Khamis, Julai 30, 2009

Malaysia Waves panggil Mufti Perak pelacur UMNO tapi macamana dengan Pas?


Aku rasa banyak kali dah bloggers Malaysia Waves ni bantai Mufti Perak... kali ni di sebut Mufti Perak sebagai Pelacur UMNO pulak...

Aku tertarik sebenarnya dengan satu komen tentang catatan tersebut :

"TB pelacur DAP said...

...melacurkan diri utk UMNO?.....hmmmmm.......apa-apa pun itu lebih baik dari melacurkan diri utk DAP dan gangster2 depa.

apasal hang tak tulis sibuk pasal benda ni...kenapa tak tulis pasal isu2 yang tengah HOT macam isu DAP punya members yang tak mau kasi depa punya DNA atas nasihat gobindo???

aku rasa hang pun sama dgn guru hang mekacurkan diri utk DAP..pptuih...."

Nampaknya puak-puak pembangkang diarah untuk serang peribadi Mufti Perak, Haruusani... maklumlah prinsip 'katakan benar walupun pahit' tidak lagi diterima oleh para bolggers Pakatan ni..

Aku setuju dengan komentar di atas... antar UMNO Islam dan DAP kafir... mana yang lebih teruk... PAS pula dilacurkan DAP...

Malaysia Waves juga teruskan mempersoalkan Harussani..

"Siapa Harussani Berbandin Tok Guru Nik Aziz

Juak2 UMNO mencuba untuk menaikkan taraf Harussani kononnya lebih tinggi dari Tok Guru NIk Aziz.

Padahal Harussani ni, pegi Universiti pun tak pernah. Berbanding Tok Guru Nik Aziz yang mendapat MA dari Al Azhar.

Harussani, cakap Arab pun tak boleh. Tok Guru Nik Aziz, bukan setakat fasih bahasa Arab, tapi fasih bahasa Urdu dan beberapa bahasa lain

Jadi, berhentilah menaikkan taraf Harussani. Harussani adalah pembohong dan penipu."
Bagitulah marah mereka kepada mufti Perak yang tidak berdosa ini... aku rasa bloggers seperti ini perlu bertaubat... sebagaimana komen-komen ini.
"Anonymous said...

Bertaubatlah saudara. Ini benda khilaf. Anda boleh menyokong atau membangkang dengan hujah masing2. Mufti nak sokong umno biarla. Macam zaman saidina ali dan muawiyah. Ramai sahabat nabi berpecah dua. Boleh ke kita tuduh sahabat yang tak sokong Ali melacurkan diri untuk muawiyah ? Pasal memali pun sama. Ulama berbeza pendapat. Hanya Allah yang tahu. Tutup mulut,biar Allah yang tentukan nanti."

"Anonymous said...

apa yang nak dibanggakan sangat dengan Nik Aziz?? adakah Nik Aziz telah dijanjikan SYURGA OLEH ALLAH, adakah dia seorang WALI ALLAH?? adakah dia seorang NABI. sedarlah wahai saudara empunya blog tiada siapa boleh melarikan diri dari berbuat dosa di dunia ini dan tidak sesiapa pun yang maksum di dunia ini. insaflah jangan terlalu taksub terhadap seseorang indidvidu ia tidak terlepas dari melakukuan dosa.sekuat mana pegangan agama dia, dia tidak terlepas dari berbuat dosa walau sebesar hama pun. INSAFLAH NIK AZIZ BUKAN NABI ATAU ALLAH YANG BOLEH MENENTUKAN PENGIKUTNYA MASUK SYURGA. SEMOGA AKIDAH ANDA TIDAK TERPESONG DARI LANDASANNYA."

...

Taubatlah...

9 ulasan:

Panglima Perang Cyber berkata...

memang bangang betul geng PAS ni.. sanggup samakan mufti dengan pelacur...

sah gila iseng...

Aspirasi berkata...

Mereka ni dah melampaui batas agama... sanggup menjual apa sahaja demi cita-cita politik mereka..

Tanpa Nama berkata...

Alah yang N.Ajis sanggup jadi gigolo kepada DAPigs dan 'anak ikan' kepada Al-Jub, apa kes...?????

Tanpa Nama berkata...

Nik Ajis tu nyanyok, lagi banyak dia meroyan lagi byk la dia terima "penyakit nyayoknya". Dah tua tua tu cukup la byk byk bertaubat, lupakan laa politik nak glamour dan popular tu, tak bawa sampai ke mana pun lagi silap haribulan orang sumpah dapat strok ke jatuh tangga ke baru laa time tu nak sedar betapa Allah itu maha berkuasa dan maha mengetahui..kepada mereka yang mendapat penghinaan seperti org ni, harap byk bersabar dan buat tak tau ja, setiap yg keluar dari mulut tu insyallah pasti ada balasannya...Ingat ka orang belajar agama ni tahu hukum hakam ni akhlak baik dan mempraktikkan segala ajaran agama dan terpuji tapi rupanya terpesong dan terbabas dek nafsu politik dan nak tunjuk lagak besar yang membuak buak ...

KHAIRUL NAZRI berkata...

Salam,

Hanya pelacur dan pelanggan pelacur tegar sahaja yang berani melabelkan orang lain terutama ulama seperti Ustaz Harussani sebagai PELACUR.

Jelas penulis Malaysia Waves ini telah tertutup hati dan mindanya menerima kebenaran akibat dari kegiatan pelacurannya selama ini.

Jika dia ditakdirkan ke NERAKA kelak, pastinya dialah hamba yang akan dihumbankan bersama-sama dengan Ketua samseng DAP Ronnie Liu.

Tanpa Nama berkata...

Nik Aziz S.A.W Nabi moden akhir zaman.

bungaraya berkata...

memang dah jelas beginilah pernan yang dimainkan oleh Bloggers Pakatan Rakyat sejak dari dulu lagi. Dan salam beberapa waktu rakyat khayal dengan kejahatan jari-jari dan minda mereka merancang untuk menjatuhkan BN. Hampir kita tersungkur dibuatnya. Sungguh keji perbuatan mereka. Bagaimanapun kini suara seperti ini tidak lagi dihiraukan oleh rakyat muda mudi kita. Mereka telah bijaksana dalam membuat pernilaian. Kepada anak-anak muda kita, mereka tidak akan membuat pisang berbuah dua kali. Kerana mereka sedar akhirnya yang rugi adalah bangsa dan negara serta agama. Biarkan mereka mencerca, tetapi kita melayu tetap meneruskan agenda perpaduan kita demi perjuangan yang baru sekarat jalan ini.

eXception berkata...

Nik Aziz konon setaraf nabi, sampai setiap rumah kat Kelantan, mesti ada yg gantung gambar Nik Aziz. Seolah-olah mendewa-dewakan org tua tu. Malah imam di Manek Urai juga pernah kata tengok gambar Nik Aziz dpt pahala.... Teruk-teruk PAS ni...

eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan

Tanpa Nama berkata...

ASTAGHFIRULLAHALADZIM..CELAKA JAHAMA MEREKA YANG MENGHINA MUFTI INI..SEMOGA ALLAH TUNJUK KEPADA MEREKA YANG HAQ DAN BATHIL..

KALAU UKURAN UNVERSITI SEBAGAI KEHEBATAN ULAMA, MAKA PARA ANBIA' DAN KHALIFAH DAHULU BAGAIMANA? NIK AZIZ MASUK UNIVERSITI APAPUN TAPI KALAU SIKAPNYA HUDUH DARI PELACUR ADAKAH ALLAH REDHO PDNYA DAN AKAN NILAI SIJIL MA NYA BERBANDING MUFTI YANG BERSIKAP ADIL..WAKTU UMNO SALAH DIA KATA SALAH..WAKTU PAS SALAH DIA KATA SALAH..CELAKALAH PAS MUNAFIQQUN!!

Kongsi Link Anda