Popular Today

Ahad, Mac 22, 2009

Fairus bukti DAP singkirkan Melayu?

Mungkin kita suka melihat si Fairus letak jawatan sebagai Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang.

Siapakah orang Melayu dalam kerusi mesyuarat kerajaan negeri? jika tiada melayu apa maknanya ni kepada kaum Melayu Pulau Pinang?

Itulah hakikatnya apabila Fairus keluar Melayu yang tinggal hanyalah seorang Melayu yang akan menjadi tunggul sahaja, itupun diletak hanya sebagai syarat. Kenapa DAP tidak mahu melantik ADUN Pas sebagai EXCO di dalam pentadbiran kerajaan negeri mereka? tidakkah ini jelas sikap mereka terhadap melayu dan Islam?

Inilah hakikatnya apabila DAP memerintah negara, secara tersiratnya ini adalah usaha untuk menyingkirkan Melayu dalam pentadbiran mereka, apatah lagi jawatan tersebut merupakan jawatan paling kanan dalam organisasi negeri. Setentunya kewujudan Fairus akan menyukarkan agenda chauvis oleh DAP.

Inilah akibatnya jika DAP memerintah Malaysia, Melayu akan dipinggirkan secara terancang.

Adakah ini orang Melayu mahukan!!! mereka boleh lakukan apa sahaja atas pelbagai alasan untuk mewajarkan tindakan mereka.

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

HAKIKATNYA DAP CUMA MAHUKAN KUASA MUTLAK SUPAYA BILA KUASA BERADA DLM GENGGAMAN,MEREKA BLH LAKUKAN APA SAJA TERMASUK MELANTIK SESIAPA SAJA YG DIRASAKAN BLH MENGUNTUNGKAN PARTI.
SENTUH PSL AGAMA DAN KEPENTINGAN ORG MELAYU PULA, LIM GUAN ENG RASA X PERLU DIBAHAS SB ORG2 MELAYU YG PRO PEMBANGKANG DH LAMA STUJU DGN RETORIK DAP SEWAKTU PRU12. MALANG SUNGGUH NASIB ORG MELAYU DI SANA

SEMUGA KITA TIDAK MELIHAT NASIB WARGA P.PINANG MENJADI "SINGAPURA KE-2" DI BUMI SENDIRI...WALLAHUALAM

http://jeffrydamien09.blogspot.com/

Tanpa Nama berkata...

Cuba tengok seluruh dunia dari Timur Kebarat, Utara ke Selatan, mana ada negara yg. di perintah oleh orang Kafir Islam dapat di laksanakan dengan aman?, Tetapi lihan negara diperintah oleh orang Islam walau bukan PAS, mereka kafir boleh hidup aman dan laksanakan agenda Ugama mereka tanpa sekatan atau halangan..Serupa juga di malaysia..kalu depa perintah hangus le Islam..walau mereka cakap ikut Omar Abdul Aziz ke...Bangsa mereka ini boleh tukar kulit dan boleh menyerap didalam apa-apa keadaan..sebab bagi merekla ugama tu x de apa-apa..bangsa ye...Ada orang yang tertipu..

gotahlantun berkata...

SALAM BRO,

KITA DAH MULA NAMPAK, IDE IDE KOMUNIS DAH MULA BERGERAK DALAM PENTADBIRAN P.PINANG.

KALAU PUAK2 DAN KAUM2 DI P.PINANG TAK SEDAR LAGI TAK TAULAH..

Tanpa Nama berkata...

Bila pas bergabung dengan dap dan pkr, pas dapat 3 mb(kedah, kelantan, perak).dap di penang, pkr di selangor. walaupun kenyataannya pas hanya jadi tunggul di perak, penang dan selangor.

Kalau pas join bn agak-agak dapat apa? oleh itu demi KUASA mereka sanggup bersekongkol dengan kafir harbi laknatullah, dengan harapan lim, kapal anak beranak akan masuk Islam tapi malangnya oarang Islam sendiri yang kena tarik telinga. Mana slogan negara Islam, membangun bersama Islam, hukum hudud yang tinggal hanya negara kebajikan dan pas for all kafirun.

red rooster berkata...

sepatutnya kini org Melayu kena sedar apa alternatif yang mereka ada...

HousePK berkata...

Orang melayu tak akan sedar kerana UMNO yang mengajar melayu jadi kurang ajar.

Tai berkata...

Wah Parpu cetak rompak dah ada?

matrengganu berkata...

Si Fairus? Awk tak payah la nak buktikan apa2. Masa awak dalam kabinet negeri dulu, apa awak buat?
Aku tengok awak asyik diam je... sebijik macam tiang lampu .

Tanpa Nama berkata...

Sapa yang sokong pakatan memang dia nak menghancurkan islam..jadi bangkitlah semua umat islam,tentang la pakatan sehabisnya, ini barulah boleh dikatakan jihad, kerana mempertahankan islam di Malaysia.tentang pakatan rakyat!!

Kongsi Link Anda