Ahad, Ogos 17, 2008

Ezam : PKR Samseng bacul...!!

Ezam dalam ceramah perdana sebentar tadi di Kg Tanah Liat, mengatakan "Dulu PKR pukul Wartawan perempuan kini dia pukul 2 orang wartawan.. ini samseng bacul"

Ini samseng bacul!...

Nampaknya PKR ni tak de kerja dah!.. hendak belasah wartawan pula.... Samseng bacul apa!

1 ulasan:

sumandak bayu berkata...

Dorang nak daptkan publisiti murahan tapi memang sesuai betul dengan gelaran yang Ezam bagi kat dorang.Ni barulah perhitungan HEBAT dalam PKR.

Henti-hentilah nak belasah orang media. Nanti kat media juga nak minta tolong siarkan berita, masa tu kawan-kawan media buat lah sombong banyak jangan sikit, bukan ape luka kat hati susah nak ubat...

Kongsi Link Anda