Selasa, April 05, 2011

Sudahlah Azizah.. rakyat tahu siapa yang 'auta' sebenarnya

1 Komen!!!

Pemimpin Gay Rakus @ PKR @ P-Gay-R

Perangai pembangkang ni memang pelik... bukan pelik sikit tapi pelik banyak... ni cerita macam mat rempit.. bila lampu hijau mereka berhenti, tapi bila lampu merah mereka jalan!!!

Jadi perangai P-Gay-R ni sama macam mat rempit ni... dia terbalik sikit.. otak ada rosak.. wayar putus kalau istilah sekarang.. iaitu kalau orang nak kan keadilan dia akan cuba dapatkan dengan apa cata sekalipun.. tapi kalau orang tidak mahu keadilan, mereka akan cuba sedaya upaya untuk nafikan keadilan ini..

Biasa pembangkang ni dalam banyak hal bila melibatkan polis, sprm, institusi kehakiman dengan kata lain yang melibatkan kerajaan mereka akan tuntut Suruhanjaya diRaja untuk menyiasat sesuatu kes...

Tapi yang peliknya bila ada isu besar.. iaitu isu pemimpin besar.. berzina, buat salah laku moral, buat perbuatan terkutuk, buat perbuatan keji.. mereka semuanya hanya mendiamkan diri.. bahkan mereka sedaya upaya untuk menafikan perkara ini...

Lihat sahajalah respon pembangkang and the gang.. mereka cuba mengelak untuk hadapi isu sebenar.. iaitu siapa pelaku Zina tersebut... Kalau perkara ini berlaku pada BN nescaya mereka akan berkokok siang dan malam untuk tubuhkan suruhanjaya diraja.. tapi bila berlaku kepada mereka, yang ada hanya diam seribu bahasa termasuk Nik Aziz, Hj Awang, Harun Din, Taib Azamudin dan semua ulama Pakatan.. bukannya mereka mahu perkara ini disiasat, tetapi mereka hanya bagi hukum haram edarkan video seks.. tapi mereka tak sentuh perkara asas itu, iaitu siapa pelaku seks tersebut..

Lihat betapa bengongnya pemimpin Pakatan.. kali ini pemimpin pembangkang dah mula meracau.. dulu mereka gagal nak jawab tentang masa twitter Anwar Ibrahim sekarang mereka gagal jawab mengenai Jam Anwar yang hilang...

Apa yang mereka takut sangat, kalau mereka ada dakwan ada jam tersebutm tunjukkanlah sahaja, janganlah emosi sangat.. tapi bila minta ditunjuk mereka boleh marah pula pada wartawan sahaja.. mereka ingat rakyat Malaysia ni mudah kena 'auta' ke.. zaman tipu, bohong, auta, kelentong dan sebagainya oleh P-Gay-R dah berakhir..


Orang dah tahu dah skrip P-Gay-R ni.. berapa banyak kelentong yang telah dicipta oleh Anwar..

Isu 16 September.. berapa ramai kena kelentong.. sampai sekarang atau bila-bila tidak akan berlaku 16 September!!!

Manakala konspirasi 98 dan konspirasi 2011 tajaan anwar sudah tak lut, tak laku dan merupakan barang lusuhan. tiada nilai.

konspirasi 2011 adalah mengenai kelakukan anwar yang gian untuk melakukan hubungan seks. moral of the story yang terletak pada isu ini, bukan siapa yang mendedahkan tetapi adakah anwar melakukan ? sampai sekarang menuding jari ke arah semua orang tapi diri sendiri bagaimana...

Isu KONSPIRASI SUNTIKAN HIV
pada tahun 1999 wan azizah memberitahu seluruh dunia anwar telah disuntik dengan darah HIV. kecoh satu malaysia. wan azizah menuduh umno yang melakukan konspirasi ini.
tapi sampai sekarang kebenaran teori konspirasi ciptaan wan azizah tidak menemui kebenaran. kalau anwar disuntik darah HIV, sudah pasti dia dah lama mati.

ISU ARSENIK
isu arsenik muncul pada tahun 2001. anwar melalui agen propagandanya memberitahu rakyat bahawasanya umno telah memberikan racun arsenik kepada anwar.

bukan sekadar itu, isu konspirasi arsenik ini cuba disamakan pula dengan pembunuhan napoleon bonaparte. rakyat tertipu lagi.

jika benarlah anwar kena racun arsenik, dah lama dia mati.
bagaimana pula dengan video ini ?

Sudahlah Azizah.. janganlah nak 'auta' lagi.. janganlah jadi PKR- Pemimpin Kelentong Rakyat lagi.. rakyat sudah muak dengan PKR!!!

Soalan mengenai jam menyebabkan Azizah panas punggung

0 Komen!!!
Petang tadi si Azizah terpaksa buat sidang media untuk menafikan perbuatan keji Anwar Aljuburi.. Azizah mana lagi.. azizah tunggul.. si Presiden PKR aka Presiden Tunggul..

Azizah nampaknya tergagap nak bila nak jawapan tentang jam omega Anwar [SINI]..

Bila ditanya tentang jam Omega Anwar, si Azizah Tunggul jawap... “Tidak ada (kehilangan jam)... Ya, ia ada (dengan kami). Kami ada jam tangan tersebut,” ketika menjawab soalan wartawan berhubung video seks yang dimuatkan di Internet semalam.

Tapi apabila Seorang wartawan meminta jam tangan itu ditunjukkan kepada media, tetap soalan itu menimbulkan rasa tidak puas hati Wan Azizah, keluarga dan beberapa pemimpin yang hadir dalam sidang media itu.

Nampak betul si Azizah ni penipu... kalau tak de tu cakaplah tak de.. tak payah lah nak berdolak dalik..

Apa yang susah sangat.. tunjuk sahajalah jam tu.. kan dah jawab dah ada.. susah sangat ke... kalau dah kaki penipu ini yang susah..

Jadi soalan yang ditanya wartawan adalah sesuatu yang betul... bukan niat untuk memalukan.. cuba nak tanya pengesahan..

sekarang ni orang nak bukti bukan cakap dengan air liur je...

Panas !!! : komfirm PKR memang 'PANCUNG' Dominique Eng

0 Komen!!!
Semalam si Azmin menafikan tiada masalah dalam PKR.. beliau juga mengatakan Dominique akan diberikan peranan lain.. itu yang Azmin cakaplah... tapi itu semua penipu sebenarnya...

Hari ni Diminique menjelaskan pendiriannya dalam PKR.. bahawa ketiadaan nama beliau dalam senarai nama calon kerana agenda jahat dan keji kepimpinan PKR...

Beliau jelaskan dalam politik PKR.. memang main kotor.. memang suka ikut belakang.. ini yang ingin dijelaskan oleh Dominique [SINI]...

“I'm sick and tired of having to keep looking over my (shoulder) to see whether someone is trying to stab (me in the) back"

Kepada rakyat Sarawak.. lihatlah siapa sebenarnya PKR.. memang pemimpin yang cakap ikut 'buntut'...

Adakah pemimpin seperti ini yang rakyat Sarawak mahu jadikan pemimpin... Parti yang mengamalkan politik kotor dan keji...

Video Seks Anwar : Lihat kebenarannya di sini!!!

0 Komen!!!
Klik Sini : Video Seks Anwar

Video Seks Anwar : Zina vs Video Lucah [LINK VIDEO DISERTAKAN]

0 Komen!!!

lihat Sedutan Video Seks Anwar di SINI


Kesian.. kesian kepada penyokong Aljuburi.. macam nak separuh mampus nak pertahankan video seks Anwar Aljuburi... macamana nak pertahankan seseorang yang gila seks macam Anwar ni...

Semalam dah keluar kat You tube sedikit klip video seks Anwar ibrahim.. menyebabkan Anwar mengarahkan jenteranya untuk 'remove' keluar video tersebut.. dari youtube.. dilaporkan oleh GAP perkara tersebut telah dilakukan 2 kali oleh juak-juak ANwar..

Begitulah nampaknya begitu desprate Anwar nak pertahankan salah laku moral @ Zina @ banjingan... Kenapa perlu Anwar mengarahkan juak-juak mereka untuk remove klip seks beliau... takut ke.. biasanya orang salah je takut...

itu yang pertama... yang keduanya pulak.. kita juga melihat seluruh jentera Anwar.. istilah video lucah dan fitnah.. istilah ini diguna untuk mempertahankan salah laku moral dan zina Anwar Aljuburi..

Allah telah berfirman yang bermaksud jika datang sesuatu berita maka hendaklah kamu periksa.. jelas firman Allah SWT sesuatu perkara [erlulah diusul periksa.. ayat tersebut dikaitkan dengan seorang fasiq yang membawa berita... bermakna walaupun seorang fasiq, Allah tidak suruh terus menolak sesuatu berita tetapi mestilah datangkan bukti.. Bagaimana pula jika yang bawa berita bukan yang fasik?

Mana lebih dahsyat dosanya dan besar kemungkarannya antara mengedar video lucah dan mempertahan kemungkaran Zina Aljuburi...

Begitu dahsyatnya dunia Akhir Zaman ini apabila manusia sudah mula mempertahankan perbuatan keji pemimpin mereka.. bahkan bukan itu mereka ganti kebenaran dengan kepalsuan... MasyaAllah...




Kongsi Link Anda