Khamis, September 03, 2009

Pengkhianat ANUwar Aljuburi - Kekecohan Pakatan Rakyat kerana tangan ANuwar

Kita masih teringat arahan Anwar Ibrahim kepada N.Gobalakrisnan untuk membuat kekacauan ketika hari penamaan calon di Permatang Pasir tidak lama dahulu sehingga berlakunya ADUN PKR yang ishtihar keluar PKr kerana tidak percayakan ANUwar aljuburi.

Nampaknya apa yang berlaku di Perak sekali lagi hasil arahan Anuwar AlJuburi yang sengaja membuat kekacauan, tidak menghormati undang-undang dan langsung tidak menghormati Ramadan.

Rakyat Malaysia kini saban hari dimomokkan 'filem keling' ANuwar yang diketahui sebagai 'mastermind' dalam semua yang berlaku dalam kekacauan politik hari ini.

Rakyat khasnya bangsa Melayu patut melihat apa yang berlaku sebagai sesuatu yang tidak boleh diterima sama sekali dalam negara ini. Inilah pengkhianat yang mempunyai sifat Hasad Dengki yang mahu memusnahkan kejayaan bangsa Melayu sejak 52 tahun dahulu.

Perosak kejayaan bangsa melayu adalah pengkhianat kepada bangsa melayu kerana mereka telah melemahkan bangsa Melayu sejak sekian lama. Kerana pengkhianat ini adanya si cina dan keling durjana ini berani memijak kepala Melayu dengan mempertikaikan hak Melayu yang telah termaktub dalam perlembagaan. Bukan setakat itu, mereka juga telah menentang dan membelakangkan raja Melayu sebagai ketua Negara sebagaimana Perkara 13 perlembagaan Persekutuan yang kita mengetahui bahawa raja-raja Melayulah tuan kepada negara dan negeri ini dan mereka juga pelindung kepada Melayu dan Islam.


Kita telah melihat pelbagai tindakan yang dibuat oleh ANUwar dan pemimpin jalang PAS, DAP dan PKR terhadap perlembagaan negara, institusi di raja, agama Islam dan hak bangsa Melayu. Mereka telah merobek-robek dan menghakis satu persatu apa yang dikatakan sebagai kontrak sosial. Isu Arak, Isu Kuil, isu hina sultan, isu Hina Islam, isu tuduh orang Islam sebagai ekstrem dan pengganas, demontrasi haram, mengahalang kereta raja muda perak dan sebagainya sebagai satu manifestasi politik hutan pakatan rakyat yang akan memusnahkan negara.

Jangan biarkan negara Melayu ini hancur, Melayu perlu sedar bahawa negara ini Melayu dan bumiputra yang punyai sejak berkurun dahulu. oleh itu pengkhianat dan dalang yang merosakkan kejayaan Melayu dan mahu melihat Melayu mengemis, mahu negara ini dijajah kembali dan menjadi macam Singapura mestilah ditentang dan ditolak habis-habisan.

2 ulasan:

bungaraya berkata...

Itu dia brother!!!!
Teruskan memberikan kesedaran kepada anak bangsa kita.
Anwar adalah bapak kepada segala dalang yang cuba menghancurkan UMNO. Menghancurkan UMNO bermakna menghancurkan perjuangan bangsa dan agama islam.
Orang suruhan anwar seperti Datuk Nik Aziz, Pak Hadi, Lim Kit Siang, Golabalakrishnan, Lim Guan Eng dan lain-lain itu sanggup dipergunakan kerana mereka mempunyai agenda mereka sendiri. Kaum India yang bersama anwar hanya sekadar nak tunjuk bahawa dalam negara ini juga ada India yang hebat-hebat. Kaum cina seperti DAP yang membantu anwar kerana mereka kepingin sangat nak jadi pemerintah negara ini spt di Singapura. Cita-cita yang masih terpendam sejak merdeka lagi. Pemimpin PAS bantu anwar kerana mereka rasa dan perasan bijak juga dalam memimpin negara ini.
Memimpin negara tidak seperti pemimpin sebuah pondok perguruan atau seperti mengajar mengaji Quran. Ia adalah soal kemajuan bangsa, negara dan agama. Kita tidak boleh berpidato dan tiba-tiba dengan pidato kita negara memiliki kapal angkasa.

Tanpa Nama berkata...

Kalau dah ada yang mengaku jantan dayus tu dalang segala kekacauan... kenapa KDN khasnya menterinya tak boleh ambil apa tindakan terhadapnya???? Kenapa dibiar bangsat tu terus buat gila ???? masalahnya sekarang menteri bertanggungjawab tu lembek sangat. Tak patut duduk post tu.....
Dak muak ler tengok gelagat manusia2 gila kuasa menyalak kat jalan2. PM tolong lah fikir2 kan untuk hapuskan pengkhianat2 negara ni khasnya anjing sekoq tu

Kongsi Link Anda