Jumaat, Oktober 07, 2011

Hudud pilihanraya terus jadi mainan Nik Aziz

Ada beza Hudud sebenar dengan Hudud Pilihanraya Nik Aziz..

Hudud sebenar sepatutnya dah dilaksanakan lama dahulu.. Rakyat Malaysia bukan tak tahu PASberg dah perintah Kelantan lebih 20 tahun.. Kenapa setiap kali nak pilihanraya baru lagu hudud hendak dikumandangkan..

Ianya tak ubah macm lagu raya setiap kalu raya nak tiba.. Cuma apa yang dimainkan oleh Pas ialah lagu hudud.. Tujuannya ialah pilihanraya semata-mata..

Inilah adalah lagu modal Pasberg untuk pertahankan Kelantan terus dikuasai negeri tersebut.. Pasberg sekali lagi akan terus perbodoh dan menipu rakyat kelantan.. Setiap kali itulah mereka akan salahkan Umno kerana tidak laksanakan hudud..

Tapi apakah pas serius untuk laksana hudud.. Apakah tindakan pas langkah demi langkah untuk jadikan hudud realiti.. Jawapannya ialah tiada.. Apa yang ada hanyalah ceramah sumpah seranah salahkan Umno..

Sampai masanya rakyat nak tengok pas bentangkan usul tergempar untuk hukum hudud.. Nak tengok kawan DAPig mereka sokong atau tidak...

Hakikatnya hudud Pas tak lain dan tak bukan hanyalah hudud pilihanraya!!!

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sampai nak masuk lobang kuburr pun masih kene tipu dgn pas bebbb.....

Tanpa Nama berkata...

sampai nak masuk lobang kuburr pun masih kene tipu dgn pas bebbb.....

Tanpa Nama berkata...

Anak Khalid Samad Guna Wang Zakat Biayai Pengajian

Blog 1 Malaysia berkata...

PRU Ke-13 - Mohon ramai Adun Dan MP BN 'Mati'

'Transformasi Besar Kepada Generasi Muda Adalah Pembohongan dan Pengkhianatan Jelas Lagi Nyata Pemimpin2 Tua Nyanyuk Barisan Nasional Terhadap Generasi Baru...'



Hanya generasi muda yang bodoh dan tolol-tolol sahaja akan bersama UMNO..
Hanya pemimpin2 Barisan Nasional yang bodoh dan tolol-tolol sahaja yang syok sendiri dan perasan kalau ada generasi muda yang berminat untuk berjuang kepada generasi baru... ( Aku pun tak Hingin )



p/s: Aku sememangnya ahli UMNO... Tapi dah tak berminat, bosan dan muak dengan 'talam dua muka pemimpin2 UMNO dan kuncu2nya'...






Wartawan2 BN Bodoh, P.ukimak,sial, butoh. b.abi. anjing..
( Anak2 ko pun P.ukimak, sial, anjing macam Ko )..

Pergi Mampus wartawan2 Porno BN..

Tanpa Nama berkata...

1.43
awat dah sawan kot cuba2lah mengucap ingat sikit siapa kita ni
hanya cakap2 org tak beriman dan tak kepada Allah.Bertaubatttt

Kongsi Link Anda