Popular Today

Jumaat, Julai 17, 2009

PANAS! Ronnie Liu mengamuk

Ada yaal bunuh diri pembantu Exco Dap ini ada kena mengena dengan underground activiti yang dikaitkan dengan salah seorang Exco Dap yang lain.

Teoh dikatakan menjadi mangsa tekanan bos-bos nya dalam Dap. Dia juga mungkin ada menyimpan perkara-perkara rahsia boss-boss itu.

Kisah Exco dikaitkan dengan underground aktiviti dibongkar oleh Ahli Parlimen Pkr Wangsa Maju Woo Chee Keong. Chee Keong menulis dalam blognya tentang underground aktiviti ini di Selangor dan menyebut ada Exco yang benarkan pejabatnya dijadikan tempat mesyuarat kongsi gelap itu.

Che Keong memberi keterangan di IPK Selangor petang tadi mengenai pembongkarannya.

Bagai cacing kepanasan Ronnie Liu, warlords Dap Selangor hari ini mengamuk di pejabat SPRM Selangor. Dia berteriak, terpekik-pekik memaki hamun kakitangan SPRM.

Aduh geramnya melihat kakitangan kerajaan dibuat bagai kuching kurap oleh

7 ulasan:

IPOH MALAY berkata...

SELALUNYA ... KALAU DALAM CERITA CINA.. YANG KONONNYA JAGUH TEPEKIK TELOLONG TU LAH PEMBUNUHNYA

Tanpa Nama berkata...

SLM BRO..SKRG 'THE DON' RONIE LIU DH PENING KEPALA SB SENDIRI BUAT SILAP..ORG SENDIRI JUGAK YG BG TIP..PADAN MUKE..RASAKAN!!! KEHKEHKEH

Tanpa Nama berkata...

Perangai mereka-mereka dan yang sewaktu dengannya memang macam itu. Kami dipejabat Kerajaan (Dalam Negeri Selangor) memang sudah tidak tahan dengan mereka. Tidak beradap dan tidak sopan, macam mereka sahaja yang BESAR. Mereka sahaja yang betul. Kalau kita buat sesuatu yang tidak mengikut kehendak mereka, kami akan dimaki hamun.

Apalah nasib kami, kakitangan Kerajaan. Sabarlah.

Kepada pengundi-pengundi semua, fikirkanlah perkara ini.

Anak Lenggong berkata...

begitu lah perangai nya bila kaduk dah naik junjung..anak beranak kominis mana tau adap sopan..sebenarnya kaum melayu pkr dan pas tak sedar diri..dan mereka sanggup diperhambakan demi mencapai impian politik mereka..begitu jugak dengan penyokong mereka..mereka merelakan apa jugak yang terjadi asalkan bn tumbang tetapi mereka tak tau perangai puak kominis ni lagi terok daripada puak bn

bungaraya berkata...

Monyet mendapat bunga. Peribahasa melayu yang sesaui ditujukan kepada mereka. Sepatutnya mereka mneruskan budaya kongsi gelap itu bukan masuki gelanggang politik seperti sekarang ini. Sudah tentu mereka tidak akan mendapat undi dariku dan famili ku. Sorry!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

orang di selangor kena ambil iktibar dari terengganu bila BN menang balik tahun 2004, lepas pas perintah dari '99.

org kerajaan negeri serik dengan puak2 yang tak mengenang untung. sampai kalau ada function kat wisma darul iman, senior state government officer t'ganu boleh buat joke lagi depan2 bila nak menghampiri buffet table :

" kalau nak makan kena masuk BARISAN dulu, jangan gelojoh!! "

tak payah la nak berexperiment dengan benda2 mengarut nih, puak2 ni memang tak faham dan tidak mahu faham dengan adat budaya kita, next round ramai2 kita pakat sokong Barisan.


Rudy

Anakbukitgantang berkata...

Kakitangan kerjaaan yang masih sokong PAS, DAP dan PKR fikir lah baik-baik. Keluhan demi keluhan saya dpati dari Perak (Kerajaan Dulu),Kedah, Selangor dan Kelantan mengenai pembuangan sisa pepejal (kutipan sampah, tender dan kontrak), sumber kewangan negeri (dan PBT yang tak der duit), rasuah balak, tanah....dan...perangai pemimpin politik yang tak pandai beradab dan kurang ajar.....

Nak undi, undilah UMNO, ia tunjang kepada Barisan, kuat UMNO kuatlah Barisan dan diamlah semua yang kurang berajar tu

Kongsi Link Anda