Pengikut Setia

IKLAN1

Ahad, Mei 01, 2011

Anwar sedap memantat, tapi salahkan UMNO

5 Komen!!!
Anwar masih mengulangi kenyataan demi kenyataan bahawa UMNO mainkan politik kotor kerana mahu mencemarkan imej pimpinan Pakatan..

Itu hanya kenyataan semata-mata atau dengan kata lain ianya adalah satu lagi penipuan oleh kaki pelacur ni..

Hakikatnya video ini tidak akan muncul sekiranya tiada pemimpin pembangkang yang sibuk memantat chinadoll..

Sebagaimana kata pepatah sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah!!!

Anwar masih mahu menyalahkan UMNO ketika dia sedap memantat Chinadoll tersebut.. tidak logik langsung... Anwar patut salahkan AnU nya yang memang rakus nampak 'lobang' tak kiralah lobang depan atau lobang belakang semuanya sama bagi Anwar... memang pantang jumpa!!!



Tuduhan Anwar adalah tidak berasas sama sekali kerana yang mendedahkan viseo tersebut ialah kawan lama beliau sendiri iaitu datuk Eskay yang bukannya Ahli UMNO pun, undi UMNO pun tak pernah.. Tidakkah ini dinamakan fitnah terhadap UMNO..

Hakikatnya Anwar memang cakap tak serupa bikin..

Rakyat sekarang bila nampak Anwar mula terbayang dan teringat Video Anwar yang dalam keadaan bogel mengesat ANUnya selepas memantat Chinadoll!!!

Inikah bakal pemimpin negara!!! fikir-fikirkan!!!

Tun M : Sumpah Laknat Eskay betul!!!

1 Komen!!!
Bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohammed berkata ahli perniagaan Shazryl Eskay Abdullah mempunyai hak melakukan sumpah laknat untuk mengaitkan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam video seks yang dirakamkan pada Februari lalu.

Dalam sidang media di Alor Setar semalam, Mahathir berkata, perkara itu dilakukan kerana Eskay merasakan beliau mempunyai hak melakukannya.

Manakala pihak yang enggan bersumpah pula mungkin merasa melakukan kesalahan, kata Dr Mahathir sambil menegaskan kedua-dua pihak mempunyai hak yang sama.

Bagaimanapun, tidak semua senada dengan pendapat Dr Mahahir itu. Terdapat pihak yang berpendapat bahawa kemuliaan masjid telah dicemari dengan tindakan yang diambil di Masjid Sentul semalam.

Bagi Naib Ketua Pemuda PKR Pulau Pinang Syed Mikael Rizal Aidid, tindakan Eskay bersumpah di sebuah masjid di Sentul pada Jumaat sebagai propaganda terbaru tajaan Umno.

Beliau juga mendakwa majlis angkat sumpah itu merupakan Bidaah Dalalah (bidaah yang sesat) dalam Islam.

******
Bodoh si PKR ni... dia yang cemar kesucian masjid dengan menjerit2 dan sembahyang 2 imam... lepas tu dia tuduh orang lain yang cemari masjid... bodoh3X...

Anwar takut bersumpah, adakah Anwar tidak percayakan Allah SWT!!!

1 Komen!!!
Video seks ANwar telah mula tersebar luas... rasanya ramai pihak yang juga melihat video tersebut..

Dalam hal ini, kita melihat Anwar sebagai tertuduh hanya berdiam diri... kenapa?.. banyak persoalan yang timbul dalam kes ini yang dikaitkan dengan Anwar..

Mula-mula dahulu.. bila keluar video ini dan setelah Anwar serta keluarganya menafikan.. Namun ANwar masih gagal menjawab mengenai masa kejadian yang dikaitkan sebagaimana di twitter beliau.

Kemudian apabila ditanya mengenai jam.. Anwar jadi macam orang gila menjerit-jerit dan memarahi orang yang bertanya... kenapa perlu marah-marah.. kalau jam itu ada, tunjukkan sahajalah.. susah sangat ke..

Kemudiannya ditanya kenapa takut sangat untuk bersumpah.. sedangkan masa jadi MP Permatang boleh bersumpah... ini juga menimbulkan persoalan..

Mengenai sumpah Mubahalah.. bukanlah sumpah yang dilarang Islam.. sumpah untuk membersihkan diri sendiri depan Tuhan Yang Esa dan Tuhan Yang Maha Mengetahui.. orang dah tuduh kita membuat sesuatu yang elok.. bukan setakat tuduh tapi siap dengan bukti lagi... iaitu video.. ini buknlah tuduhan macam orang Pakatan kepada UMNO yang memang tidak pernahnya ada bukti... sebab cara pakatan diaorang memang kaki pembohong dan penipu sebab tu memang apa yang diaorang cakap memang tiada bukti..

Tapi dalam isu salah laku Anwar ini memang berbeza sebab bukti video dan bergambar.. memang jelas muka Anwar..

Kenapa Anwar tidak menafikan.. kenapa tak bagi jam, kenapa tak bersumpah... kenapa dan kenapa?.. adakah kerana sebab Anwar dah terlepas cakap...

Anuwar dah kata semalam, sumpah ni bukan sebarang orang buleh buat. Kalau orang minum arak, zina tak boleh bersumpah. Secara tak langsung dia mengaku lah tu, dia dah berzina sebab tu dia tak nak bersumpah.

Kalau tak puas hati lagi.. kalau dah tak bersumlah macam tak nak percaya pada Allah sebab kepada Allahlah kita berserah.. samanlah Datuk Eskay yang nyatakan beliau bersama Anwar pada kejadian itu.. Saman pun tak jugak.. apa masalahnya?.. ya lah.. apa yang nak dicakap ialah kalau Anwar tak guna nama Allah sebab takut bersumpah.. gunalah mahkamah duniawi...

Hakikatnya tindakan Anwar yang terlalu difensif timbulkan banyak persoalan. jadi fikir-fikirkanlah!!!

Cina bincang untuk rampas kuasa dari Melayu!!!

2 Komen!!!

Sebuah Forum After Sarawak Election - "The Impact on Coming General Election" telah diadakan pada jam 2 ptg Khamis 28hb lepas di Dewan Serbaguna Chai Leng Park, Perai.

Forum ini dianjurkan oleh akhbar berbahsa Cina, Kwong Wah Jit Poh (KWJP) dan disertai oleh wakil dari DAP, PKR, Gerakan dan MCA. Adakah Melayu PKR dan PAS ada nampak?

Seramai lebih kurang 850 orang hadhir yang mana terdiri dari ahli-ahli dan penyokong-penyokong parti DAP, MCA dan Gerakan.

Forum dalam bahasa Cina ini dikendalikan oleh Lim Seong Eng, Chief Editor KWJP dan ahli panel forum terdiri dari empat orang ahli panel - Chong Eng (wakil DAP), Eng Hiap Boon (wakil MCA), Dr Thor Chong Gee (wakil gerakan) dan Law Choo Kiang (wakil PKR).

Pada keseluruhnnya wakil Pakatan Rakyat menyatakan kemenangan di Sarawak baru-baru ini adalah atas faktor kesedaran rakyat yang mula menolak Barisan Nasional.

Manakala, wakil BN menekankan mereka akan terus memberi tumpuan kepada usaha untuk memenangi semula hati masyarakat terutama sekali kaum Cina dan mempertahankan kerajaan BN. Hujah yang agak standard dan kurang meyakinkan.

Walaupun Majlis agak sederahana saja sambutan, kedua-dua pihak sebenarnya memperjuangkan kepentingan kaum Cina atas alsan keadilan. Seolah-olah kaum CIna adalah kaum marginalised dan mundur.

Ternyata sekali, tiada dalam hujah dan perbincangan yang memikirkan akan masaalah, kelemahan dan kepentingan kaum lain.

Nampaknya kaum Cina sudah jelas mula membina semangat 1Cina. Kenapa bila Melayu mahu bersatu dan Pribumi mahu bersatu, mereka panggil rasis?

Nampaknya kaum Cina bersikap macam kaum penindas dan pengongkong kaum lain.

Kaum Cina enggan melihat kaum lain sama rata maju dan makmur seperti kaum Cina. Adakah apabila kaum lain makmur, kaum Cina akan jatuh miskin dalam zero sum game?

Sumber : The Unspinner

Kongsi Link Anda