Isnin, Disember 13, 2010

Sedap woo!!! : jawapan kepada Peguam Anwar

2 Komen!!!

Mana boleh tahan.. itu punggung bulat...getah.. baik punyer!!!

Inilah jawapannya.. mudahkan..

Bila seseorang dah ketagih.. susah nak tinggalkan sesuatu perbuatan walaupun perkara terkutuk..

Ianya jawapan kepada Peguam Anwar [sini] yang berkata "Siapakah yang berfikiran waras, akan dengan sengaja memasuki perangkap jika dia sudah tahu mengenainya?"

"Ini sama sekali tidak logik dan benar-benar tak masuk akal," kata Sankara Nair.. sambil menafikan laporan Wikileaks yang tuduhan liwat terhadapnya adalah satu perangkap oleh musuh politiknya.

Bila ketagih ni.. susah nak cakap.. apatah lagi kalau ada peluang... mana tahan wooo!!! sedap!!!

Hakikatnya tuduhan Anwar ini bukanlah satu perangkap politik.. tapi memang dah jenis mamat ni suka jalan belakang...tak payah dah nak buat perangkap!!!..

Sekarang ni Anwar mengerah belaci-balacinya menafikan dakwaan wikileaks.. daripada timbalan Presidennya sampai ke prebetnya.. semuanya cuba menafikan..

Sekarang balaci-balaci upahan Anwar tuduh Singapura buat konspirasi... entah apa kena-mengena pulak nak buat konspirasi terhadap Anwar.. bukannya Anwar nak jadi PM Singapura...

Cuma yang pastinya bila Anwar jadi PM Malaysia nanti beliau akan jadi lembu yang ditarik Singapura.. kerana beliau ada masalah peribadi.. macam Bill Clinton dengan Monica..

Tapi bezanya Anwar dengan Clinton.. kita faham memang naluri lelaki sukakan perempuan.. tapi nafsu Anwar ni songsang.. dia lebih suka lelaki daripada perempuan.. jadi pantang nampak lelaki yang jambu sikit.

Kalau dahulu.. ANwar boleh tuduh kerajaan buat konspirasi.. tapi kalau dah satu dunia tahu perangai Anwar yang suka main jubur.. takkanlah satu dunia salah dan Anwar sorang yang betul.. Anwar mungkin boleh tipu sorang atau dua.. tapi takkanlah ANwar boleh tipu semua orang..

Mungkin kali ini ANwar pening sikit sebab tak boleh buat skrip sama iaitu menuduh media BN yang sengaja mainkan isu ini.. tapi kali ini bukanlah media BN yang mainkan.. takkan nak tuduh BN bayar media luar negara ini...

Cukuplah Anwar.. taubatlah.. pergilah ke Mekah.. buat haji.. cukuplah pusing satu dunia.. bila nak ke Mekah pulak.. takkan cakap tak de masa.. habis ceramah banyak pulak masanya...

Kenapa Perisik Singapura ada maklumat Anwar meliwat

7 Komen!!!
Kita mengetahui Singapura sangat dekat dengan Malaysia.. peranan Singapura di Asia Tenggara tidak jauh beza peranan Israel di Timur Tengah.

Begitu juga dengan kegiatan perisikan Singapura dan Perisikan Israel yang sentiasa maklumat strategik untuk tujuan tertentu... maklumat ini merupakan senjata merbahaya untuk masa depan negara..

Lihat sahajalah kes Liwat Anwar Ibrahim, rupanya perisik Singapura telah mempunyai maklumat pemimpin Malaysia yang meliwat lebih awal lagi.. tdakkah maklumat ini strategik..

Mengulas mengenai perkara tersebut, Mantan Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad yakin Menteri Mentor Singapura Lee Kuan Yew turut tahu tentang kegiatan Datuk Seri Anwar Ibrahim [sini].

“Ya memang... saya pun fikir dia (Lee) tahu tapi parti politik saja buat tidak tahu,” katanya kepada pemberita selepas menyampaikan syarahan bertajuk “Globalizing Malaysians in 2020” di Universiti Tenaga Nasional.

Kenapa Lee Kuan Yew perlu mengetahui maklumat strategik ini.. tidak lain dan tidak bukan ianya akan menjadi bahan ugutan kepada Anwar agar menjadi budak suruhan Singapura khasnya dan Amerika amnya.

Jika perisik Singapura tahu pastinya perisik Amerika dan seluruh dunia juga mengetahui sifat buruk Anwar..

Cuba bayangkan pemimpin no.1 negara umpama lembu yang diikat lehernya demi mencapai cita-cita barat.. Barat sudah mengetahui kes Anwar ini dan sikap dia yang suka meliwat.. dengan kata lain Barat sedang menggunakan Anwar untuk mencapai cita-cita mereka untuk memusnahkan Islam di negara ini..

Lihat sahalah bagaimana Anwar digunakan untuk merosakkan negara kita.. mereka menyerang ekonomi, sosial, keselmatan dan agama Malaysia melalui Anwar..

Sampai masanya untuk rakyat Malaysia menolak pemimpin yang boleh menjahanamkan masa depan negara.. bayangkan apa yang akan berlaku jika pemimpin kita dikawal oleh Singapura....

Wikileaks : Doa orang yang dizalimi dimakbulkan

5 Komen!!!
Tidak kira kebetulan atau memang doa Saiful Bukhari Azlan termakbul... itu kuasa Allah Taala sahaja yang Maha mengetahui.

Kita maklum bahawa sebelum ini, Saiful telah pergei ke Mekah pada musim haji baru-baru ini..

Beliau baru pulang daripada menunaikan ibadah haji beberapa hari lalu. Dibawah adalah sebahagian coretan Saiful Bukhari Azlan ketika beliau di sana [sini].
Menulis dalam blognya, Saiful menggunakan kesempatan dan peluang di Tanah Suci dengan secukup-cukupnya untuk beribadah dan berdoa kepada Allah SWT.

Antara tempat-tempat mustajab beliau berpeluang untuk berdoa; Wukuf di Arafah, Mina, Makam Rasulullah, Raudah, Multazam, Rukun Yamani, Gua Hira' Jabal Nur dan banyak lagi.

Tulis Saiful, antara doa yang dipohon; agar terus diberi kekuatan untuk Istiqamah dalam menegakkan kebenaran, diampuni dosa-dosa, kesejahteraan dan keselamatan keluarga, agama, umat, bangsa dan tanah air tercinta.

Beliau juga, mohon rakyat dibukakan Hijjab agar diperlihatkan yang HAQ dan dilenyapkan segala yang batil!

“Sudah dua tahun setengah saya menanti agar Kebenaran dan Keadilan dapat ditegakkan. Walaupun ia belum lagi selesai, namun saya redha dan bersyukur dengan segala bantuan yang Allah berikan.

Banyak hikmah di sebalik kelewatan, penangguhan demi penangguhan. Mungkin ramai yang telah dapat lihat hikmah di sebaliknya. Itulah kebesaran Allah. Dia Maha Berkuasa lagi Maha Mengetahui.

Saya tidak mempunyai apa-apa kekuatan, kuasa, pengaruh, wang untuk berjuang, hanya Allah SWT tempat saya mohon dan mengadu. Walaubagaimanapun, saya akan terus berdoa, istiqamah dan bersabar, tidak sesekali saya akan menyerah kalah! Kebenaran pasti akan bangkit jua akhirnya.
Justru itu meneliti laporan Wikileaks yang disiarkan oleh The Sydney Morning Herald dan The Sun-Herald , pasti ada yang terfikir adakah doa-doa Saiful sudah termakbul..

Ini doa orang yang dizalimi.. Allah Taala menjanjikan untuk memakbulkan doa orang-orang yang dizalimi.

Patut pun Ahli Parlimen Gay Australia sukakan Anwar

1 Komen!!!
Dahulu mungkin ramai yang tertanya-tanya kenapa Ahli Parlimen Australia masuk campur dalam urusan negara kita.

Tidak lain dan tidak bukan ialah campur tangan Australia dalam kes liwat Anwar Ibrahim. AP Australia ini dilihat bersungguh-sungguh mahu mempertahankan Anwar.

Nampaknya persoalan ini telah terjawab apabila Wikileaks semalam mendedahkan Perisikan Australia dah tahu Anwar ini memang kaki Jubur.

Rupanya Australia dah tahu awal tentang kegiatan kutuk Anwar ini.. Jika Perisikan Australia tahu.. Takkan lah AP Australia tak tahu..

Sebagaimana yang diketahui.. Kebanyakan Ahli Parlimen Australia yang menyokong Anwar juga menyokong Gay dibenarkan di negara kangaroo tu..

Sekarang kaitan ini dah diketahui.. Anwar dan Ahli Parlimen Australia ini sejenis.. Depa belakang sama sahaja.. Sama rata, sama rasa..




Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

Lim Guan takut hilang kuasa

0 Komen!!!
Teringat masa pemilihan Selangor yang lalu.. datang si anak buah Lee Kuan Yew. Lim Kit Siang yang berkhutbah supaya DAP jangan berpecah.. nanti Selangor akan kalah...

Hari ini.. yang bercakap mengenai perpecahan DAP.. anak Kit Siang.. si Guan Eng DAPigs..juga memberi amaran Pulau Pinang akan kalah jika DAP berpecah [sini]..

Takut benar si anak beranak ni kehilangan kuasa!!!

Sebenarnya apa yang ditakuti ialah segala rahsia kejahatan DAPigs dan Pakatan di negeri yang diperintahnya akan terdedah.. khasnya isu tanah dan penyeleweangan dalam pentadbiran kerajaan..

Nampak dengan jelas. anak beranak Lim ini umpama malaikat.. yang konon sentiasa mengawal keadaan.. sedangkan mereka tidak pernah menceritakan apakah sebenarnya yang berlaku dalam DAPigs.

Pastinya perpecahan ini disebabkan rasa tidak puas hati ahli dan pemimpin mereka.. selain usaha anak beranak lim sedang menyusun orang-orang yang boleh dijadikan mereka sebagai kuda tungangan bagi memastikan anak-beranak Lim terus kekal berkuasa.. bagaimana?.. tidak lain dan tidak bukan ialah dengan penyingkiran tokoh-tokoh politik yang boleh memusnahkan perancangan anak-beranak Lim untuk berkuasa.

Segala laku yang dibuat keluarga Lim dan kroni mereka diminta disembunyikan.. jika tidak mereka akan dihapuskan.. inilag sebenarnya demokrasi ala komunis yang diamalkan anak-beranak Lim..

Sekali lagi!!! undurlah Nik Aziz

2 Komen!!!
Pagi tadi dah ada cerita tentang Pok Nik yang yang semakin sering sakit.. tapi tak nak letak jawatan [sini]..

Sedangkan Sultan yang sakit... kerajaan PAS berjaya 'jatuhkan' Sultan yang gering dan digantikan Sultan yanglain.. tapi macam mana dengan PAS Kelantan..

Teringat cerita Firaun yang mahu berkuasa selagi ada hayat.. inilah juga cerita yang sentiasa dimainkan oleh puak-puak PAS ketika zaman Tun Mahathir jadi PM..

Peliknya, puak-puak PAS bila pemimpin mereka mengamalkan perkara yang sama.. nak memegang jawatan hingga akhir hayat, tak pulak mereka tuduh sebagai Firaun... bahkan mereka minta Firaun ini dikekalkan..

Ironinya PAS hanyalah parti hipokrit yang bertopengkan agama demi nafsu amarah mereka.. lihat sahajalah Nik Aziz.. sedangkan Allah dah bagi isyarat supaya letak jawatan.. tapi tak mahu.. mahu menjadi firaun hingga ke akhir hayat...

Sebelum ni Nik Aziz dilaporkan masuk hospital.. kini sekali lagi beliau masuk hospital kerana masalah buah pinggang [klik sini]..

Seorang pemimpin jika dah memerintah lama tetapi masih tak berjaya nak cari pelapis.. mereka ini adalah pemimpin yang gagal.. lihatlah PAS Kelantan sekarang, jikalau isu pelapis ini dah selesai pastinya isu Nik Aziz menjadi Firaun sampai ke akhir hayat mungkin tak kan berlaku.. tapi disebabkan Nik Aziz pemimpin yang tamak dan gilakan jawatan.. beliau lebih rela mati dalam jawatan dari membina generasi pelapis..

Sekali lagi.. berundurlah Nik Aziz.. bertaubatlah.. dah cukup kamu sesatkan orang Islam dengan fatwa yang berasaskan nafsu kamu itu..

Kongsi Link Anda