Ahad, November 28, 2010

Hapuskan PTPTN : PKR perlu hapuskan yuran Unisel dahulu

2 Komen!!!

Rakyat nak tengok juga.. handal sangat ke PKR ni urus ekonomi Selangor...

Dalam konvensyen PKR, Wakil AMK Yusmadi Yusoff menyifatkan pinjaman itu membebankan mahasiswa sedangkan pendidikan merupakan salah satu daripada hak asasi manusia [klik sini].
"Hak pelajar daripada hasil mahsul negara bukan daripada tawar menawar pak menteri. Hak pelajar (itu) adalah hak asasi manusia.
Jadi kepada PKR jangan pandai cakap je.. buktikanlah dahulu.. hapuskan yuran Unisel... pendidikan kan hak asasi manusia...

Kalau PKR boleh buktikan... mungkin cadangan ini diterima.. tapi kalau setakat nak melalak sebagai jaguh tak payahlah..

Tak cukup lagi ke.. PKR membuang duit rakyat Selangor... 3 tahun berturut-turut unisel rugi...

Inilah akibatnya bila ekonomi dan pendidikan dijadikan alat politik... sekarang pula ada cadangan nak jadikan Syed Husin sebagai Naib Chenselor [klik sini]... lagi jahanamlah Unisel...

Anugerah tuhan atau anugerah Iblis!!!

4 Komen!!!

Inilah masalahnya apabila diliwat aljuburi... tak dapat bezakan antara anugerah tuhan dengan anugerah Iblis [klik sini]...

Kata presiden tunggul PKR.. “Apakah rahsia sehingga beliau tetap kental sehingga ke hari ini. Jawapan saya, saudara Anwar Ibrahim adalah seorang insan hebat yang memang dianugerahkan Tuhan untuk kita semua untuk menjadi pemimpin rakyat."

Cuma nak lihat di manakah yang diamksudkan Anugerah Tuhan!!!

Anugerah tuhan kerana mengkhianat Melayu

Anugerah tuhan kerana jual nama Allah..

Anugerah tuhan kerana Meliwat..

Anugerah tuhan kerana Kronisme dan nepotisme

Anugerah tuhan kerana hipokrit dan munafik

Anugerah tuhan kerana jadi ajen Yahudi

ANugerah tuhan kerana jadi juara penipu

Anugerah tuhan kerana jadi boneka DAP...

Ini bukan anugerah tuhan ini namanya anugerah Iblis..... merosakkan rakyat Malaysia.. memecahbelahkan kaum... menyonsangkan akidah Islam....

PKR tak nak pertahan Melayu tapi nak undi Melayu!!!

1 Komen!!!

PKR tak nak pertahan hak Melayu dan PAS juga tak nak juga pertahan hak Melayu... siapa yang nak pertahankan Melayu...

Nampaknya orang Melayu sekali lagi dperbodohkan oleh Parti Kroni aljuburi ni... namun lebih memalukan lagi bila yang cakap seperti itu adalah orang Melayu sendiri... pulak tu disambut dengan tepuk oleh orang Melayu....

Tubuh sahaja Melayu... tapi roh perjuangannya telah dibeli oleh DAP....

Orang bukan Melayu lagilah kuat bertepuk.. dalam benak mereka terbayang kebodohan kepimpinan Melayu PKR ni.. inilah pengkhianat Melayu, yang mahu menjual maruah Melayu..

Rakyat melihat sendiri bagaiman Cina sangat sayang dan bangga kepada kaum Mereka... walaupun berlainan parti MCA, DAP Gerakan... mereka sanggup pertahankankan demi hak mereka... tetapi lain pula Melayu pengkhianat PKR... demi kuasa mereka mahu hapuskan hak Melayu.. tidakkah ini bodoh dan diperbodohkan... DAP setiap hari memainkan isu sentimen kaum untuk dapatkan sokongan orang Cina...

Inilah sebenarnya nama sahaja presiden PKR tapi tunggul sebenarnya... otak letat kat lutut... inilah tahap pemikiran pemimpin mereka...

Presiden tunggul ini tidak faham makna ketuanan Melayu... inilah akibat bila kepala otak dah diliwat aljuburi... patutlah kerajaan wajibkan matapelajaran sejarah.. jikalau pemimpin pun dah buta sejarah aapatah lagi dengan pengikut mereka...

Mereka terlupa bahawa Melayu dan menjadi kerajaan dan pemerintah tanah ini sejak awal kurun ke 15.. sejak itu Melayu menjadi pemerintah walaupun ketika dijajah... pemerintahan Melayu tidak pernah dilucutkan kepada penjajah... Peranan Sultan Melayu dan agama Islam masih terus dipegang... sehinggalah tanah ini merdeka pada tahun 1957...

Jika mereka mahu hapuskan ketuanan Melayu mereka juga perlu hapuskan Institusi diraja kerana merekalah tuan tanah ini.... PKR perlu jelaskan makna hapuskan ketuanan Melayu...

Apa yang Melayu nak ialah siapa boleh pertahankan mereka... pertahankan pendidikan mereka, pertahankan ekonomi mereka, pertahankan keselamatan mereka... pertahankan tanah Mereka..

Melayu tak nak apa yang jadi pada Singapura terjadi kepada Malaysia.. Melayu hanya menjadi bangsa pengemis dan bangsat di tanah air sendiri....

Setakat ini hanya UMNO sahaja yang mahu pertahankan mereka... tidak PAS dan tidak PKR.. jelas mereka ini tidak boleh diharapkan untuk melindungi Melayu!!!

Video Panas Eli !!

1 Komen!!!


Saja bagi suspen sikit...

Kongsi Link Anda