Popular Today

Sabtu, April 24, 2010

Gempar : Maklumat risikan PKR bocor lagi!!!! sebarkan!!


Maklumat terbaru Pisau perolehi dari sumber dalaman PKR,Saifudin Nasution telah membuat kenyataan provokasi untuk membangkitkan kemarahan penyokong mereka,kononnya pemuda BN akan membakar semua siri CD ceramah Zaid Ibrahim.

Kenyataan dari jurucakap Pemuda BN:
"PEMUDA BARISAN NASIONAL DENGAN INI MENAFIKAN SEBARANG TUDUHAN DARI MANA MANA PIHAK BAHAWA KAMI AKAN MELAKUKA N APA SAJA BENTUK SABOTAJ TERHADAP PIHAK PEMBANGKANG."
Yang terkini Ketua AMK Samsul Md Akin telah mengerahkan beribu AMK turun ke Hulu Selangor untuk membuat provokasi kepada perayu undi BN malah beliau turut mengarahkan agar ahli AMK menguasai kesemua pusat membuang undi.Ini bertujuan untuk menimbulkan rasa gerun dan takut terhadap penyokong BN.

Salah satu rancangan beliau adalah untuk menimbulkan kekecohan di kesemua tempat di Hulu Selangor jika pihak pakatan kalah .

Pisau turut mendapat maklumat dalaman PKR bahawa Anwar turut sama mengarahkan kalangan pemimpin mereka membangkitkan sentimen dan amarah pada penyokong mereka.

Buat petugas dan penyokong BN harap dapat mengambil langkah berjaga jaga agar tidak terperangkap dengan tindakan provokasi pihak PKR dan juak haprak pakatan.


Sumber : Pisau

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda