Popular Today

Sabtu, November 13, 2010

PAS tak iktiraf Melayu dalam perjuangan mereka, tapi nakkan undi Melayu!!!

PAS tidak pernah mengiktiraf Melayu dalam perjuangan mereka.. sesiapa yang mahu memperjuangkan Melayu akan dianggap sebagai perkauman... maka dituduhlah UMNO sebagai sesat keranan mengamlkan perkauman [klik sini]..

Tiba-tiba Presiden PASberg terhegeh-hegeh nakkan undi Melayu [klik sini].. muka tak malu.. dah Melayu diabaikan oleh PAS.. lihat Harakah Daily.. PAS tidak pernah iktiraf Melayu..
Bukankah fahaman kebangsaan Melayu ( MelayuIslam) adalah akidah yang sesat lagi menyesatkan. Akidah kebangsan (Nationalisme) atau assobiyyah telah di haramkan dan dikuburkan oleh Rasulillahu 1.4000 tahun yang lalu
. Sekarang ni Bapak Presiden PASberg kata lain pula.. demi politik sekali lagi perjuangan PAS diketepikan...
Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang hari ini berkata, Pas perlu berusaha meningkatkan sokongan orang Melayu jika ingin menguasai pemerintahan negara.

Beliau berkata, kekuatan politik di negara ini terletak di tangan orang Melayu termasuk ahli-ahli UMNO.

"Kita tidak boleh menang dengan undi kita sahaja. Kita perlu undi-undi yang bukan ahli juga, yang bukan penyokong kita pun termasuk orang UMNO,” katanya semasa berucap di majlis perasmian Seminar Pas Ganti UMNO di sini hari ini.

2 ulasan:

Ezad berkata...

dasar kaum munafik memang begitu

Mordecai Kucai berkata...

Menate Beghoek!

Dari lahir sampai lah anak cucu lahir segala faedah sebagai Melayu mereka ambil.

Isi borang pun bila ada bangsa mereka tulis Melayu. Mengapa tak tulis, "lain lain".

Jangan nak jual minyak lah nabi konon dah membenamkan semangat kebangsaan. Arab tu lah paling kuat semangat puak dia apatah lagi kebangsaan. Sama saja.

Nabi pun tak dapat benteras dan seingat saya tidak pernah pula nabi kupas perkara ini sedalam dalamnya.

Sampai sekarang arab tetap juga megah dengan puak dia sendiri. Nabi pun biarkan... kalau nabi hapuskan tak la Arab pun bercakarana sesama sendiri.

Kongsi Link Anda