Selasa, Mac 06, 2012

Dangkalnya pemikiran presiden PAS

0 Komen!!!

Patutlah PAS terus menjadi boneka DAP dan PKR.. apabila presidennya mempunyai pemikiran yang dangkal yang jelas berasaskan emosi lebih daripada akal.

Presiden PAS masih mengulangi hujah yang sama (klik sini) kenapa PAS tidak boleh bersama UMNO berbaning DAP yang Rasis dan Sekular serta liberal..  iaitu UMNO Kebangsaan.. UMNO Tolak islam.. UMNO Jahiliyah.. UMNO Zalim.. UMNO Penjajah.. UMNO Sekular.. UMNO tak konsisten.. UMNO serah kawasan majorti Melayu pada MCA..

Rasanya Presiden PAS terlupa siapa yang haramkan kerjasama dengan bukan Islam dulu..siapa yang kata x perlu kawan dengan bukan Islam..

"Saudara-saudara sekelian percayalah,

Kita menentang UMNO, bukan kerana nama dia UMNO. Kita menentang Barisan Nasional bukan kerana dia lama memerintah kerajaan. Kita menentang dia ialah kerana dia mengekalkan perlembagaan penjajah, mengekalkan undang-undang kafir, mengekalkan peraturan jahiliyah.............. .... Kita tidak perlu masuk Buddha, Kita tidak perlu masuk Hindu, Kita tidak perlu masuk Kristian, Tapi kita menjadi kafir dengan mengamalkan 'politik suku, agama suku'."
Sekarang siapa yang peluk cium dengan Kafir Harbi DAP.. siapa yang menentang negara Islam.. siapa yang akan kekalkan negara ini negara sekular.. tentu DAP...

Siapa sebenarnya tidak konsisten.. UMNO jelas dari dahulu telah melaksanakan hubungan antara kaum lebih awal dari PAS.. bukan setahun dua.. bahkan berpuluh tahun lamanya... Walaubagaimanapun UMNO masih menjadi tonggak kepada BN..

Bagaimana pula dengan PAS.. akibat PAS berkawan dengan DAP kuasa PAS semakin lama semakin berkurang.. pada 2004 Pas bertaning di 84 kerusi Parlimen... dan ianya berkurangan pada tahun 2008 dengan hanya 67 kerusi sahaja PAS bertanding.. iaitu berkurangan sebanyak 17 kerusi.. dan kerusi PAS bertanding akan semakin berkurangan bila PAS johor mengumumkan kurang satu kerusi  PAS bertanding di Johor..

Inilah penipuan terbesar PAS kepada umat Islam yang mengatakan PAS akan terus laksanakan hudud dan negara Islam.. sedangkan dari segi jumlah kerusi PAS tidak mungkin mampu untuk laksanakan Islam.. bukan laksana bahkan bersuara pun tidak mampu..

Hakikatnya PAS tidak mungkin ganti UMNO.. dari segi kerusi PAS pun dah kalah.. PAS juga tidak mungkin kepalai Pakatan.. PAS hanaya boneka.. boneka.. dan boneka

Dakwaan UMNO zalim.. berapa banyak kerajaan BN pecat kakitangan awam yang sokong PAS.. berapa banyak anak penyokong PAS yang dapat bantuan biasiswa.. berapa ramai penyokong PAS dapat bantuan JKM dan macam-macam lagi..

Mengenai kerusi pula.. inilah konsep kongsi kuasa yang sebenar.. jelas dengan pembahagian.. UMNO menjalinkan kerjasama dengan bukan Islam yang hormat pada Islam.. bukan seperti PAS.. sejarah Abu Talib ialah bukan Islam yang setia pada Islam bukan sebaliknya..

Banyak lagi yang dicerita oleh PAS ni.. namun x de beza dengan amanatnya yang dulu...

Hakikatnya PAS masih dalam kotak pemikiran dahulu.. bahkan lebih malang apabila kaki, tangan dan mulut mereka diikat dan disumbat menyebabkan mereka terus menjadi boneka yang baik kepada Pakatan biaDAP dan PKR..


Terima Kasih BN...

1 Komen!!!
Peluang BN kepada anak Melayu!!!

Jangan salahkan orang : Nik Aziz yang perlekeh Islam

1 Komen!!!
Memang cara PAS dan sekutunya yang asyik menuding jari kepada orang lain.. Ianya cara mudah untuk melepaskan diri dengan menyalahkan orang lain.

Nik Aziz menuduh BN lekeh Islam kerana kerajaan kelantan amal pentadbiran cara Islam.. hakikatnya Nik Aziz yang perbodohkan diri sendiri..

Laungan membangun bersama Islam hanyalah slogan politik semata-mata.. kerana hakikatnya PAS kini  membangun bersama DAP.. apapun yang PAS buat mesti di bawah telunjuk DAP dan PKR...

Bagaimana Nik Aziz kata membangun bersama Islam dalam masa yang sama Nik Aziz boleh membiarkan Aljuburi menyokong keselamatan Israel.. sebab itu, Islam diperlekehkan kerana tindakan pemimpin PAS sendiri.

Lihat sahaja PAS Kelantan dari segi membangunnya bersama Islam.. berapa banyak masjid yang PAS buat sepanjang memerintah Kelantan.. berapa banyak tempat maksiat, pusat pelacuran.. Kelantan juga menjadi juara HIV paling tinggi di Malaysia 3 kali berturut.. inilah sebenarnya anugerah yang patut diberikan kepada Kelantan!!!

Lihatlah cara Nik Aziz nak pegang jawatan MB sampai mati.. caranya mudah dengan jadikan Islam sebagai alasan.. Islam tak salah, yang salah Nik Aziz yang nak pegang jawatan sampai mati.. dah tak de pemimpin muda agaknya kat Kelantan ni.. Cukup-cukuplah Nik Aziz umur dah lebih 80 tahun... cukup dah firaun tu.. kecuali Nik Aziz nak jadi Maha Firaun zaman baru!!

Kongsi Link Anda