Popular Today

Selasa, Oktober 25, 2011

Tanah kg Buah Pala dapat kepada kroni ADUN DAP dan PKR Pulau Pinang

Nampaknya kroni DAPig Pulau Pinang mula membuat bodoh macam bosnya juga Lim Guan Eng...

Ianya ekoran tanah penduduk India di kg buah pala yang dirampas kerajaan negeri telah dikurniakan kepada kroni dap dan pkr, M. Santha, ialah pembantu khas yb adun Batu Uban PKR, S. Raveen Tharan, dan seorang lagi yang dapat R. Karunakaran, 65, iaiah pembantu khas kepada Adun Batu Lanchang DAP Danny Law Heng Kiang.

Namun yang peliknya macam mana kroni dap dan pkr ni dapat tanah di Kg buah pala.

Apa yang bagusnya mereka buat muka bodoh je.. Sedangkan mereka ialah kroni yang nyata kepada Pakatan Rakyat.. Alasan mereka ialah ini urusan pemaju nak beri tanah kepada mereka.. Kerana pemberian ni dibuat secara rawak oleh pemaju..

Pelik pulau pinang ni.. Mana ada pemberian tanah diberi secara rawak.. Ni cara kerajaan Pulau Pinang nak bodohkan rakyat lagi..




3 ulasan:

waritarakyat berkata...

Ksian penduduk kampung tanah dirampas oleh lim guan eng... Rakyat perlu bersatu padu untuk menumbangkang lim guan eng....

Tanpa Nama berkata...

Mana ada tanah yang di rampas. Rumah condo yg dibuat pemaju untuk dijual. Rumah teres 2 tkt diberi kpd keluarga yang rumah mereka diambil pemaju dan diroboh.

Tanpa Nama berkata...

LIMKITSIANG BAPA SEGALA BABI, LIMGUANENG ANAK BABI, SEMUA YB DAPig ADALAH BABI2, PARTI DAPig ADALAH PARTI BABI!!!, SESIAPA BERSEKONGKOL DENGAN MEREKA SERUPA BABI!!!... WALAUPUN DIPANGGIL KHALIFAH, MEREKA TETAP BABI... HARAM!!!!

CUMA PAS MASIH TAK FAHAM2 ATAU BUAT TAK FAHAM.... JADI PADAN MUKA DENGAN MEREKA SEMUA!!!

Kongsi Link Anda