Popular Today

Khamis, Mac 11, 2010

Fitnah : Laporan polis terhadap MP Kapar


Fitnah,tipu, bohong dan berlakon memang dah jadi makanan kepada semua pemimpin Pakatan Rakyat, samada PAS, PKR dan DAP sama sahaja.

Bukan setakat itu sahaja, mengganggu urusan polis, kes mahkamah serta mencari publisiti juga dan mempolitikkan isu juga dah menjadi kebiasaan. Inilah bidang kepakaran mereka yang tidak dimiliki oleh BN.

Gara-gara memfitnah, S. Karigalan, bapa kepada K. Haresvarran kanak-kanak berusia 18 bulan yang mati akibat didera pada Rabu lepas, hari ini membuat laporan polis terhadap MP Kapar, S. Manikavasagam. [baca sini]

Karigalan membuat laporan polis di Balai Polis Damansara di sini pukul 2.30 petang ini berhubung memorandum yang dihantar Manikavasagam kepada Musa Hassan semalam.

YAng peliknya, bila Melayu mati seorang wakil rakyat pembangkang tak da pun nak minta tubuh Suruhanjaya Siasatan, bila si keling mati kecoh, siap serah memorandum, jadi isu politik... Inilah politik 'double standard' yang di amalkan oleh pemimpin Pakatan Rakyat.

Apa perlunya memorandum ini, buat sahajalah laporan polis, x payahlah nak tunjuk hero kerana yang mati ni si keling.. siasatan sedang dijalankan, apa bezanya budak india yang mati dengan budak yang lain!!!

Jelas bahawa Pakatan mengamalkan politik perkauman bukanlah politik yang berasaskan keadilan... semuanya hanyalah pembohongan semata-mata.

2 ulasan:

YANG GAMBI berkata...

Salam bro, beginilah kalau sudah melebihi tocang dari kepala..... bukan senang nak dapatkan sokongan kalau tak buat isu bangsa....tu lah keling paria punya prangai..

Aspirasi berkata...

tu lah bro... dia orang tuduh UMNO perkauman... tapi pemimpin pakatan lagi mangamalkan perkauman..

Kongsi Link Anda