Selasa, Oktober 25, 2011

Tanah kg Buah Pala dapat kepada kroni ADUN DAP dan PKR Pulau Pinang

3 Komen!!!
Nampaknya kroni DAPig Pulau Pinang mula membuat bodoh macam bosnya juga Lim Guan Eng...

Ianya ekoran tanah penduduk India di kg buah pala yang dirampas kerajaan negeri telah dikurniakan kepada kroni dap dan pkr, M. Santha, ialah pembantu khas yb adun Batu Uban PKR, S. Raveen Tharan, dan seorang lagi yang dapat R. Karunakaran, 65, iaiah pembantu khas kepada Adun Batu Lanchang DAP Danny Law Heng Kiang.

Namun yang peliknya macam mana kroni dap dan pkr ni dapat tanah di Kg buah pala.

Apa yang bagusnya mereka buat muka bodoh je.. Sedangkan mereka ialah kroni yang nyata kepada Pakatan Rakyat.. Alasan mereka ialah ini urusan pemaju nak beri tanah kepada mereka.. Kerana pemberian ni dibuat secara rawak oleh pemaju..

Pelik pulau pinang ni.. Mana ada pemberian tanah diberi secara rawak.. Ni cara kerajaan Pulau Pinang nak bodohkan rakyat lagi..




Isnin, Oktober 17, 2011

Khalid Samad bidas Sultan Selangor

2 Komen!!!
Pas terus menunjukkan diri mereka yang sebenar.. Siapa itu Sultan di mata mereka.. Bagi mereka Sultan, raja majlis raja-raja sama taraf dengan pengemis dan pengutip sampah.. Tidak lebih dari itu.

Terbaru pemimpan Pas Selangor, khalid Samad membidas Sultan Selangor..

"Dasar PAS ialah, tiada seorang pun manusia yang maksum (sifat yang dikhaskan untuk nabi dan dipelihara oleh Allah daripada melakukan dosa). Ini termasuklah sultan.

Inilah kenyataan biadap dan kurang ajar pemimpin Pas terhadap Tuanku Sultan Selangor.. Apa yang peliknya ialah bagi PASberg Nik Aziz seorang yang maksum.. Semua kenyataan Nik Aziz semua betul belaka..

Inilah sikap munafik oleh pemimpin Pas.. Bagi mereka.. Apa yang dicakap dan dibuat pemimpin Pas semuanya betul..

Apa yang dibuat oleh Sultan Selangor ialah mempertahankan Akidah umat Islam di negeri selangor.. Adakah ini satu kesalahan.. Inilah tanggungjawab Sultan untuk mempertahankan akidah umat Islam Seluruhnya..

Tentunya berbeza Dengan PAS yang sanggup membuat apa sahaja walaupun mengadaikan agama untuk dapatkan kuasa politik..

Umat Islam sepatutnya bersama di belakang tuanku sultan kerana mempertahankan akidah Umat Islam.. Kerana mempertahankan akidah umat islam ialah satu kewajipan..

Jumaat, Oktober 07, 2011

Hudud pilihanraya terus jadi mainan Nik Aziz

5 Komen!!!
Ada beza Hudud sebenar dengan Hudud Pilihanraya Nik Aziz..

Hudud sebenar sepatutnya dah dilaksanakan lama dahulu.. Rakyat Malaysia bukan tak tahu PASberg dah perintah Kelantan lebih 20 tahun.. Kenapa setiap kali nak pilihanraya baru lagu hudud hendak dikumandangkan..

Ianya tak ubah macm lagu raya setiap kalu raya nak tiba.. Cuma apa yang dimainkan oleh Pas ialah lagu hudud.. Tujuannya ialah pilihanraya semata-mata..

Inilah adalah lagu modal Pasberg untuk pertahankan Kelantan terus dikuasai negeri tersebut.. Pasberg sekali lagi akan terus perbodoh dan menipu rakyat kelantan.. Setiap kali itulah mereka akan salahkan Umno kerana tidak laksanakan hudud..

Tapi apakah pas serius untuk laksana hudud.. Apakah tindakan pas langkah demi langkah untuk jadikan hudud realiti.. Jawapannya ialah tiada.. Apa yang ada hanyalah ceramah sumpah seranah salahkan Umno..

Sampai masanya rakyat nak tengok pas bentangkan usul tergempar untuk hukum hudud.. Nak tengok kawan DAPig mereka sokong atau tidak...

Hakikatnya hudud Pas tak lain dan tak bukan hanyalah hudud pilihanraya!!!

Kongsi Link Anda