Selasa, Januari 26, 2010

Wajah-wajah Musuh rakyat Johor!!!

Kemaskini jam 3.20 ptg



MUSUH RAKYAT JOHOR NO.1 :
ADUKA TARUNA
"DAH MAMPOS BUAT CARA MAMPOS LA"





MUSUH RAKYAT JOHOR NO.2 :
SHARUL REZWAN
"SULTAN JOHOR MAMPOS, SUME ORG JOHOR KENA PAKAI SONGKOK ADE LINE PUTIH, POMPUAN PAKAI TUDUNG PUTIH, WADEFAK, G LA MAMPOS"








MUSUH RAKYAT JOHOR NO.3:
PIERRE LIM







MUSUH RAKYAT JOHOR NO.4:
GUTTER MALAYSIA


Terima kasih kepada Unspinner atas sumbangan maklumat ini.



MUSUH RAKYAT JOHOR NO.5
AABAZ21







Mereka ini telah berada ditahap biaDAP dan bangsat!!!

menghina maruah rakyat Johor!!!

tidak boleh dimaafkan!!

semuanya akibat ajaran tidak bermoral
Pakatan Rakyat dan tok guru-tok gurunya!!!

8 ulasan:

Ayah Aiman berkata...

Salam bro.
Kenal tak dgn bekas Ketua Umno Bhg Chamek, arwah Pak Sakri. Dia nie mmg kamcing dgn Dato' Seri Hismuddin.

hanizam berkata...

tak pasal-pasal dah jadi buruan polis...yang rank no 1, dah menyerah diri...

yang lagi 3 tak taulah status macam maner sekarang...harap laporan kepada pihak berkuasa dah dibuat juga untuk rank no 2-4 tu...

info yang aku dapat, rank no 1 ni, keja dengan gomen, gred U41, kerja di IKBN pagoh (kalau tak silaplah)...

komen aku tentang mamat ni:

ape punya bodohlah dia buat komen macam tu...dah dapat kerja elok-elok, cari rezeki dengan gomen, kat JOHOR lak tu, bagi keluarga makan, tapi buat kerja songsang...

silap-silap kat sana dok buat kerja, tapi melobi PARTI AJARAN SESAT dia tu je...
sekarang, ambik ko habuan atas kebohohan sendiri....ni dah tentu kena buang kerja...PADAN MUKA....

pada aku, nilah doa MAMAT "PECAH PERUT" tu dah kena balik pada penyokongnya sendiri...

TAMING SARI berkata...

Alahai...

Cari Pasal.... Moga Yang Bemulut Celupar dan dah tempah nak masuk penjara akan masuk juga...

Sesiapa yang teringin nak masuk penjara, buat benda -benda camtu...

Banyak lagi benda yg boleh ditulis...

The Unspinners berkata...

Kami ada gambar penulis e-mail yang tulis kepada Gutter Malaysia

antipkrsarawak berkata...

sakam tuan blog. mmg bangsat barua2kurang ajar ni!! yg mereka marah sangat kt sultan dan raja melayu kenapa?? yg anwar peliwat dah huru-harakan negara tak pulak dilaknat malah makin dipuja!! tuan blog dijemput jd ahli blog saya . terima kasih!

Aspirasi berkata...

Inilah wajah yang bakal diingati semau rakyat johor sampai bila-bila kerana kebiadapan akibat didikan Pakatan rakyat..

Nyahkan Pakatan Rakyat dari bumi Johor.. kurang ajar!!

iskandar berkata...

HUKUMAN AWAL BUAT BANGSAT2 ITU IALAH MEREKA SENTIASA DIEKORI OLEH KETAKUTAN YG MENGHANTUI SEHINGGALAH BANGSAT2 ITU BERTEMU HUKUMAN SEBENAR...!

Jeffry berkata...

KPD RAKYAT JOHOR SILA FOTOSTET MUKE2 SIYALAN NI. KLU NMPK KAT MANA2 SILE INFORM KAT BALAI POLIS YG BERDEKATAN. KLU DIA CUBA CABUT LARI KASI HENTAK SKET!..HARKKK PTUIHH!

Kongsi Link Anda