Isnin, April 06, 2009

Gambar Panas Nizar!

Nampaknya ada pihak yang cuba jual gambar calon PAS yang palsu!

Mesejnya sesiapa pun boleh buat gambar palsu, jadi janganlah percaya gambar yang dikeluarkan



Ishh.... Ishh.... Ishh.... sapa buat superimpose ni!

13 ulasan:

UlatdanKulat berkata...

Perggghh..memang panas wa tgk..awat tak ajak sekali..boleh tumpang semangkuk..

umno_tumpat berkata...

Memang nampak mcm cut-paste pic tu.. apa la.. Xbes la gimik camni

Tanpa Nama berkata...

Awat Muka PUTIH Badan HITAM...
Tak Pandai Edit Ni.....
Study Dlu Sblm Buat FITNAH.....
Ni Baru Namanya FITNAH, Ada Paham??

Radiohead berkata...

Yeap, sesiapa pun bleh buat superimpose.

Cuba superimpose kepala Karpal Singh kat badan the Rock, baru mantaaaapp!

Anonymous....dalam Harakah lagi banyak fitnah siot, hang ni sensitip sangat hahaha

kifli berkata...

BILA mendengar pengumuman Najib bahawa Harakah dan Suara Keadilan ditarik balik penggantungan sementaranya, bolehlah rakyat ketawa kecil.

Harakah dan Suara keadilan digantung sementara 3 bulan oleh Kementerian Dalam Negeri. Perkataan sementara itu boleh disambung ke tempuh sementara lagi! Pemimpin Umno/Bn boleh menafsir sesuatu itu dengan mudah mengikut selera mereka. Contohnya royalti boleh ditafsirkan sebagai ehsan!

Alasan yang diberikan oleh Syed Hamid selaku menteri berkenaan ialah Harakah dan Suara Keadilan banyak buat fitnah!

Tak sampai sebulan kedua akhbar yang menjadi idaman rakyat ini ditarik balik penggantungan sementaranya oleh PM Malaysia. Tanpa ada alasan.

Harakah dan Suara Keadilan tidak diterbitkan dalam masa penggantungan sementara, maka tidak ada isi tulisan terbaru diterbitkan.

Ertinya penilaian yang dilakukan atas Harakah dan Suara Keadilan ialah pada naskah penggantungan sementara yang dikatakan banyak berunsur fitnah! Apakah pihak penilai yang arif tentang persurat khabaran telah mendapati bahawa isi kedua-dua akhbar idaman rakyat itu tidak ada unsur fitnah lalu Najib mengumumkan penarikan balik penggantungan sementara dan akhbar-akhbar tersebut boleh meneruskan penerbitan semula.

Ini bermakna apa yang terkandung dalam Harakah dan Suara Keadilan itu benar! Tidak ada unsur fitnah dan yang fitnahnya ialah mereka yang mengatakan kedua-dua akhbar tersebut ada unsur fitnah!

Oleh itu rakyat Malaysia yang tidak percaya pada Harakah dan Suara Keadilan sebelum ini terutamanya suku sakat Umno/Bn sudah boleh berpendirian percaya dengan apa yang terkandung dalam kedua akhbar tersebut sekarang ini.

Maka apa yang tercatat dalam Harakah dan Suara Keadilan tidak fitnah dan pihak rakyat mesti ambil perhatian dengan isu-isu yang terkandung dalam kedua-dua akhbar tersebut dimana ianya bukan fitnah!

Kalau ada fitnah takkan Najib nak tarik balik penggantungan sementaranya sebelum sampai edah!

Apakah tindakan rakyat terutamanya pengundi di Pilihanraya Kecil DUN Bukit Selambau dan Batang Ai serta Parlimen Bukit Gantang? Rakyat sedang mencari kebenaran! Kini kebenaran telah terdedah di depan mata melalui Harakah dan Suara Keadilan!

nur mohd nidzam berkata...

insaflah wahai orang2 umno, janganlah kamu fitnah sesuka hati hanya kerana kemenangan dunia, ingatlah kemenangan dunia yang kamu idamkan haya sementara

Jeffry berkata...

EH TAU PLAK MAMAT PR NI PSL GMBR SUPERIMPOSE. MASE TIAN CHUA TUNJUK GMBR SUPERIMPOSE DS NAJIB YG TERANG2 MAIN TEPEK JEK SEDARE2 SEME X BISING PLAK MCM AYAM BEKOKOK KEHKEHKEHKEH..HAA PE LG KOKOK LEE..KOKOK!!...KEHKEHKEH

JGN MARAA HAAAA

Pak Agenda berkata...

salam
senang je bro, puak sane buat superimpose, orang BN jugak yang kene tuduh.

dah boleh baca dah...

Tanpa Nama berkata...

nie la nnti di akhirat jd umat paling laknat.....buat fitnah..org yg buat benda kalau dia ada ahli keluarga minta allah beri jer bala...../// simpang 3 alor star///

Tanpa Nama berkata...

eh....bukan mail pian ke patut ade dalam gambar tu..isk2,,,FITNAH...FITNAH...cube lagi ek...

Tanpa Nama berkata...

eh....bukan mail pian ke patut ade dalam gambar tu..isk2,,,FITNAH...FITNAH...cube lagi ek.

Tanpa Nama berkata...

puak amno bee end mmg bodoh

Tanpa Nama berkata...

1st nk komen psl gmbr nizar..
>klu dh tau gmb2 cm2 superimpose,knp msti nk d'p'bsarkan lg??jgn lyn sudah la..
2nd psl asw.
>knp org mlayu still xphm dgn faedah2 dlm asw..mmg faedah tu xley dpt skelip mata,tp dlm jgka wktu yg pnjg,ia bkn tkat untung,t mmg sgt9juta m'untungkn..ke la blaja tok b'sabar..
3rd psl hak org mlayu..
>sbg seorg plaja mlayu,sy mmg sgt2 b'setuju hak2 org mlayu prlu d'prthnkn..klu x d'prthnkn,abis ler org mlayu..kite kne sdr yg akta psl hak org mlayu mmg dh sedia ada.nnek moyang kite dh ttpkn mcm 2.so,kne la jge.nnek moyang kite wt cm2 pn da sbbnya..jd jgn sia2kn prkara t'sbut..

Kongsi Link Anda