Isnin, November 29, 2010

Video Panas!!! untuk tatapan penyokong pembangkang sahaja

2 Komen!!!





Sebelum ini, cadangan mewujudkan Hub Hiburan Malam oleh kerajaan Barisan Nasional dibantah habis-habisan oleh pengikut-pengikut Pakatan Rakyat khususnya PAS. Mereka beralasan bahawa hiburan malam akan menambahkan maksiat didalam negara dan juga meningkatkan gejala sosial dikalangan generasi muda.

Yang paling lantang menghentam pihak kerajaan tentunya kerajaan Khalifah Lim di P.Pinang. Sebab itulah kebanyakan pengikut PAS amat menyanjungi Lim GE yang dikatakan memerintah negeri seperti Khalifah Agung Islam, Umar Al-Khattab r.a.

Tapi tahukah anda bahawa Lim Guan Eng hanya pandai berlakon bagi menipu umat Islam di negara ini dengan imej Khalifah Umar nya. Tahun lepas sahaja sebanyak 96 lesen premis rumah urut dan 1,376 lesen hiburan awam diluluskan di seluruh Pulau Pinang.

Realitinya, dibawah pentadbiran Lim Guan Eng kini, P.Pinang sudah menjadi setanding dengan Thailand didalam bab hiburan malamnya. Tak percaya?? Lihatlah sendiri video dibawah yang dirakamkan di Mois Bristro P.Pinang.


p/s: Mana exco agama Malik Kassim, Salleh Man dan juga Mujahid Rawa...Tolong komen sikit....


Sumber : media permatang pauh

MB gagap perlekeh titah Sultan Selangor

3 Komen!!!
Menghina ada, perlekeh pun ada...

Titah Sultan Selangor mengenai ada pihak tertentu mahu hapuskan hak melayu dan persoalkan kuasa Sultan [sini] dihina dan diperlekeh MB PKR gagap ni... memang perangai komunis [sini]...

Susah bila sikitol tak nak mengaku dirinya sebagai sikitol...

Ini pendekatan bodoh , tapi cuba perbodohkan orang lain.. yang dia anggap semuanya bodoh macam dia jugak...

Situasinya macm nilah.. ada sorang tu nama mamat.. si mamat ni dah pergi ke satu kawasan kebun dan merosakkan tanaman... tuan kebun pula tenagh cari siapa yang rosakkan tanamannya.. tapi mamat ni dengan selamba tuduh pulak orang lain yang rosakkan tanaman dalam kawasan tu dengan selamba...

Inilah kiasnya.. ada parti tu namanya PKR.. PKR dah sebut dalam konvesnyennya baru-baru ni nak hapuskan ketuanan Melayu.. tapi bila orang lain tegur.. si mamat PKR ni kata orang lain pula nak hapuskan hak Melayu...

Kan stupid bastard!!! ingat semua orang bodoh macam dia...

PKR ni tak habis-habis dan membodhkan orang.. terkini MB PKR Selangor, Khalid Gagap memberi peringatan kepada Raja-Raja Melayu supaya berhati-hati dengan "Si Kitoll" yang dikhuatiri akan kembali mempergunakan institusi berkenaan demi kepentingan politik.

Dia bagi contoh satu aspek sejarah.. tapi aspek lain dia tak amik.. aspek si Nizar kata sembah derhaka, si mangkuk ayun DAP dan Pakatan jadi macam monyet perlekehkan Sultan Perak semasa sidang DUN, penyokong Pakatan menghalang kereta tuanku Sultan Perak ketika nak pergi sidang DUN, si karpal nak saman Sultan.. tu tak masuk penyokong2 mereka yang keluarkan kata makian dan cacian terhadap sultan Melayu...

Baru-baru ni, Presiden Tunggul dengan selamba cakap nak hapuskan ketuanan Melayu.. siapa pula yang janji nak bagi kuasa TPM kepada Kit Siang kalau bukan ALjuburi...

buta ke apa.. si MB gagap ni... takkan sampai terdesak sangat nak perbodohkan rakyat Malaysia...

Orang Melayu tahu sebenarnya sikitol ialah PKR dan aljuburi.. yang menjadi ajen dan boneka DAP demi nak dapatkan jawatan PM... inilah pengkhianat sebenar... jika si kitol membawa masuk Portugis untuk menawan Melaka... si kitol moden ni bawa DAP untuk tawan Putrajaya...

Kesannya apa.. kesannya jika zaman portugis dahulu Melaka dijajah, kini kesannya pun sama juga.. Malaysia akan dijajah oleh DAP.. lihat bagaimana Singapura.. Melayu disingkirkan oleh PAP iaitu abang saudara DAP...

Mana maruah Melayu.. PKR ialah alibaba moden, ajen Yahudi dan boneka DAP.. kali ini mereka jaja kuasa Melayu, hak Melayu untuk dihapuskan....

Anugerah Tuhan : Nik Aziz nafikan Hj Hadi

5 Komen!!!

Dahsyat Nik Aziz.. banyak kerja tuhan diani dah buat.. kalau dulu dia yang pasyiakan siapa boleh masuk syurga dengan siapa tak boleh masuk syurga.. kali ni dia sahkan pula Anwar Anugerah tuhan [klik sini]

Kata Nik Aziz “Anwar adalah pemimpin yang dianugerahkan Tuhan kerana sanggup mengharungi pelbagai rintangan hidup,” katanya (gambar).

Ianya mengulas kenyataan Presiden Tunggul PKR, Wan Azizah yang menyifatkan Anwar sebagai anugerah Tuhan bagi memimpin rakyat di negara ini.

Untung betul si aljuburi ni.. dahlah peliwat, penipu, jual nama Allah, hina Melayu, Hina Islam, ajen yahudi, ajen Cia, boneka DAP... tetapi masih disifatkan sebagai anugerah tuhan..

Apa agaknya jasa Anwar pada bangsa Melayu, rakyat Malaysia dan umat Islam selama ini yang dibanggakan sangat..

Melayu... PKR dah janji dah nak buang ketuanan Melayu..

Islam... Aljuburi janji nak bagi Kalimah Allah pada Kristian untuk gunakan..

Rakyat Malaysia.. sangat malang dapat macam aljuburi.. kalau pergi luar negara tak pernah nak sebut nama baik Malaysia..

Tu tak masuk lagi bab ekonomi.. apa yang anwar pernah bawa masuk pelaburan... mana dia berjuta ringgit wang pelaburan masuk negara...

Berapa banyak anwar dah sediakan peluang perniagaan... lagi tak de... nama je penasihat ekonomi Selangor... tapi apapun tak dak...

Untung sangat jadi Anwar.. tapi malangnya pula mereka yang mahu berjuang untuk Islam tak pula dilabel sebagai Anugerah tuhan.. siapalah Hj hadi di mata Nik Aziz..

Maknanya jika Nik Aziz sahkan Anwar sebagai Anugerah tuhan seorang.. maka orang lain bukan anugerah tuhan...

Apakah Nik Aziz mahu sekali lagi menyelewengkan pemikiran umat Islam di Malaysia dengan memaksa mereka menerima Anwar Ibrahim sebagai insan pilihan Tuhan yang wajar dijadikan pemimpin negara Malaysia? Apakah Nik Aziz mahu umat Islam di Malaysia mengamalkan "pendewaan" sesama manusia pula?

Nik Aziz ternyata amat suka kepada hal-hal yang mengarut sebegini. Inikah yang dikatakan oleh pengikut PAS sebagai Tok Guru yang mempunyai ciri-ciri ulamak pewaris nabi?

Teruk Nik Aziz ni dah dibutakan matanya oleh Anwar.. orang tua ni hanya menjadi keldai Anwar.. je.. tu sekarang Nik Aziz dilihat sebagai nyanyuk dan meroyan...

Rasanya lebih baik nik Aziz berhenti bercakap yang merapu-rapu... nak lebih elok letaklah jawatan.. takkan nak jadi Firaun pula pegang jawatan MB Kelantan sampai mati..

Panas : Mustaffa menipu di Persidangan PKR!!!

6 Komen!!!
Aku pun tak tahu mamat ni... cakapnya berbolak balik... susah orang gila nak popular ni.. macam bos dia aljuburi...

Terbaru ni dia cakap semasa ucapan penggulungan pada Kongres Nasional PKR, “Kali ini, betul orang Datuk Zaid cuba menarik saja, termasuk Tan Sri Muhyiddin Yassin. Tetapi saya kata saya tidak akan keluar." [klik sini]

Tapi hari ni Zaid Ibrahim melalui pembantu politiknya Muhammad Firdaus Christopher menafikan perkara tersebut

“Sudah pasti tidak, pada bila-bila masa Datuk Zaid atau saya atau mana-mana orang kanan Datuk Zaid ada membuat tawaran kepada Mustaffa supaya keluar PKR dan menyertai parti baru yang hendak ditubuhkan, tidak, sama sekali tidak,”

Kata beliau, pihaknya tidak pasti kemungkinan ada pihak luar yang mengadakan perbincangan dengan Mustaffa dan jika ada ia tidak boleh dikaitkan dengan Zaid.

“Tetapi bukan daripada kami. Beliau (Mustaffa) memberikan gambaran yang salah (kononnya diajak orang Zaid),” kata beliau lagi.

Bukan setakat mengatakan si Mustafa sebagai penipu.. teatpi Mustafa ini juga dilabelkan sebagai tiada kredibiliti, kerana Mustaffa yang memberikan kata dua 48 jam kepada pemimpin PKR agar pemilihan pusat dibatalkan dan diadakan semula tetapi meneruskan saingan dengan protes.

Rasanya ahli politik macam ni patut bungkus dah dari awal lagi.. sebab tu mamat ni kalah bertanding, cakap tak serupa bikin.. bikin tak serupa cakap...

Apa nak jadi kepada PKR.. ada Presiden tapi macam tunggul.. ada naib presiden tapi tongong.. ada Ketua Umum tapi kaki jubur...

mampus...

Ketuanan Melayu di"bakulsampahkan", Kit Siang dilantik TPM

2 Komen!!!
"
Syabas dah tahniah kepada PKR yang baru sahaja selesai konvensyen baru-baru ini kerana berjaya menghapuskan Melayu sebagai hak milik Tanah ini...

Syabas juga kepada Perwakilan PKR yang berbangsa Melayu kerana dengan tangan anda, hak Melayu akan dihapuskan.. dengan kata lain hak anak-anak Melayu yang perlu terus dibantu dari segi pendidikan dan ekonomi..

Dan lebih membanggkan PKR berjanji akan memberikan kerusi TPM [klik sini] kepada DAPig, Kit Siang bekas pegawai khas Lee Kuan Yew.. menteri mentor Singapura yang berjaya menghapuskan sama sekali kuasa Melayu di sana.

Kali ini senarionya tidak jauh berbeza, Cina DAPig sekali lagi berjaya menggunakan PKR untuk menghapuskan Melayu... @ boneka @ trojan..

Sekarang sudah sangat terang dan jelas.. siapa itu PKR.... mereka ialah musuh kepada Bangsa Melayu dan ajen kepada Cina DAPig!!

Inilah akibatnya apabila terlalu gilakan kuasa.. terdesak untuk dapatakn undi Cina, sanggup menjual apa sahaja walaupun bangsanya sendiri... inilah jenis pemimpin bangsat.. inilah pelacur politik..

Sedangkan semua pemimpin Cina berusaha sedaya upaya untuk pertahankan hak mereka.. kita pula sebagai pemimpin Melayu mahu hapuskan hak kita... bodoh punya orang..

Apa maknanya janji Anwar mahu meletakkan Kit Siang untuk jawatan TPM.. iaitu tujuannya ialah untuk menghapuskan Melayu.. semua keistimewaan Melayu akan dihapuskan termasuklah Institusi beraja.. sebagaimana Singapura lakukan dahulu...

Mana letaknya PAS.. sekali lagi akan dipinggirkan dan dibakulsampahkan... sedangkan yang banyak menyokong PKR adalah penyokong PAS bodoh..

Rakyat boleh tengok betapa kotornya pemilihan PKR baru-baru ini, bagaimana banyak penyelewengan berlaku... cuba lihatlah bagaimana Aljuburi menggunakan kuasa mutlak beliau.. sehiangga dalam parti di penuhi dengan anak-beranak kronisme dan nepotisme..

Bagaimana banyak aduan hanya dibakulsampahkan... orang melawan akan dihapuskan.. inilah gaya kepimpinan PKR ala diktator... tiada beza dengan yahudi dan komunis...

Apa akan jadi jika kepimpinan ini diterapkan di negara ini... hancurlah negara... cuba bayangkan Aljuburi sebagai PM dan Kit Siang sebagai TPM... dengan kuasa yang mereka ada... terhapuslah Melayu di bumi sendiri...,.

..waliazubillah min zalik...

Kongsi Link Anda