Sabtu, Mac 27, 2010

Gempar : Giliran ahli AMK Muar pula keluar PKR!!! (updated)

5 Komen!!!

Updated;

Tamparan buat PKR... kini PKR Muar pula tempang.. Sedang PKR nak hadapi Pilihanraya Kecil di Hulu Selangor!!!

Mengetuai beberapa ahli AMK Muar, Razali Jaafar telah keluar bersama 50 ahli dari Parti Kelantong Rakyat (PKR) dan menyerahkan borang keahlian UMNO kepada Timbalan Presiden UMNO di Kg Parit Tengah, Muar..

Semakin ramai ahli PKR yang keluar Parti menunjukkan ketidak yakinan mereka kepada kepimpinan PKR khasnya ANUwar ALjuburi yang mempunyai masalah moral dan juga benka DAP dan Yahudi!!!

PKR bukanlah parti perjuangan.. banyak kurap terselindung oleh pemimpin PKR.. oleh itu kurap-kurap ini perlu didedahkan supaya rakyat kenal dengan jelas siapa itu Aljuburi dan Parti Kelentong Rakyat!!

PKR adalah parti memperjuangkan individu tertentu semata-mata, dalam kes Liwat Aljuburi.. kita lihat bagaimana ALjuburi 'melobi' rakan mereka di peringkat antarabangsa supaya kes ini digugurkan kerajaan.. Siapakah rakan Aljuburi ini, Michael Danby seorang yang pro GAY.. jadi tidak pelik dia mempertahankan Aljuburi kerana mereka sama 'jenis'...

Mereka mendesak kerajaan Malaysia supaya gugurkan kes liwat sedangkan kesnya ialah antara Saiful yang diliwat oleh Aljuburi.. Saiful yang buat laporan polis.. fakta kes liwat ini bukanlah antara Kerajaan Malaysia diliwat ANuwar.... tetapi saiful.. mereka patut minta saiful gugurkan kes.. kenapa minta kerajaan Malaysia yang tiada kena mengena...

PKR adalah mengenai Aljuburi.. dulu kini dan selamanya.. itulah perjuangan PKR.. jika rakyat faham apakah PKR mereka akan sedar bahawa PKR hanya memperbodohkan rakyat Malaysia yang kononnya berjuang atas dasar keadilan...

Jadi bila anda mahu keluar dari PKR!!!

keluar sekarang sebelum ter'liwat'!!

Malapetaka dalam PAS.. DAP ketawa!!

1 Komen!!!

Nampaknya masalah dalaman PAS semakin kritikal semakin.. kenyataan Nik Aziz walau mengakui rekod buruk kehadirannya dalam Dewan Ulama Pas Pusat namun sempat menyindir mengenai gerakan yang mahu mejatuhkan beliau!!!

Ini semua berkenaan Geng Ganu Vs Geng Ardogan.. tim Ug dan Anti Ug..

Hakikatnya Masalah besar ini memang berlaku ini diakui oleh Tganungkite :

"Majlis Syura Ulama mengalami masalah dalam organasasi yang rasa ini bukan tempat untuk dimaklumkan."

Ini bermakna malapetaka sedang menanti PAS, bila ada suara yang mahu Jawatan Nik Aziz sebagai Mursyidul Am digugurkan (bahasa kasar) atau digantikan (baik kurang kasar).. ini pastinya ianya bukanlah satu kebetulan..

Apa yang dimaksudkan dengan Majlis Syura Ulama mengenai masalah dalam organisasi!!!.. tidak lain ianya pasti perebutan jawatan sesama pemimpin PAS..

Hj Hadi Awang telah terbayang untuk jadi PM Malaysia apabila ANuwr didapati bersalah dalam kes liwat.. DAP pastinya akan memberikana taat setia kepada PAS.. sebagai kawan Pakatan..

Namun sebelum Hadi menjadi PM, Hadi perlu hapuskan golongan yang mahu menjatuhkan beliau dengan melabelkan beliau sebagai Pro UG dan sebagainya.... Siapa yang kepala menentang Ug tak lain dan tak bukan ialah Nik Aziz..

Politik dalam PAS memang kotor... tidak ada beza dengan politik dalam Israel... sama sahaja.. menjatuhkan antara satu sama lain adalah perkara biasa..

Namun yang lebih sedap blogger yang mempertahankan Nik Aziz sebagai blogger celaka.. nampaknya ramai blog celaka lepas ni dalam PAS..

Dahulu PAS kata UMNo dah nak berkubur.. nampaknya PAS yang baru merasai sedikit kuasa pun sedang menuju ke kubur... 'gocoh' sama sendiri..

Nasiblah kau blogger reformis Jalanan... pemimpin PAS anggap korang blogger celaka!!

EXCO Agama Selangor tidor ke?

2 Komen!!!

Apa dah jadi?.. rumah urut semakin banyak di Selangor...EXCO Agama tidor ke?

Kalau dahulu rumah urut cuba berselindung di hotel atau tempat eksklusif. Sekarang, rumah urut boleh dikunjungi waima di pinggir bandar dan bandar-bandar baru. Rumah urut wujud macam cendawan tumbuh selepas hujan terutama di Selangor.

Hairan, dalam tempoh dua tahun sahaja bersepah rumah-rumah urut di negeri ini atas nama spa, refleksologi dan urut tradisional. Rasanya semua orang tahu aktiviti sampingan yang ditawarkan di rumah urut. Kena pula tukang urutnya wanita genit yang berkulit putih gebu ataupun sawo matang.

Bagaimana Kerajaan Negeri Selangor hendak membasmi kegiatan pelacuran dan maksiat jika lesen rumah urut tidak dikawal? ..Pelanggannya bukan setakat bukan Islam tetapi orang Islam pun ramai yang berkunjung ke sana.

Mana dia EXCO agama Selangor?.. buta ke.. atau rasuah!!!.. tak kan tak nampak langsung kegiatan rumah urut ni... tak pernah dengar langusng EXCO agama Selangor buat serbua kat rumuah urut.. atau takut dengan Ronnie Liew!!...

Inilah bukti PAS ni hanya boneka DAP..

Kongsi Link Anda