Ahad, Oktober 10, 2010

Prebet je.. mana jeneral hang pa?

0 Komen!!!


Aku dah cakap dah.. ko orang nak undi juga PAS.. ha sekarang macam ne.. dah terhantuk baru tergadah.. baru nak sedar..

Ni biar hang pa rasa duduk bawah kerajaan Zalim PAS Kedah.... hangpa ingat suara hangpa tu nak didengar ke oleh pemimpin PAS... sila-silap esok PAS pun tak mengaku hangpa tu ahli depa...

Kesian hangpa.. mana dia pergi pendekar.. mana dia jeneral PAS yang biasa berjuang supaya jangan naik harga... mana Mahfuz bean!!! senyap je.. bila tang PAS naik tarif Air.. senyap membisu macam tunggul kayu.. hantar hanya prebet je... inilah dia pemimpin PAS kedah... pemimpi yang gagal dan tidak bertanggugjawab... pemimpin yang menindas hak rakyat!!!

Mudalillul PAS yang penipu

0 Komen!!!
PAS telah menggerakkan urat saraf untuk Pilihanraya Kecil.. kali ini Mudalilul PAS mencari alasan kenapa Kelantan masih tidak membangun [rujuk sini]..

Jadi macam biasa, nak lepaskan diri carilah salah orang lain.. siapa UMNO dan BN..

Ketika mula memerintah Kelantan, katanya, Kerajaan Negeri memohon beberapa projek pembangunan termasuk membina pelabuhan dan lapangan terbang namun ditolak.

Ini semuanya untuk tanamkan kebencian pengundi khasnya pengundi Galas kepada BN.. sedangkan kerajaan PAS pun sebelum ini tdak pernah ambil tahu pembangunan kawasan Galas..

Contoh yang dibuat oleh Mudalilul PAS ialah Lapangan Terbang Kota Bharu..
“Lapangan terbang pula, baru sekarang kita mendapat yang baru, terlalu lambat kerana kita membuat permohonan sejak hampir 20 tahun lalu,”

Dakwaan Mudalillul PAS ini sebenarnya pembohongan yang nyata.. PAS hanya mula perintah Kelantan pada tahun 1990.. kalau nak kira PAS dah buat permohonan dah 20 tahun.. kiranya kerajaan BN beri kelulusan pada tahun 2010.. Inilah pembelitan Fakta oleh PAS, dengan kata lain memfitnah.. kerana amalan politik Fitnah sudah menjdai darah daging pemimpin PAS.. sedangakn Fitnah sesuatu yang dilarang keras oleh Islam.. namun PAS menghalalkan Fitnah.. inilah Hipokrasi PAS..

Fakta Lapangan terbang Sultan Ismail Petra baru telah siap digunakan pada September 2002 [rujuk sini dan sini].. iaitu hanya 12 tahun pas memerintah.. itupun siapa sempurna dan boleh digunakan.. kelulusan projek itu pastinya lebih awal pada lewat tahun 90-an.. kalau tidak, tidak mungkin projek berkenaan boleh digunakan sepenuhnya pada 2002.

Banyak lagi pembohongan dan kemunafikan yang dibuat MUdalilul PAS, Nik Ajis..
antaranya dakwaan faktor Pas melawan Barisan Nasional (BN) kerana diskriminasi yang diamalkan selain fahaman politik yang ternyata berbeza.
”Siapa pun yang berada di pihak mereka (BN) kita terpaksa lawan kerana kita bukan melawan batang tubuh tetapi kita melawan kerana ideologi mereka tidak berdasarkan Islam.

”Siapa pun kita lawan kerana lawan kita ini bermaksud untuk membetulkan, menyedarkan mereka agar tidak terpesong dengan ajaran Islam,” katanya.
Inilah kemunafikan Mudalillul PAS sekali lagi.. sekali nak tanya Mudalilul PAS.. apanya yang PAS buat berdasarkan Islam.. apatah lagi yang DAP dan PKR buat untuk Islam.. kenapa PAS tak tentang ini pula..

Apakah idealogi UMNO yang tdak berdasarkan Islam... apakah idealogi PAS berdasarkan Islam.. sedangkan PAS sendiri tidak mahu perjuangkan pun Negara Islam lagi.. apatah lagi Syariat Islam dan undang-undang Islam..

Dan Naib Presiden PAS.. Nizar al barua DAP pun nafikan PAS ni berlandaskan perjuangan Islam.. siap persoalkan mana dia dalam dokumen atau transkrip yang PAS ini nak perjuangkan untuk Islam nak tubuh negara Islam.

Kongsi Link Anda