Ahad, April 05, 2009

Pas terus membeli pengundi Bukit Gantang!


Paku dulang paku serpih, mengata orang dia yang lebih... tedapat maklumat terkini bahawa Pas kini terus membeli undi melalui perayu undi mereka.

Menurut pengundi, Pas kini semakin berleluasa memberikan wang kepada pengundi atau rasuah atau politik wang ataupun istilah untuk menghalalkan tindakan mereka ialah derma.

Terbaru, pengundi Melayu dan India di Ayer Terjun mengatakan mereka telah diberikan RM 100 oleh jentera PAS. Selain itu jentera PAS hari ini dilihat sedang memberikan toto dari rumah ke rumah di Peti Undi Ayer Terjun.

Manakala di Batu Hampar pula menawarkan RM 100 kepada pengundi jika mereka menaiki kenderaan mereka ketika hari pengundian.


Rasanya eloklah selepas ni anggota SPRM boleh naik kereta perayu undi Pas ataupun ikut sekali perayu undi Pakatan Rakyat. Begitulah kejinya Pakatan Rakyat ini, mengatakan orang kotor tetapi mereka sendiri terpalit dengan 'taik' di badan mereka.

Pas sedang mengedarkan risalah kempen fitnah mereka dan memberikan dadih kepada pengundi didalam perkarangan Masjid Trong pada hari jumaat yang lalu.

Mereka mengatakan UMNO dan BN rasuah tetapi mereka juga mengamalkan rasuah dan politik wang dan mereka sendiri membeli pengundi.

Tolaklah mereka yang hipokrit
Tolaklah mereka cakap tak serupa bikin
Tolaklah mereka pengamal rasuah 
Tolaklah Pakatan Rakyat 
Tolaklah calon PAS...
Tolaklah mereka yang menggadai bangsa!



12 ulasan:

anti kafir harbi berkata...

Apa nak hairan. Kalau berkawan dengan syaitan maka perangai kitapun macam syaitan la. Bila berpeluk bercium dengan kafir harbi kitapun macam dia orang juga la.

La ni nama ALLAH boleh digunapakai oleh bukan Islam. Takut satu hari nanti bila puak ni memerintah, babi, arak, judi dan zina akan jadi halal, pas for all.

Tanpa Nama berkata...

Serius ni.... tapi sayang x de bukti kukuh.

Tanpa Nama berkata...

cam sialll nak samakan PAS ngan UMNO...

TULIS PAKAI OTAK BUKAN KEPALA LUTUT..

TAKPE BIAR PENGUNDI P059 TENTUKAN SIAPA YANG BENARRR

Tanpa Nama berkata...

Standard penulis ameno camtu le. Cam parpu kari jgk.

Tanpa Nama berkata...

tanda-tanda umno akan kalah. Layari

http://kerabubersuara.blogspot.com/2009/04/berita-serangan-insya-allah-umno-akan.html

Tanpa Nama berkata...

Kalau nak tulis berita, sertakan bukti macam ni. Ni pun nak kena ajar.....
Layari blog di bawah kalau nak tengok BUKTI NYATA.

http://pemudabesut.blogspot.com/2009/04/prk-bukit-selambau-ketua-umno-dari-kubu.html

Tanpa Nama berkata...

setakat tulis artikel bangang cam ni baik takpayah.bagi la bukti dulu..ni idak,tangkap gambar pon dalam semak..agaknya sembahyang jumaat pon tak pegi ...bodoh ke hape...betul la taraf bloggers umno ni tahap longkang...umpama anjing dengan bayang2 la ko ni....si perasuah besar kat malaysia cuba nak beri omokan kosong..nak wat cam ner ye tak???dah Islam Hadhari ngajar cam ni....

mat_terab berkata...

boleh cakap merapu ja la rakyat tak kan percaya pembohongan hangpa balaci umno oi......

pemerhati je berkata...

tu le korang, mentaliti orang PAS memang macam ni bila komen asik nak maki hamun orang. kata perjuangkan ISLAM. ISLAM tak ajar macam ni. korang ni letak otak kat lutut ke. kasihan betul aku tengok korang. yang korang sokong dan nak undi tu penderhaka dan pengkhianat bangsa. tak sedar ke korang dia ni boneka DAP. apa punya melayu korang ni. Aku bukan ahli umno aku ni pemerhati je. tapi kalau umno tu salah aku tetap kata salah. tak terkecuali korang. jangan ingat korang ni kebal. pikir lah sikit bangsa ku. jgn gadai maruah bangsa pada kaum DAP laknat!!! masa blum terlambat lagi untuk korang pikir semula. jgn lah diperalatkan oleh DAP.

Tanpa Nama berkata...

Saya dari Simpang..memang ada terima 'cenderahati' dari satu parti...BN. Jikalau menyokong mereka, BN akan bagi RM1,000 setiap rumah. Tetapi I kena tolong mereka ..memujuk kaum lain menyokong BN. I akan dapat alaun juga.

Bestlah BN memang murah hati & kaya pulak. Apasal PAS tak nagi..kedukut langsung. Tolong mereka kat kempan March 08 dulu satu sen pun tak dapat..malahan tolong BN RM50.00 sehari.

SimpangMAN

Tanpa Nama berkata...

Nak taya mengapa UMNO hina bangsa Cina atau bangsa lain ah...?


SimpangMAN

nik aziz berkata...

Sepanjang 60 tahun UMNO sentiasa menghormati kaum Cina.

Tapi kali ini kaum Cina (bukan semuanya) telah berpaling daripada UMNO dan menuduh bermacam-macam ... kenapa perkara ini tidak timbul dahulu dan hanya timbul kini..

Kenapa sekarang kaum Cina bertindak sedemikin kepada UMNO?

Kongsi Link Anda