Rabu, Ogos 05, 2009

Hot picture of the day

Gambar:Berita Harian

9 ulasan:

YANG GAMBI berkata...

Salam,

Pemimpin dan penyokong UMNO-BN jangan terpedaya denga lakonan Nik Aziz, jangan cepat-cepat buat andaian, nanti kena hina pulak dari blogers syaitan pakatan rompak.....

Media Cyber berkata...

YG... kekadang bila lihat gambar ahli pemimpin ni bersama macam tu .. rasa macam .. kenapa tidak berbaik2 dari dulu lagi??

hm... MC nak malaysia ni kembali aman..

denaihati berkata...

Aku berbaik sangka je...semuga Allah beri Hidayah...dah cukup2 lah Islam nak bersengketa...

red rooster berkata...

... orang politik, perlakuannya semua politik...

tok_gajah berkata...

Sikap perkauman sangat penting demi mengekalkan kuasa politik melayu/Islam.

Sikap perkauman dikalangan kaum cina dan india sangat tebal dan kukuh, itu sebab mereka boleh hidup senang dan maju di mana2 sahaja di muka bumi ini.

Sikap perkauman cina boleh disama kan dengan bangsa yahudi.

Kaum cina sangat bijak 'menyamarkan' sikap perkauman mereka sehinggakan sukar bagi melayu yang bodoh mengesan nya.

Tanpa Nama berkata...

Yang bertanduk tu bukan kambing aje,yang pakai serban juga.

Pro Raja Nong Chik's berkata...

Yang saya risaukan, dlm pemimpin kita sibuk berpolitik dan cuba jatuh-menjatuh, cuba bersatu sana-sini, tanggungjawab utama iaitu menyelami masalah rakyat diabai. Bukan sengaja, takut terlalai.

Mujur ketua bahagian saya merangkap timbalan pengerusi perhubungan negeri terus bersama penduduk bawahan, tunjuk muka pada rakyat, sambil melembutkan hati mereka supaya menukar undi balik pd BN pd pilihanraya depan.

Jadi jgn marah ia kawan promo sikit. Sekadar mengingat yg mungkin makin ramai rakyat tak puas hati dgn PR, tapi tak bermakna mereka akan sokong BN kalau tak buat kerja.

http://prorajanongchik.blogspot.com/2009/08/setinggan-dan-raja-nong-chik.html

Tungaklangit berkata...

salam

mungkin nik aziz ada agenda lain tapi kita berdoa supaya Allah terbalikkan hatinya untuk berbaik semula dan mengukuhkan kekuatan Melayu Islam di Malaysia ini...

sudah-sudahlah bergaduh

salam

Tanpa Nama berkata...

Sekali puak erdogan kasi racun sikit pok nik terus maki hamun saudara seagamanya dari umno.Orang tua ni bukan boleh kira.

Apapun kita minta kedua2 pimpinan politik orang Melayu ni supaya insaf dgn senario kedudukan politik orang Melayu sekarang ni.Janganlah asyik bermimpi di siang hari.

Kongsi Link Anda