Isnin, April 06, 2009

Gambar Panas Nizar!

13 Komen!!!
Nampaknya ada pihak yang cuba jual gambar calon PAS yang palsu!

Mesejnya sesiapa pun boleh buat gambar palsu, jadi janganlah percaya gambar yang dikeluarkan



Ishh.... Ishh.... Ishh.... sapa buat superimpose ni!

Undilah calon tidak menderhaka!

5 Komen!!!


Undilah calon yang tidak menderhaka! Calon macam inikah kita hendak pilih sebagai pemimpin!

Tun Mahathir menggesa pengundi menyokong calon BN Ismail Saffian - yang kemudian tampil berdiri di sebelahnya dan tangannya dijulang oleh tokoh Umno itu - Dr Mahathir turut membidas calon PAS Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin berhubung kenyataannya "patik mohon derhaka" kepada Sultan Perak.

Dengan mengakui kesilapan BN meletakkan "calon luar", Datuk Azmi Zabidi yang juga bendahari Umno, pada pilihanraya umum lalu, Dr Mahathir berkata: "bukan tidak ada bakat di sini, ada."

"Saya tidak mahu mengata sangat kepada parti lawan, ... tidak payahlah, semua sudah tahu, siapa dia parti lawan, semua sudah tahu, ... ada yang derhaka pun ada," katanya, disambut jeritan para penyokongnya.

"(Mengajuk kata-kata Mohammad Nizar:) 'saya pohon derhaka'. Cukup special. Tidak pernah dengar perkataan ini sejak (peristiwa) Sultan Mahmud mangkat dijulang, inilah kali pertama kita dengar," katanya di depan kira 2,000 orang.

"Mujurlah dia tidak ada tombak nak sula. Inikah orang nak jadi pemimpin kita?

"Kalau tidak bersetuju (kepada raja), kita tidak bersetuju, OK. Tapi jangan sampai kata mohon menderhaka. Wah, bukan main, besar."

Nak pilih pemimpin yang derhaka?..... Kalau berani derhaka pada Sultan, itu tak tahu lagi kalau PAS ada derhaka pada tuhan!...

MMMMM.... membenarkan orang kafir yang menolak negara Islam menghina Al-quran.... macamana?

Lagu PRK Bukit Gantang!... layan..

2 Komen!!!
Dimana bumi dipijak, disitu langit dijunjung!



Kongsi Link Anda