Selasa, April 20, 2010

Panas!!! : Penangan Blog Anti-PKR Vs Pelacur Politik


Nampaknya tak cukup tangani pembangkang nak hadapi serangan blog anti-PKR.. manakan tidak, sebab blog Pembangkang juga tidak mampu menghalang serangan yang bertubi-tubi kepada calo mereka sehingga mereka terpaksa menggunakan 'Akhbar Godfather'-Malaysiakini untuk menjawab isu calon Zaid mabok todi [baca sini].

Tak sangka Blogger jalanan ini mampu menarik media utama negara.. sehingga mereka terpaksa menjawab pula tuduhan ini..

Istilah katak mabuk dan zaid mabok todi mmerupakan ganti nama kepada calon PKR.. Zaid Ibrahim yang menjadi pujaan ALjuburi.. ini bukanlah sesuatu yang mengejutkan kerana Zaid dan ALjuburi satu aliran... samarata, samarasa, depan belakang sama sahaja, arak pun boleh balun....

Cara untuk mereka atasi serangan yang bertubi-tubi ini ialah menyerang balik pemimpin UMNO.. antaranya ialah Khairy Jamaludin AKA KJ... dan beberapa pemimpin UMNO yang lain.. namun yang membezakannya ialah.. Zaid sendiri mengaku beliau minum arak.. ok.. fullstop...

Tapi apa kejadahnya dengan PAS yang menyokong katak mabok todi ni jadi calon.. bukan setakat mabok todi.. kaki lumba kuda pulak.. inilah calon pilihan PAS.. Kalau dahulu mereka mempertikaikan arak dan lumba kuda @ judi.. kini mereka pula yang sokong..

Rakyat pasti ingat dahulu bahawa PASlah konon menentang arak demi Islam.. kini mana perjuangan tersebut.. semuanya dah di'bakul sampah'kan.. perjuangan demi Islam adalah pemabohongan PAS terhadap rakyat Malaysia.. sebab itu perjuangan yang sesat tidak akan direstui oleh SWT.. pertolongan Allah tidak mungkin kepada mereka yang mempermainkan agamaNya.

Kadang-kadang terlintas juga di kotak fikiran kita.. kenapa parti yang mendakwa dirinya Islam tidak tercapai perjuangan mereka... antara jawapan yang bermain dalam fikiran ini.. mungkin disebabkan perjuangan PAS tidak Ikhlas untuk Islam.. APatah lagi istilah Hudud dan Negara Islam yang sebenarnya tidak pernah ada dalam kamus mereka sebagaimana yang didedahkan oleh NIzar Ngeh Nga... Inilah yang menjelaskan kegagalan perjuangan PAS sehingga hari ini... Kini PAS hanya dilihat sebagai boneka dan perempuan pemuas nafsu DAP dan PKR @ pelacur politik, sehingga mudah diratah tubuh perjuangan PAS....

Pemilihan Zaid Ibrahim merupakan langkah salah yang diambil oleh Pakatan Haram ini.. kerana Pakatan mendedahkan dengan mudah calon tidak bermoral dan tidak berintegriti ini.. mereka terlupa apa yang ada pada Zaid ini semuanya dalam kocek UMNO... UMNO lebih mengenali Zaid dari PAS dan PKR...

Syabas kepada GAP, Pisau, DET, Parpukari, Unspinner dan ramai lagi blogger (sori tak dapat nak sebut semua) yang berani mendedahkan kepincangan PKR ini...

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

boring la bro..

GAP tu lain kali xpayah la buat berita gempak, tp rupanya gambar superimpose...malukan umno je..

Utusan pun dpt malu....apa daa....

mudz berkata...

Pemilihan MIC merupakan langkah salah yang diambil oleh BN.. kerana UMNO mendedahkan dengan mudah calon bukan dari kaum majoriti dan tidak berintegriti ini.. mereka terlupa apa perancangan MIC ini ... UMNO sanggup mengadai Hulu Selangor kpd MIC...

Terima Kasih kepada GAP, Pisau, DET, Parpukari, Unspinner dan ramai lagi blogger (sori tak dapat nak sebut semua) yang sabotaj kerjasama UMNO-MIC dengan fitnah bodoh terhadap pkr....

Selamat mengundi ....selamatkan ketuanan melayu...tolak mic.

Aspirasi berkata...

anon,
apa nak malu, dah si zaid memang ngaku pun minum arak... gambar sekadar hiasan.. kalau tak puas hati suarauh si katak mabuk tu saman je...


Mudz,
Inilah yang dinamakan 1 Malaysia, walaupun minoriti tetapi tetap diberikan hak yang sama untuk bertanding... bukan macam parti perkauman pakatan Pembangkang.. hakikatnya mereka juga mengalkan perkauman..

Jadi janganlah Pakatan Haram ni nak bohong rakyat yang mereka tidak amal perkauman.. jadi kalau PKr tidak perkauman sepatutnya letaklah calon bukan Melayu kat Hulu Selangor...

jadi janganlah PKR nak cerita ketuanan melayu... hang pa pembohong belaka..

Anak Lenggong berkata...

Sekarang ni bloggers upahan PAS dan PKR contoh nya diPerisik Rakyat sudah kehabisan isu..mereka dok cari isu yang boleh menjatuhkan calon BN...yang best nya ari ni semalam disebabkan nak bela sizaid tu..sehinggakan dibuat perbandingan diantar zaid dengan sahabat rasullah iaitu umar yang dikata sebelum islam peminum tegar..ari pulak dikata pulak dosa bekerjasama dengan uahudi lebih besar dosanya daripada minum arak..kah kah kah..

Dahulu mereka yang mulakan menyerang BN dengan berbagai fitnah..so sekarang ni bila diserang balik ..dah termengah-mengah nak cari pendinding untuk menangkis..so teruskan usaha kita untuk mendedahkan siapa sebenar anuar..pas....buat anum bangang 9.27am..gunakan akal pemikiran yang diberi untuk menilai mana baik dan buruk...jangan terus diperbodohkan oleh pemimpin ko...ataupun ko memang betul banganggg

Kongsi Link Anda