Isnin, November 15, 2010

Sah.. Zaid putus kasih dengan ANwar!!!

0 Komen!!!

Selepas hanya beberapa tahun dalam PKR kini Zaid mengikuti bekas pemimpin senior PKR yang lain..., angkat kaki meninggalkan PKR...

Akhirnya Zaid berpaling arah.. keluar dari PKR dengan hati yang luka.. reformasi dan keadilan yang diharapkan hanyalah impian belaka.. bahkn Zaid menjadi mangsa politik keji PKR dek perancangan Aljuburi dan Azmin...

"Memang benar saya akan meninggalkan parti itu tetapi saya belum menyerahkan borang rasmi lagi,” tulis Zaid di blognya petang ini.[klik sini]

Ramai dah yang bercakap kepada Zaid.. siapa dia parti PKR?.. ni parti sampah je..

Ini adalah pengajaran kepada semua ahli PKR.. jangan lawan Aljuburi... tidak kisah ada penyelewengan.. salah guna kuasa.. penipuan.. ikut suka hati A1juburilah.. ini parti dia dengan keluarga dia... apa yang korang sibuk sangat.. resformasi ke.. apa ke.. semua tu masuk dalam bakul sampah je...

Lepas ni terpulang pada Zaid... nak buat parti baru atau nak masuk PAS sebab Husam dan Salehudin dah offer [klik sini].. dia kata PAS terbuka..

“Bagaimanapun, sama ada diterima atau tidak beliau dalam parti bergantung kepada keputusan Jawatankuasa PAS Pusat.

“Jika Zaid mahu, beliau boleh mohon. PAS mengambil sikap terbuka maka siapa-siapa pun boleh memohon.

Ttapi peliknya PAS tak boleh pulak terima Ibrahim Ali. (terbuka ala tok guru).... tapi yang komfirmnya UMNO memang dah tak terima dia...

Adios amigos!!!

Kongsi Link Anda