Isnin, November 22, 2010

Panas: Bukti arahan Anwar dalam pemilihan PKR terdedah!!!

1 Komen!!!
Banyak yang rakyat dah dengar mengenai demokrasi ala-Anwar.. bini jadi Presiden, anak jadi naib presiden, kroni pulak sebagai timbalan Presiden..

Walaupun banyak aduan yang telah disampaikan.. namun pihak atasan buat bodoh sahaja.. siapa yang buat aduan dianggap sebagai pengkhianat... PKR sebenarnya mengamlakan diktator.. tiada siapa yang boleh lawan dengan kepimpinan mereka.. sebenarnya demokrasi telah mati dalam PKR..

Cuba bayangkan bagaimana keadilan dapat ditegakkan dalam PKR.. siapakah yang dianggap berkecuali.. jika JPP dibawah telunjuk Azmin.. takkanlah Azmin bodoh sangat nak mendengar segala aduan terhadap beliau.. dan Azmin pula disokong dengan sahabat baik beliau.. pudin Nasution.. jadi aduan dari akar umbi hanya 'dibakulsampahkan' sahaja..

Terbaru bukti campurtangan dan penyalahgunaan kuasa aljuburi dalam pemilihab PKR.. sebenarnya memang dah jelas lagi bersuluh.. tapi disebabkan semua jawatankuasa dibawah telunjuk dan arahan Aljuburi.. takkan nak lawan tauke...

Cuba lihat berapa banyak aduan yang laporkan kepada Presiden [klik sini]

1. JPP disengajakan tidak cukup kakitangan? - PKR Pusat
2. Pencalonan ditukar - PKR Tampin
3. Buku daftar mengundi catat kurang dari jumlah Undi dalam peti undi
4. Jumlah datang mengundi meragukan - PKR Batu Sapu, Sandakan dan Libaran
5. Keputusan undi yang pelik - PKR Teluk Intan
6. Keselamatan proses pengundian lemah yang memungkinkan penipuan - PKR Tuaran
7. Campur tangan serius DSAI - PKR Kota Marudu
8. Masa tutup pengundian diawalkan - AMK Beluran
9. Kertas undi sengaja diagih secara seleweng - PKR Pendang dan Batu Sapi
10. Tarikh tutup pendaftaran/pertukaran anggota sudah diputuskan ada pertukaran selepas tarikh yang dibenarkan. - PKR Port Dikson

Wah.. 10 macam kelemahan.. nak bukti apa lagi..

Tapi nak buat macam ne.. dah presiden merangkap tunggul.. merangkap batu.. suami yang berkuasa... Ini parti Aljuburi.. yang lain.. get lost!!!

Sebenarnya pemilihan PKR ni patut bari pengajaran rakyat Malaysia.. betapa rakusnya kepimpinan PKR merebut jawatan.. dan betap[a pimpinan PKR tidak langsung menghiraukan suara akar umbi...

Cuba bayangkan.. apa yang berlaku ialah mereka ini adalah ahli PKR yang berjuang untuk PKR tetapi PKR telah abaikan mereka... bagaimana pula dengan rakyat yang langsung tiada kena mengena dengan PKR..

Dengan sikap PKR sekarang.. kesimpulannya kalau PKR menjadi kerajaan, jangan diharaplah rakyat ini akan dibantu oleh PKR.. jauh sekali aduan mereka akan didengari...

Ps: lain kali jangan pilih PKR.. demokrasi pun diliwat juga!!

Fobia betul PKR dengan angka 16!!!

0 Komen!!!
Nak tunggu 16 Disember... oooohhh tidak!!!

Nampaknya PKR tak nak tunggu tarikh 16 Disember.. apatah lagi sekarang ni PKR sangat fobia dengan angka tersebut.. ini terbukti apabila Parti Keadilan Rakyat (PKR) mengesahkan permohonan keluar parti Datuk Zaid Ibrahim berkuat kuasa serta-merta [kilk sini].

Memang kelakar apabila PKR mengagap keputusan berkenaan tidak dianggap 'memecat' dari parti sebaliknya sekadar 'menunaikan hasrat' Zaid yang mahumeninggalkan PKR.

Kata Pudin
"Ibu Pejabat parti menerima surat Datuk Zaid pada 19 November pada pukul 10.30 pagi, jadi Biro Politik mengambil keputusan untuk tunaikan dengan segera hasrat beliau itu.

Keadaan ini mungkin ada kaitan dengan angka 16 September 2008 yang sudah berlalu 3 tahun lalu.. mungkin angka ini dianggap sial atau suwey kepada PKR...

Manakan tidak, angka 16 ialah angka penipuan terbesar PKR kepada rakyat Malaysia.. iaitu penipuan Aljuburi untuk merampas kerajaan BN..berapa ramai rakyat Malaysia yang dah ditipu dengan rancangan iblis alJuburi...


Ironinya keputusan yang dibuat PKR mengenai peletakan jawatan serta merta kerana terlalu takut angka 16 diingati...

Sekarang ini apa yang berlaku sebaliknya.. kapal PKR pula hampir karam.. dan masa akan menentukan PKR akan dikafankan dengan kroni dan keluarga Aljuburi!!!

Semoga Allah akan kuburkan PKR dengan semua pengkhianata agama, bangsa dan negara!!!

Panas : Penipuan Malaysiakini terdedah !!!

4 Komen!!!
Laa....MalaysiaKini kelentong lagi. Habis semua orang ditipu portal berita tu. Wartawan tak bertanggungjawab tu namanya Susan Loone. Media Pro Pembangkang masih lagi beranggapan mereka bebas membohong dan mempengaruhi pemikiran rakyat dengan pembohongan mereka..

Wanted : Susan Loone Wartawan MalaysiaKini yang menipu!
Dia laporkan berita tentang pertembungan di antara kumpulan Anti-ISA dan Pro-ISA di KOMTAR. Dia tulis :-
Mereka (Pro-ISA) berjaya sampai ke depan pentas di mana pemforum dijadual bercakap. Bagaimanapun, ketika penganjur menjemput mereka turut berhujah, pelawaan itu ditolak - MalaysiaKini.
Tetapi video di bawah membuktikan bahawa pihak Pro-ISA telah berhujah. Korang tengok sendiri :-





Kurang ajar ! Susan Loone telah menipu kita semua. MalaysiaKini memang portal berita sumber pembohongan!

Sumber : MIM

Apa salahnya lapor perkara sebenar!!!

1 Komen!!!

Kenapa agaknya pembangkang mahu pertikaikan media arus perdana jika yang dilakukannya adalah melaporkan perkara sebenar [klik sini]..
Malaysian Insider melaporkan BN mengarahkan media dikuasai parti komponennya agar menerbitkan laporan ‘positif’, yang boleh memberi gambaran baik tentang parti pemerintah itu di samping terus-menerus memfokus kelemahan pesaingnya — Pakatan Rakyat (PR) — menjelang pilihan raya umum ke-13, yang dipercayai diadakan Mac depan.
Sebenarnya Malaysian Insider ini hanyalah merupakan suara proksi Pembangkang.. yang hanya mahu menimbulkan berita negatif terhadap kerajaan.. inilah yang pembangkang mahukan.. walaupun banyak berita yang dilaporkan pembangkang hanyalah aspek kecil sahaja.. tetapi berita hanya diperbesarkan.. sedangkan berita kejayaan kerajaan langsung tidak disentuh...

Begitu juga berita mengenai keadaan parti pembangkang.. ianya bukanlah satu pembohongan..
Isu keputusan Datuk Zaid Ibrahim keluar PKR secara tiba-tiba dan dakwaan kepincangan pemilihan langsung yang berakhir semalam. DAP juga menyaksikan perpecahan di dua negeri utamanya iaitu Perak dan Selangor.

Ketika pemilihan pucuk kepimpinan DAP Perak, kumpulan Ahli Parlimen Ipoh Barat M. Kulasegaran disapu keluar manakala pemilihan negeri Selangor akan berlangsung hujung minggu ini.

PAS pula masih mula pulih daripada kekalahan di Galas manakala pemimpin-pemimpin muda pula mempersoalkan keberkesanan barisan kepimpinan lama seperti Mursyidul Am PAS dan Menteri Besar Datuk Nik Aziz Nik Mat.

Rakyat tahu bahawa mereka bukan lebih baik atau hebat berbanding BN sebagaimana mereka dakwa..

Selain itu usaha-usaha Najib yang mahu membawa kembali pelaburan dan memastikan ekonomi negara berjalan lancar seiring dengan sasaran pertumbuhan tahunan enam peratus. Suku pertama tahun ini menyaksikan pertumbuhan 9.5 peratus tetapi dijangka merosot ekoran permintaan yang rendah.
Perkara yang disebut media perdana bukanlah pembohongan dan ianya fakta.. namun ianya adalah berita yang sangat menggerunkan pembangkang...

Pembangkang manganggap pemimpin BN semuanya bodoh tak pandai tadbir ekonomi.. dan mereka sentiasa mahu rakyat menganggap diri mereka lebih baik dari BN.. sedangkan apa yang mereka tunjuk hanyalah lakonan semata-mata..

Hakikatnya media pembangkang seperti Malaysiakini, Harakah, Malaysian Insider dan Suara Reformasi sebenarnya yang menerima arahan untuk sentiasa memberi berita positif mengenai Pakatan Rakyat.. lihat sahajalah berita liputan mengenai Pemilihan PKR yang kecoh seluruh negara sehingga timbul rasa tidak puashati terhadap kepimpinan mereka.. tetap media pembangkang masih memberi gambaran yang baikl terhadap proses pemilihan paling kotor dalam PKR..

Media pembangkang sebenarnya tidak berani untuk menceritakan keadaan sebenar pembangkang.. takkan mereka nak lawan bos...

DAULAT TUANKU!!!

1 Komen!!!

SEMPENA HARI KEPUTERAAN BAGINDA
TUANKU SULTAN IBRAHIM IBNI ALMARHUM SULTAN ISKANDAR
YANG KE 52

DAULAT TUANKU!

DAULAT TUANKU!

DAULAT TUANKU!

Kongsi Link Anda