya Mohd Saiful menceritakan secara detail kejadian semasa mesyuarat bersama Anwar di Unit 1151.
Bermula Mohd Saiful duduk bertentangan dengan Anwar di meja makan.Serah dokumen. Bincang serba sedikit jadual kerja, seterusnya Anwar menyatakan keinginan sebenarnya menyuruh pembantunya datang iaitu untuk meliwatnya.
Reaksi Mohd Saiful pada awalnya adalah menolak tetapi akhirnya terpaksa mengikuti kemahuan majikannya itu.

Anwar arahkannya ke bilik tidur utama dan membersihkan diri di bilik air.
Keluar dari bilik air, Mohd Saiful hanya memakai tuala dan nampak Anwar sedang berdiri di penjuru hujung katil.

Saiful menghampirinya dan Anwar memeluk Mohd Saiful sambil berdiri.
Ketika Mohd Saiful mahu menceritakan secara detail bagaimanakah aksi-aksi Anwar dalam proses penetrasi itu, peguamnya memohon prosiding dijalankan secara tertutup.



“Can I fuck you today?”

PAS memang suka dirogol!!!

1 Komen!!!
Sebanyak 9,575 kes rogol di bawah umur direkodkan Polis Diraja Malaysia (PDRM) bagi tempoh lima tahun sejak 2005, persidangan Dewan Rakyat diberitahu hari ini.

Timbalan Menteri Dalam Negeri Abu Seman Yusop berkata statistik yang direkodkan PDRM itu menunjukkan jumlah kes yang melibatkan mangsa bawah umur adalah lebih tinggi bagi tempoh 2000 hingga 2010 berbanding kes yang melibatkan mangsa bukan bawah umur.

Jika dikira secara purata dari 9575 kes rogol dari 2005-2010 ini bermakna 1596 kes berlaku setahun atau 133 kes sebulan atau 4.4 kes rogol berlaku sehari [SINI].
Di atas ialah fakta mengenai kes rogol yang berlaku di Malaysia sejak tahun 2005... ianya memang menakutkan.. namun lebih menakutkan fakta yang tidak dikeluarkan.. iaitu PAS kini lebih teruk dirogol DAP..

Bagaimana PAS telah menjadi alat pemuas nafsu DAP.. mana PAS nak letak maruah Islam.. lihat isu Arak di Selangor.. isu lesen judi di Kelantan.. isu kalimah Allah..  bagaimana kalimah suci Al Furqan menjadi alat mainan penceramah DAP.. fatwa yang dikeluarkan mengikut nafsu.. sokong UMNO hukumnya haram Syarie.. sokong UMNO dianggap jahiliyah.. sokong PAS masuk syurga...

Inilah bukti.. Islam juga telah dirogol oleh PAS dan Pakatan... di Malaysia, Islam tiada lagi kemuliaan.. Perjuangan PAS menegakkan negara Islam telah dibakula sampahkan.. begitu juga dengan perjuangan mendaulatkan syariat Islam..

Fakta rogol agama yang berlaku dalam PAS ini tidak boleh dibiarkan begitu sahaja.. inilah pengkhianatan PAS pada Islam.

Lihat sahajalah bagaimana Nizar dengan sombong dan bongkak menjelaskan PAS rupanya memang tidak pernah berjuang untuk Islam.. jadi apa yang berlaku sekarang ini.. yang Nik Aziz kata nak buat untuk Islam semuanya tipu belaka semata-mata..

Lihatlah bagaimana ulama PAS mewajarkan perkataan Allah hilang kesucian dan keistimewaannya..

Islam bagi PAS ialah alat pemuas nafsu serakah mereka.. dan tidak lebih daripada itu..

Banyak kes rogol membuktikan kegagalan PAS sebagai parti dakwah... tetapi ianya membuktikan PAS adalah parti fitnah.. sebab PAS tidak pernah sibuk nak berdakwah kepada mereka yang terlibat dalam gejala sosial.. mana program PAS untuk menangani gejala sosial...

Cuba lihat sahajalah gejala pelacuran yang berlaku di Kelantan yang dikatakan serambi Mekah [SINI dan SINI].. Label yang diberikan sebagai serambi Mekah sepatutnya ditarik kerana ianya adalah penghinaan terhadap nama bandar Suci Islam...

PAS patutnya bertaubat dan kembali kepada Islam sebenar.. cukuplah sudah.. jangan Hina Islam lagi!!!

Isu DNA : ANnwar terus meliwat demokrasi

0 Komen!!!
Satu amalan pelik demokrasi ala PKR atau ala Aljuburi ialah demokrasi ditentukan oleh beliau apa yang boleh dan apa yang tidak boleh...

Kita melihat contoh kes Liwat apabila Anwar dan banjingannya ceramah seluruh negara.. tidak satu pun ayat puak Jahiliyah ini mengatakan mereka menghina mahkamah.. maka berceramahlah mereka siang dan malam.. tidak terlepas pula blog dan media suruhan Pakstan siang dan malam membohong fakta Kes Liwat untuk terus membohongi rakyat... tetapi jika orang lain mencampuri urusan mahkamah ini maka orng lain dianggap sebagai menghina mahkamah..

Inilah bukti Anwar terus meliwat demokrasi.. hak kebebasan bersuara.. nama sahaja Pakatan Rakyat tetapi apabila menyuarakan pandangan mereka.. mereka dibidas oleh pmimpin Aljuburi.. lihat sahajalah apabila berlaku baru-baru ini tindakan rakyat yang mahukan Keadilan dan kebenaran... membuat demontsrasi untuk menuntut Anwar Aljuburi memberikan DNA.. tidak lain dan tidak bukan adalah bukti dan kebenaran...

Inilah adalah penafian ANwar dan PKR terhadap Hak Rakyat dengan kata lain Anwar dah cabul hak kebebasan rakyat untuk mengetahui kebenaran... ini adalah perbuatan yang serius...

Dan amat memalukan ialah si bapak peliwat demokrasi meragut kebebasan suara media yang hanya melaporkan berita berdasarkan peristiwa [SINI]...
"Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini sekali lagi mengemukakan permohonan menghina mahkamah di Mahkamah Tinggi di sini ke atas dua media tempatan iaitu akhbar New Straits Times (NST) dan Utusan Malaysia.

Ia berikutan laporan berita mengenai demonstrasi yang berlaku di seluruh negara yang mendesak Ketua Pembangkang itu memberikan sampel asid deoksiribonukleik (DNA).

Ia juga ekoran penerbitan laporan berita mengenai hujahan pihak pendakwaan hari ini berhubung permohonan untuk mendapatkan sampel DNA terbabit."
Ini dasar pemimpin bacul, Yang tidak mahu menegakkan kebenaran..

Kongsi Link Anda