Rabu, April 21, 2010

Tolak Zaid = Tolak Bala

2 Komen!!!

Orang yang nak saman Hudud dahulu kini disanjung-sanjung oleh pemimpin PAS.. bahkan kini menjadi idola mereka..

Apa yang dihairankan.. apa yang tidak boleh dalam PAS.. syariat Allah hanya permainan Pas dan pemimpin mereka.. sekejap halal dan sekejap haram, dengan kata lain ikut suka dialah.. Pemimpin PAS kini tok guru sesat mereka, bukan lagi Rasulullah SAW.. buku panduan PAS bukan lagi alQuran, tetapi piagam Pakatan Rakyat...

Sekarang mereka menyanjung katak mabuk todi, kaki judi dan kaki saman hudud!!!! Begitu mudah PAS lupakan zaid si kaki botol.. adakah PAS juga sudah menjadi kaki botol..

Ada yang menyanjung zaid kerana prinsipnya... nak tanya zaid.. dia masih pegang prinsip nak saman hudud ke tak!!

Pengundi Hulu Selangor jangan lupa apa yang berlaku di Kota Bahru, setelah siap bangunan UMNO kota bharu siap dibuat, dengan tak malu beliau mengaku bangunan tersebut beliau punya..

Jangan nanti Zaid buat bangunan dekat Hulu Selangor lepas tu dia mengaku dia punya.. sudah!!! merempatlah penyokong PKR nanti..

Buat pengundi Melayu Hulu Selangor jangan lupa Zaid adalah boneka DAP!!!.. PKR dan PAS hanyalah boneka kepada DAP.. Sebagai seorang yang tiada semangat kemelayuan dan berpandangan liberal, orang seperti ini amatlah sesuai dijadikan proksi DAP dalam melemahkan lagi perpaduan dan kuasa politik orang-orang Melayu di Selangor.

DAP secara diam-diam cuba meletakkan pemimpin berpandangan liberal di dalam gabungan mereka supaya senang untuk mereka mengawal Pakatan Haprak apabila Al Juburi disumbat ke dalam penjara nanti.Orang-orang Melayu Hulu Selangor harus sedar akan perancangan licik DAP ini.

Secara kesimpulan undi yang diberikan kepada Zaid Ibrahim nanti akan menambahkan lagi kekuatan politik DAP untuk menguasai PKR dan PAS supaya mengikut segala kehendak mereka andai gabungan penipu rakyat ini memerintah.

Mengundi Zaid Ibrahim bermakna kita mengundi Lim Kit Siang seorang yang berfahaman komunis dan bercita-cita menjadikan Malaysia seperti Singapura.

Melayu dalam PKR dan PAS adalah melayu yang hina dan rendah martabatnya kerana membiarkan diri mereka dipelacurkan oleh DAp.. mereka dengan mudah dibogelkan DAP sehingga hilang maruah mereka.... jangan lupa peristiwa tanah di Perak, ladang babi, pembatalan Perarakan Maulidurrasul, isu kalimah Allah, Kedai Peniaga Melayu Pulau Pinang dirobohkan dan banyak lagi dasar anti Melayu DAP.. APatah lagi UITM untuk anak Melayu belajar ditolak tetapi tanah untuk sekolah Cina dibenarkan..

ANak Melayu dibiar mati kelaparan Anak Cina kenyang disusukan.. Melayu merempat di Selangor.. Sehingga terpaksa dipindahkan UITM ke Melaka.. tidakkah ini merugikan orang melayu???? Ini semua Agenda DAPig untuk menjadikan anak Melayu bodoh suapay mudah dipergunakan..

Menolak zaid sama dengan menolak bala.. bala besar kepada bangsa Melayu dan Umat Islam...

PRK HS : Malaysiakini yang kehabisan modal!!

1 Komen!!!
Yang diulas hanyalah 3 ayat sahaja.. namun tajuknya umpama semua ceramah TS Muhyidin persenda moral Zaid [baca sini]... geli hati aku baca.. nampak sangat dah 'desprate' sangat pembangkang ni..

Rakyat hendak tengok sangat media yang dikatakan bebas, natural dan tidak bias yang disebutkan pembangkang.. ya lah.. sebab mereka biasa serang utusan sebagai bias.. jadi kita nak tengoklah juga standart 'profesional' media ini... sejauh mana mereka laporkan kebenaran.. tapi sebenarnya laporan mereka juga tidak lari dari bias dan 'unprofesional'.. apatah lagi menipu.. itu dah menjadi kebiasaan... jadi layak ke mereka kata mereka ini bebas!!!.. piiirah!!!.. semuanya pencacai pembangkang semata-mata.

Itulah penangan Malaysiakini media spin pro pembangkang.. tak lain dan tak bukan sebabnya memang Malaysiakini mencari salah UMNO khasnya pemimpin mereka...Jadinya habis dihebohkan kepada Dunia TS muhyidin persenda peribadi calon.. tapi pemimpin pembangkang persenda peribadi pemimpin UMNO.. tak pe.. ini tidak menjadi isu.. memang dah nama pembangkang.. moral pun tiada... kalau nak persenda calon atau peribadi pemimpin UMNO tidak jadi masalah.

Inilah dinamakan laporan ala sampah terdesak mencari isu... Ayatnya :
"Meskipun berjanji tidak akan berkempen dengan menyerang peribadi calon PKR, Datuk Zaid Ibrahim, namun Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin gagal mengotakan janji-janjinya itu."
Tetapi apa yang dipetik dari malaysiakini dari ucapan TS Muhyidin
“Dia tidak merokok, tak minum,”

“Seseorang calon semestinya seorang yang tidak membuat perkara yang tidak bermoral, sesuatu yang bertentangan dengan agamanya,”

“Tidak semua orang di Hulu Selangor hidup dalam kekayaan,”
Sebenarnya TS Muhyidin tiada pun sebut dalam mana-mana perenggan di atas nama zaid Ibrahim... namun dalam pepatah Melayu ada menyebut "siapa makan cili, akan terasa pedas".. jadi ini hanyalah kes 'terasa'.. Pembangkang terasa??.. kenapa mereka perlu 'terasa'??.. jika mereka tidak melakukan kesalahan.. lainlah kalau mereka buat salah!!!

Kepada Malaysiakini yang menjadi barua pembangkang, janganlah tulisan laporan sampah macam ni... ini bukan berdasarkan fakta tetapi hanya memainkan persepsi dan spin kenyataan TS Muhyidin..

Rasanya anugerah media kepada Malayskini tidak patut dibagi pun... kalau setakat laporan sampah dan penipu ni..

Kongsi Link Anda