Popular Today

Rabu, Oktober 22, 2014

Dr Maszlee dihentam oleh pengguna media sosial kerana remehkan isu anjing



Dr Maszlee yg menganggap isu anjing remeh ini telah diserah serang oleh pengguna media sosial..

Ramai yang tidak setuju dengan pendapat dr tersebut kerana isu anjing ini melibatkan akidah dan ini tidak boleh diremehkan..

Umum mengetahui bahawa dr Maszlee ini cenderung kepada PR.. oleh itu kenyataan beliau dianggap untuk cover PR khasnya pemimpin PKR yg jelas menyokong program anjing tersebut



4 ulasan:

TOK jinda berkata...

YES..... STUPID INDEED, VERY..

Tanpa Nama berkata...

Puih.....

Tanpa Nama berkata...

pinjam kata2 nik aziz,ada otak tapi penuh dgn ulat ulat.

Tanpa Nama berkata...

Inilah jenis Islam/Melayu-LIBERAL- TERKANGKANG atau PENYAMAQ ISLAM!

Si KAPIRDAJAL yg. PEROGOL-PEROGOL ANJING/dan binatang lain di Barat yg. sungguh ‘MODEN‘ tu, mungkin diPUJA pula si Islam/Melayu-LIBERAL-KANGKANG atau PENYAMAQ-PENYAMAQ Islam ni - dasar si HIPOKRIT BANGANG! Inilah jenis otak LONGKANG!

Lihat cara hidup si KAPIRDAJAL BINATANG BUAS yang MEROGOL ANJING dan pelbagai binatang, termasuk dlm. ZOO khas, di JERMAN/EU/US - di http://www.dailymail.co.uk/news/article-2352779/Bestiality-brothels-spreading-Germany-campaigner-claims-abusers-sex-animals-lifestyle-choice.html, Bestiality brothels are 'spreading through Germany' warns campaigner as abusers turn to sex with animals as 'lifestyle choice' By Matt Blake, 1 July 2013; dan di http://www.examiner.com/article/states-where-bestiality-sex-with-animals-is-legal , States where bestiality (sex with animals) is legal, August 8, 2011!

Makcik Sambal Belacan.

Kongsi Link Anda