Selasa, Oktober 12, 2010

Cara Khalid 'anjing'kan Azmin

0 Komen!!!
Nampak macam berkhemah.. tapi sebenarnya sangat sinis dan tajam menusuk dada.. ianya berkaitan Khalid Gagap yang meminta Tian Chua membuat kajian dan penilaian kesan terhadap tindakan Khalid Gagap yang mengumumkan hasrat bertanding jawatan Timbalan Presiden dalam minggu ini.

Tian Chua yang juga Ahli Parlimen Batu berkata, beliau akan mengkaji pendirian Abdul Khalid itu dan memberi nasihat mengenainya [rujuk sini].

"Memandangkan Menteri Besar mahu mendapatkan pandangan dan nasihat saya, saya akan lakukannya. "Saya berharap dapat memberikan pandangan yang baik mengenai hal ini," katanya di lobi Parlimen di sini, Selasa.

Tidakkah ia umpama satu perbuatan 'menganjing' Azmin yang telah pun layak untuk bertanding jawatan Timbalan Presiden.

Kita maklum bahawa hubungan Khalid dan Azmin bukanlah baik sangat khasnya selepas Isu Azmin merampas kedudukan Pengerusi PKR Negeri Selangor..

HP v100w 8 GB USB 2.0 Flash Drive P-FD8GBHP100-EFKhalid mahu menunjukkan dia ni cerdik sedikit berbanding Azmin yang bertanding tanpa kajian dan penilaian... Apatah lagi kejian ini berkaitan pentadbiran dan perpaduan parti terhadap keputusan Khalid Gagap.. sedangkan Khalid Gagap hanyalah MB semata-mata dan bukanlah besar sangat jawatan tu...

Tidakkah sepatutnya kajian ini patut dibuat sebelum Khalid mengishtiharkan diri beliau bertanding jawatan Timbalan Presiden PKR dan bukannya kajian dibuat selepas pengihstiharan dirinya untuk bertanding jawatan tersebut.

Tindakan Khalid ini sebenarnya ada signifikan yang tertentu.. dan kita boleh melihat siapa yang berada di belakang Khalid.. Tian Chua, Eli Bogel dan jawatankuasa khas itu ialah Presiden Kongres Kesatuan Sekerja Malaysia, Syed Shahir Syed Mohamud; Presiden Tenaganita, Irene Fernandez dan bekas Ketua Angkatan Belia Islam Malaysia (Abim), Dr Muhamad Nur Munuty.

Kita lihat bukan sahaja Azmin.. Anwar pun tidak membuat kajian sebegitu rupa... hehehehe... Khalid sebenarnya pandai main cantik.. beliau banyak menumpukan undi bukan Melayu dalam PKR untuk mengundi beliau.. sebab khalid Ini memang dikenali sebagai Boneka haramjadah DAP dan Cina PKR..

Surat akuan bersumpah Rahimi - Versi Lengkap

0 Komen!!!



PKR Lepar Utara lumpuh

0 Komen!!!
Parti kelentong Rakyat nampaknya terkulai di Lepar Utara apabila 215 ahlinya bertindak keluar PKR dan menyertai UMNO [klik sini].

Ianya berikutan 215 ahli parti itu hilang kepercayaan kepada pucuk kepimpinan parti tersebut. Serentak itu, PKR Ranting Lepar Utara secara rasminya dibubarkan berikutan semua ahlinya menyertai UMNO.

Penyerahan borang keahlian UMNO disampaikan oleh wakil kumpulan tersebut, Abdul Rahim Darus, 61, kepada Ketua UMNO bahagian Paya Besar, Datuk Ahmad Tajuddin Sulaiman di pejabat UMNO di sini hari ini.

Baguslah.. kepada ahli PKR yang telah bertaubat.. keluarlah dari PKR.. parti ini dah rosak teruk..

Sebagai contoh, sepanjang pemilihan yang lalu ramai ahli PKR yang telah tercedera akibat tindakan ganas barua-barua dan samseng-samseng PKR yang mengganggu mesyuarat cabang PKR. Ianya lebih merupakan gelanggang gusti dan bukanlah mesyuarat parti politik. Kerusi berterbangan, teriakan dan makian menjadi asam garam pemilihan PKR.. jadi siapa rasa nak makan kerusi boleh pergi mesyuarat cabang PKR.

Ini semua ketidakpuasan hati terhadap pengurusan PKR yang gagal melangsungkan perjalanan mesyuarat secara teratur serta terdapat penyelewengan dari urusetia pemilihan PKR.. sebagai contoh bagaimana boleh terdapat jumlah kertas undi melebihi jumlah kehadiran ahli bila dikira lihat sahaja di Sabak Bernam.

Bukan setakat itu, sebanyak 35 cabang PKR gagal menyerahkan pencalonan untuk jawatan tertinggi parti itu setelah tarikh akhir untuk berbuat demikian tamat pada 10 Oktober lalu [klik sini].

Maknanya adalah PKR ini parti yang tidak tahu menguruskan parti yang lemah dan tidak efisyen tetapi berangan nak perintah negara... parti kroni dan nepotisme yang mementingkan kelompok dan saudara mara.

Ini tidak termasuk pendedahan Rahimi baru-baru ini bahawa PKR sengaja berbohong untuk melibatkan najib dan Rosmah dan konpirasi yang dibuat oleh kumpulan Aljuburi..

Mungkin sebab inilah menyebabkan ramai ahli PKR yang semakin hilang kepercayaan kepada kepimpinan PKR..

Gambar Anwar gabra di Quality Hotel Shah Alam, 28 Jun 2008

1 Komen!!!
Oleh : Warisan 2057

Gambar- gambar ini dirakamkan pada pada 28 Jun 2008 di Quality Hotel Shah Alam.

Petang tersebut Saiful membuat lapuran di HKL, menyatakan dia di Liwat oleh Anwar.

Anwar mengumpulkan semua Leftenan dan Jeneral nya, bertanya nasihat, meminta idea dan mungkin mengarah apa yang perlu dilakukan.

Lihatlah bagaimana mereka gabra.

Akhirnya Anwar menerima nasihat untuk melarikan diri ke Kedutaan Turki pada awal pagi itu.

Kenapa larikan diri ? Kalau tiada angin masakan pokok bergoyang.

Rahimi mungkin anak muda mentah macam Saiful, tapi mereka ada banyak cerita yang berharga untuk dikongsikan dengan rakyat Malaysia.


Sankaran di apit oleh Latheffa.. ni masanya nak cari kambing hitam untuk selamatkan Anwar..



Pengarah Strategik serius memikirkan jalan keluar.. macam ne nak belitkan fakta ni...


Tien Chua ketua penerangan sedang bersilat dengan perkataan... apa yang nak ditipu kepada takyat nanti!!!


Kita nak libat PM dan Rosmah... You bukan tak tau i ni... memang benci dengan dia orang..
You follow my order !

2 monyet PAS terlepas dalam parlimen

2 Komen!!!
Parlimen ialah tempat yang mulia dan merupakan tempat tertinggi dalam institusi demokrasi negara. Parlimen juga adalah pemimpin pilihan rakyat untuk berdebat secara hemah dan budi bahasa yang tinggi sesuai dengan sifat ketimuran.

Dalam adab ketimuran dan Islam, hormat menghormati dan toleransi menjadi asas tamadun manusiawi.. Jika seorang manusia pastinya akan menyanjung tinggi tamadun dan sifat manusia yang mereka miliki.. kecuali mereka ini bukan manusia dengan kata lain binatang.. lembut sikit bunyinya haiwan.. maka haiwan tidak terlibat dengan adab susila ketimuran.. apatah lagi ajaran Islam.. khasnya mereka yang sentiasa suka bangun dan duduk, bangun dan duduk, bangun dan duduk serta suka buat kacau tidak lain dan tidak bukan pastinya monyet yang terlepas dari Zoo negara..

Syabas kepada YDP Dewan rakyat, Tan Sri Pandikar Amin Mulia hari ini memberi amaran untuk tidak lagi membenarkan mereka bertanyakan soalan tambahan sepanjang sesi sidang yang akan berakhir 15 Disember ini... ini sahaja langkah yang sesuai untuk monyet-monyet ini diajar [klik sini]..

Kepada YDP Dewan Rakyat.. mungkin tindakan akan datang boleh YDP kurungkan je monyet-monyet di luar dewan jadi mereka tak payah masuk terus.. kalau boleh masukkan mereka dalam kurungan lagi bagus...

"Ahli-Ahli Yang Berhormat, kalau ada lagi yang membuat kacau dan bercakap seperti yang dibuat oleh Shah Alam, saya tak akan benarkan lagi kemuka soalan tambahan, begitu juga dengan Pokok Sena," katanya.

Ianya ketika Hishammuddin yang menjawab soalan Lim Kit Siang (DAP-Ipoh Timur) juga beberapa kali diganggu oleh Mahfuz yang mencelah secara tiba-tiba sambil menyifatkan jawapannya tidak memuaskan.

Ini mungkin disebabkan retreat PAS baru-baru ini mengajar Ahli Parlimen mereka menjadi monyet untuk mengganggu sidang DUN.. patutnya Ahli Parlimen PAS ni patut dibirkan bersidang di Zoo Negara..

Kongsi Link Anda