Popular Today

Selasa, November 02, 2010

Masa bila pula PAS jadi penguatkuasa SPR!!!


Patutpun banyak bendera BN yang rosak inilah dalang-dalangnya..

Menjelang hari-hari akhir pengundian di PRK Galas,  PAS semakin takut dengan perang banner terhadap parti itu.. rupanya pas juga tidaklah terbuka kepada kritikan.. apatah lagi jika kririkan itu benar dan berasas..

hari ini PAS nampaknya PAS mengambil kerja pemantau SPR atas alasan tidak mungkin SPR dapat memantau di kawasan yang begitu luas [klik sini]..

Kata wakil PAS "Walaupun SPR ada tiga pasukan penguatkuasa, mungkin suruhanjaya itu tidak dapat pantau kawasan pilihan raya yang begini luas... siapa yang bagi kuasa kepada PAS untuk menurunkan banner yang bukan miliknya.. ini adalah sabotaj daripada PAS sebenarnya..
NONE

PAS mendakwa banner tersebut kerana menaikkan rasa marah penduduk... tetapi sebenarnya yang marah adalah penyokong PAS.. kerana mereka takut kepada kebenaran..

Sepanduk itu tertulis, "Pemimpin DAP beri tazkirah di surau, kenapa PAS sokong rumah Allah dihina", Inilah yang sebenarnya berlaku.. PAS sengaja rumah Allah dihina oleh DAP..

PAS patut bertaubat dari terus mempermainkan Islam dan rumah Allah.. Agama bukanlah sesuatu yang boleh dipolitikkan untuk kepentingan sempit PAS..

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda