Khamis, Mei 28, 2009

Nik Aziz yang semakin nyanyuk!

Sangat seronok mendengar orang tua nyayuk bercakap... bercakap tenatng orang lain tetapi apa yang sendiri buat tak sedar... nyanyuklah tu...

Nik Aziz sebut tentang komunis, nasionalis dan islamis tetapi apa yang PAS buat tak kurang juga sama apa yang dikata.

Mursyidul Am PAS itu berkata, fahaman-fahaman yang jelas bertentangan dengan Islam termasuk komunis dan nasionalisme perlu ditolak.

"Mengapa kita takut sangat hal ini. Rakyat negara ini bukannya buta sejarah, kita seharusnya sedar. Fahaman komunis hanyalah sebahagian sahaja dari pelbagai fahaman.

"Orang komunis dan nasionalis sama sahaja seperti adik beradik kerana sama-sama menolak hukum Islam. "Orang nasionalis tolak hukum Islam dan ambil separuh sahaja," katanya.

PAS kata hendak memperjuangkan Islam tetapi negara Islam dan Hukum Islam tidak lagi menjadi perjuangan mereka secara terbuka. PAS secara jelas menyokong DAP yang jelas menentang negara Islam dan Hukum Islam. DAP bukan setakat fahaman tetapi memanglah jelas menentang Islam. DAP lebih nasionalis dari UMNO....

Sebab itu Nik Aziz cakap seperti orang tua nyanyuk... PAS terlupa ayat Quran yang mafhumnya "tidak redha Yahudi dan Nasrani sehingga kamu ikut agama mereka".. inilah yang PAS buat.. sehingga si kafir baca potongan ayat Quran dibenarkan... Sehingga takut hednak sebut Hudud dan negara Islam secara terbuka.....

Janganlah pula salahkan UMNO... PAS dahulu dan sekarang berbeza....sekarang PAS semakin sesat!

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Demi Allah. Sesungguhnya sesiapa yang mempermainkan Al Quran dan Sunnah Nabi untuk kepentingan sendiri & parti & apa jua.... menghalalkan cara.... maka NERAKA JAHANAM YANG LAYAK BUATNYA.

Tanpa Nama berkata...

Kerana nak sokongan orang cina PAS sekarang sanggup menjemput pelacur Eli ke atas pentas memberi ceramah di Kelantan. Yang mai dengar adalah ahli PAS yang terdiri dari Lebai, Imam, Siak, Bilal, Guru dan ahli ahli PAS yang tua dan muda. Dah tak nilai moral dalam PAS. Dah sama sahaja. Membangun bersama pelacur

Tanpa Nama berkata...

nak mati kot....resign je lah..lagi pun jasa kat kelantan x de sgt pun...buat tugu al Quran je dan PUTIK tmpt ceramah PAS.Kompleks Balai Islam Lundang pin BN yang buat dulu masa datuk Mohamed bin Yaakob.siap2 PAS menang.Lembu punya susu,sapi dapat nama...resignlah bagi kat Husam Mat Cabut pula..

org klate tulen

Cheguman@Demang Lebar Daun berkata...

Orang PAS cukup takut nak sebut perkataan hudud sekarang ni. Takut kawan diorang tu kecil hati.

Tanpa Nama berkata...

Allahamdulillah .....I malaysia milik pakatan Rakyat...baru-baru ini lima negeri(walaupun satu diragut dengan tidak bertamadun..takut PRK)KALAH!!!!!!ni nak bagi satu malaysia baguslahh...Agenda UmNO terkini untuk menghapuskan bahasa Arab dan golongan Alimm dengan menghadkan SpM subject MM tu nak suruh Kita gugurkan Barab,PQS,PSi untuk menghapuskan golongan celik islaam Muhyidin ni seperti Mustapha Kamal..............Kami pelajar islam tidak akan tunduk,,,,kami akan gugurkan b.Inggeris..hahahaaha buat aper nak banggakan bahasa penjajah...TUKAR KERAJAAN

Tanpa Nama berkata...

pe la korang ni mangkok sangat.
asal ade je org nak tegakkan islam korang lawn,tak ske.bodohbetol
mane pemimpin umno yg tegakkan islam.bgtau aku.bini2 seko pon tak bertudung.mane?
hah?
nak kutuk tok guru plak
bangsat pny pemikiran

Tanpa Nama berkata...

org umno especially cheguman ni pemikiran sempit
hudud tu islam pny perundangan bkn pas pny
ape pny bangang cheguman cakap camtu
ko tanak plak cbe tegakkan undang2 islam dgn UMNO bangsat ko tu

Kongsi Link Anda