Isnin, November 29, 2010

Panas : Mustaffa menipu di Persidangan PKR!!!

Aku pun tak tahu mamat ni... cakapnya berbolak balik... susah orang gila nak popular ni.. macam bos dia aljuburi...

Terbaru ni dia cakap semasa ucapan penggulungan pada Kongres Nasional PKR, “Kali ini, betul orang Datuk Zaid cuba menarik saja, termasuk Tan Sri Muhyiddin Yassin. Tetapi saya kata saya tidak akan keluar." [klik sini]

Tapi hari ni Zaid Ibrahim melalui pembantu politiknya Muhammad Firdaus Christopher menafikan perkara tersebut

“Sudah pasti tidak, pada bila-bila masa Datuk Zaid atau saya atau mana-mana orang kanan Datuk Zaid ada membuat tawaran kepada Mustaffa supaya keluar PKR dan menyertai parti baru yang hendak ditubuhkan, tidak, sama sekali tidak,”

Kata beliau, pihaknya tidak pasti kemungkinan ada pihak luar yang mengadakan perbincangan dengan Mustaffa dan jika ada ia tidak boleh dikaitkan dengan Zaid.

“Tetapi bukan daripada kami. Beliau (Mustaffa) memberikan gambaran yang salah (kononnya diajak orang Zaid),” kata beliau lagi.

Bukan setakat mengatakan si Mustafa sebagai penipu.. teatpi Mustafa ini juga dilabelkan sebagai tiada kredibiliti, kerana Mustaffa yang memberikan kata dua 48 jam kepada pemimpin PKR agar pemilihan pusat dibatalkan dan diadakan semula tetapi meneruskan saingan dengan protes.

Rasanya ahli politik macam ni patut bungkus dah dari awal lagi.. sebab tu mamat ni kalah bertanding, cakap tak serupa bikin.. bikin tak serupa cakap...

Apa nak jadi kepada PKR.. ada Presiden tapi macam tunggul.. ada naib presiden tapi tongong.. ada Ketua Umum tapi kaki jubur...

mampus...

6 ulasan:

hahn berkata...

Anjing tongong pun perasan macam dia itu berfaedah atau boleh mendatangkan faedah kepada masyarakat.

Cermin cermin lah diri tu dulu.

Tanpa Nama berkata...

Aku penah direkrut oleh Mustafa ni di Bangunan Yayasan Anda di Lembah Pantai aku ingat lagi kata dia kita kalau kalah biarlah kalah dengan maruah...sekarang kenapa takut nak menentang orang yang paling tak ada moral dan tidak ada maruah diri...mana pergi maruah kau sekarang ni???

Tanpa Nama berkata...

Kah.. kah.. kah... tu Anuaww dh umpan dgn jawatan atau duit RM2 juta le tu. Kalu x, mcm mane leh pusing 360 drjah kpd 'ANU-PARAH Tuhan' PR pula... kah.. kah.. kah... sama2 kaki penipu, sama2 kaki kencing lagi hancing

Kah... kah.. kah...

Tanpa Nama berkata...

timbalan presiden PKR yang tongong dan tonggeng..bos nak jer dia tonggeng..hahaha

Tanpa Nama berkata...

berapa umno bayar buat fitnah ni?

aspirasibangsa berkata...

Salam anon, kita ni bukan macam blogger pembangkang yang diupah... Macam raja petra atau kickdefella... Tak juga macam negeri Selangor atau kelantan yang bayar bloggr mereka...berjuta-juta...

Kongsi Link Anda