Popular Today

Isnin, Mac 01, 2010

Gempar : Seorang lagi Ahli PKR keluar Parti



Tamparan hebat buat PKR... pasti ini akan mengesahkan bahawa PKR akan berkubur tidak lama lagi... hanya tunggu ANUwar masuk ke penjara kerana meliwat saiful..

Setelah bekas TKM 1 Pulau Pinang, Fairus mengesahkan keluar dari PKR dan sertai UMNO dan diikuti bekas Setiausaha PKR Datuk Sallehuddin Hashim yang juga mengesahkan beliau sudah rasmi keluar PKR sewaktu letak jawatan Januari lalu beliau memberitahu masih kekal ahli PKR.

Pagi ini pula Ahli Parlimen PKR kawasan Nibong Tebal Tan Tee Beng umum keluar PKR dan jadi Ahli Parlimen Bebas serta merta.

Dalam pada itu Ahli Parlimen PKR Kulim Bandar Bharu Zulkifli Nordin yang sepatutnya mengadap jawatankuasa Disiplin PKR jam 3 petang di ibupejabat parti itu di Petaling jaya ini mungkin tidak menghadirinya.

Kesemua mereka keluar dengan satu alasan utama iaitu kecewa dengan kepimpina PKR yang menjadi boneka DAP dan mahu hapuskan Hak Istimewa Melayu dan Islam.. Terdapat juga pemimpin mereka yang menjunjung perlembagaan.

PKR ialah pasti boneka DAP,, pastinya banyak tuduhan yang akan dilemparkan kepada mereka yang keluar dari PKR.. tentunua akan menuduh UMNO membayar mereka sebagaimna mereka menuduh Fairus masuk UMNO kerana selesai kes rasuah.

Kita nak tanya PAS berapa banyak yang DAP bayar pada PAS sampai PAS jadi tongong.. macam lembu diikat hidung...

Kenapa PAS tidak membangkitkan ramai pemimpin Pakatan yang dibebaskan dari tuduhan rasuah tetapi tidak sertai UMNO atau BN.. kenapa buat hujah secara terpilih.. ini semua niat jahat sedangkan ramai lagi pemimpin pakatan yang digugurkan dari kes rasuah...

Sedangkan kes rasuah fairus sebenarnya memang tindakan jahat yang dibuat oleh Pakatan untuk membunuh politik Fairus sebagaimana kes Yb Jamaludin Radzi, YB Usman Jailu, Yb Datuk Zahrain dan ADUN Pelabuhan Klang Badrul Hisham Abdullah semua dengan cara yang sama iaitu kes tuduhan rasuah dan tak dapat projek.. iaitu cara yang sama dalam strategi PKR untuk hapuskan karier politik mereka...

Alasan ini semuanya hanya diada-adakan oleh PKR untuk menutup kelemahan kepimpinan mereka.. mereka boleh lah tipu kat akhbar tapi tak boleh dtipu rakyat di kawasan apatah lagi tipu tuhan!!!.

Sekarang kita tunggu YB Zul Nordin pula untuk keluar PKR...

PKR sebagai parti boneka DAP dan pengkhianat Islam dan Melayu memang patut berkubur..

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

doa dan sumpah seorang yg teraniaya barangkali tlh dimakbulkan Allah swt. ingatlah, kita nie manusia kerdil jer. sepandai2 kita merancang dan bertipu daya, takkan dapat mengatasi kebenaran. bila tiba ms itu, KUN FAYAKUN, tiada yg lepas dariNya. moga apa yg terjadi ini sama2 kita muhasabah diri. politik kepentingan dan ketamakan yg melampau, kejayaan selalunya hanya sementara sebelum jatuh merudum serendah2nya.

Tanpa Nama berkata...

tak guna mencanangkan peri hebatnya dia di mata orang luar sedang di negara sendiri dia semakin tak dipercayai. inilah yg kurang didedahkan kepada media asing.

Aspirasi berkata...

pkr semakin tidak dihormati

Kongsi Link Anda