Isnin, Mac 22, 2010

Kerajaan didesak tubuh Suruhanjaya Diraja siasat ANuwar

0 Komen!!!

Setelah 10 laporan polis terhadap ANuwar Aljuburi kerana mengheret YDP Agong dalam tragedi 16 September 2008.. Kini seorang lagi MP mencadangkan agar suruhanjaya diraja dibentuk bagi menyiasat tindak-tanduk ANuwar Alkjuburi yang mengancam keselamatan negara atau membuka kertas putih berhubung perkara itu.

Rasional diatas adalah berasas bahawa tindak tanduk ANuwar selama ini memang mengamcam keselamatan negara.. nafsu binatang ALjuburi tidak mengenal batasan Agama, Bangsa dan negara, apa yang penting adalah untuk memenuhi perut politik Anuwar Aljuburi dan kroni mereka.

Tindakan Aljuburi mengaitkan nama YDP Agong, Ketua Turus Tentera, kemudian Apco, mempergunakan tokoh agama iaitu Yusuf al-Qaradawi dan surat serta risalah yang ditandatangani oleh Ahli Parlimen Machang.. ialah suatu tindakan yang bertentangan dengan semangat demokrasi..

Namun apa yang lebih penting ialah bagi memastikan rakyat tidak terus ditipu oleh ANUwar alJuburi dan pencacainya..

Rakyat kini diasak pemikirannya dengan penipuan dan pemalsuan dari Pakatan Aljuburi.. jika perkara ini tidak dibendung, maka rakyat akan rosak, perlembagaan negara tidak lagi dihormati, Bangsa Melayu dihina, Islam diperdagangkan dan Negara didedah dengan ancaman luar.

Penubuhan Suruhanjaya Diraja adalah wajar bagi menjalankan Inques secara terperinci mengenai ancaman ANuwar terhadap keselamatan negara!!

Pas pertahankan Sultan Selangor..Pttuih!!!

1 Komen!!!

Nak tergelak ada, nak muntah pun ada rasanya bila membaca Harakah On Line, PAS nak pertahan Sultan Selangor.. alasannya kerana Utusan mempertikaikan Sultan Selangor atas tindakan baginda tidak hadir ke Majlis Perasmian Perkasa. [rujuk sini]..

Lantasan itu, 5 ekor kera Pakatan Aljuburi bertindak sebagai panglima untuk mempertahankan Sultan Selangor.. Lima ekor kera itu adalah Amirudin Shari (Batu Caves), Nik Nazmi Nik Ahmad (Seri Setia), Dr. Abdul Rani Osman (Meru) dan Dr. Ahmad Yunus (Sijangkang)... Maklumlah kera dapat bunga.. bukan hendak di simpan, tapi hendak dijahanamkan.. terlompat-lompat gembira dapat bunga!!!

Wah.. Macam hero nampak!! Ni nak tanya ni kat pemimpin PAS ni..,

Kalau tengok pada tulisan Awang Selamat, beliau mempersoalkan pihak bukan Melayu dan Melayu bodoh macam PAS dan PKR yang jadi boneka yang mempertikaikan hasrat Sultan Selangor merasmikan persidangan Perkasa!!.. jadi cerita PAS nak jadi hero.. ini bodoh punya cerita!!

Masa Sultan Perak dihina tu, siapa yang baring atas jalan,... jawapannya ialah orang PAS!!!..

Siapa yang menghalang kereta Sultan Perak yang sedang dalam perjalanan ke Istana... jawapannya ialah orang PAS!!!

Siapa kata sembah derhaka kepada Sultan.. jawapannya ialah pemimpin PAS!!!



Siapa yang nak saman Sultan Perak?.. jawapannya ialah Karpal kawan pemimpin PAS!!

Siapa yang maki dan Hina Sultan Johor.. jawapannya ialah blogger pro PAS!!!

Siapa pula speaker haram yang mempertikaikan kuasa Sultan Perak!!!.. jawapannya ialah Speaker kawan pemimpin PAS!!

Siapa pula yang menggunakan nama YDP Agong untuk rampasan kuasa 16 September.. jawapannya ialah ANUwar Aljuburi iaitu Ketua Pakatan dan kawan pemimpin PAS!!

Jadilah.. mana dia pemimpin haram jadah orang PAS ni.. nak pertahankan Sultan Perak, Sultan Johor dan YDP Agong!!!!!!.. Pttuih!!!

Jadi wahai Pemimpin Parti Ajaran Sesat.... tak payahlah hang nak berlagak... loya tekak rakyat, macam nak muntah!!!.. dengan puak ni tak payahlah nak berfakta sangat.. otak pun x dak!!!

GST : Pakatan Rosak tiada pendirian!!!

2 Komen!!!
Buat salah tak pun buat salah.. memang dah inilah dasar pembangkang setiap yang kerajaan buat tiada yang betul..

Apabila kerajaan mahu laksanakan GST mereka kata GST akan bebankan rakyat, rakyat akan membayar lebih banyak cukai dan sebagainya... inilah yang dicanai oleh Pakar GST negara lebih pakar dari Pakar ekonomi seluruh dunia iaitu Mahfuz Omar!!

Tapi apabila kerajaan tangguh mereka juga kata kerajaan tidak serius, membebankan pelabur yang telah bersedia dan memburukkan imej ekonomi negara.... ini juga kata ANUwar ALjubru and the freinds...

Seorang mangkuk bernama mahfuz kata tak payah sebab nak hasut rakyat sebagi pengguna.. seorang mangkuk lagi ANuwar Aljuburi And Kronipula nak hasut kumpulan peniaga.. sekarang siapa nak rosakkan masa depan ekonomi negara?..

Rakyat pada hakikatnya hanya akan mengikut sahaja jika tiada pihak ketiga yang menghasut..

kerana kalau diikut cakap pembangkang memang cakap berbelit-belit macam kel*ng!!.. dia setuju dan dia juga bantah.. Tindakan pembangkang bukanlah untuk kepentingan rakyat.. sebab pembangkang sendiri tak konsisten tentang GST ni..

apa sebenarnya pendirian pembangkang tentang GST ini... mahu GST atau tidak... cakap jangan berbelit!!

Bagi pembangkang, GST ke, Ekonomi ke, pelabur ke.. semuanya hanya mainan politik mereka.. tetapi bagi kerajaan, ini ialah komiten kerajaan..

Sebab itu tindakan kerajaan BN sangat tepat bahawa 'kesungguhan politik' kerajaan ketika ini adalah mendahulukan kepentingan rakyat dengan memberi penerangan secara mendalam sebelum kerajaan melaksanakan sistem GST bagi menggantikan cukai jualan dan perkhidmatan (SST) yang diamalkan ketika ini.

Rakyat kini dikelirukan oleh pembangkang mengenai GST ini... jadi leoklah kerajaan.. 'thoma'ninah' sekejap.. hehe... rehatkan minda rakyat supaya jelas mengenai GST!!!.

Edisi Aljuburi cabut ke London!!! : Dari 916 ke 'neraka'!!

0 Komen!!!
Ingat hebat sangat..APapasal Aljuburi lari ke London... inilah buktinya ANUwar ALjuburi takut kepada kebenaran.. hanya orang yang salah sahaja akan lari!!!

Dahlah lari ke London 'menceceh'lah pulak supaya kes liwat digugurkan.. ANUwar tidak percaya ke kepada sistem keadilan!!!..

Mahkamah ialah keadilan yang sebenar.... bukannya setakat nama Parti Keadilan yang korup!!.. mahkamah meneliti sesuatu dakwaan berdasarkan bukti dan bukan dakwaan kosong dan fitnah!!!

Hanya orang salah sahaja takut dibicarakan dan lari dari keadilan yang hakiki!!

Memang betul ANuwar menipu rakyat mengenai 916, tipu mengenai MP BN yang mahu melompat, menggunakan nama ATM dan YDP Agong!!!

Mujurlah ALlah masih selamatkan Malaysiam selamatkan Islam dan selamatkan bangsa Melayu dari pengkhianat ini.. Mereka merancang tapi perancangan Allah lebih menyeluruh!!!..

Wahai ANUwar ingatlah dan takutlah Allah SWT!!!! dengan manusia kamu boleh berbohong dan berlakon, tetapi Allah Maha Mengetahui semuanya!!!..

Syabas Pemuda UMNO Wilayah Persekutuan, Selangor dan Johor kerana membuat laporan polis bagi mendesak supaya siasatan dibuat terhadap dakwaan yang Anwar menjaja nama Yang di-Pertuan Agong kononnya memperkenankan beliau sebagai Perdana Menteri keenam jika rancangan membentuk kerajaan 16 September menjadi kenyataan. [rujuk sini]

Penggunaan nama YDP Agong merupakan pembohongan yang tidak boleh dimaafkan!!! Sebagai rakyat Malaysia Institusi di Raja ialah Institusi yang patut dihormati dan bukannya untuk dipermainkan.. inilah payung rakyat Malaysia amnya dan bangsa Melayu dan umat Islam khasnya!!!

Wahai ANuwar banyak dah tembelang ko telah didedah!!!. Mana mau lari lagi wahai Aljuburi!!!.. tunggulah saat nak di campakkan ke 'neraka'!!

Kongsi Link Anda