Popular Today

Selasa, Januari 26, 2010

Pkr akan 'sembelih' Zulkifli

Zulkifli bakal menjadi mangsa pertama tindakan disiplin PKR kerana mempertahankan kalimah Allah. Parti Kurang ajaR ini dari awal penubuhannya memang menunjukkan sangat anti kepada Islam.

PKR lebih rela pemimpin parti tersebut meliwat, memakan rasuah, membuat penyelewengan, berzina daripada mempetahankan kalimah Allah yang maha suci.

Sebagai sebuah parti yang ketuai oleh Peliwat dan dianggotai oleh penzina, PKR merupakan parti yang rosak dari segi moral dan akidah.

Dasar parti kroni tersebut yang bermegah dengan jenama 3A (aNuwar, Azizah dan Azmin) kini semakin ditinggal rakyat kerana dasar parti yang tidak relevan dengan perjuagan agama, bangsa dan tanah Air.

Sebagai sebuah parti yang disokong oleh Parti Ajaran Sesat (PAS) kini PKR semakin sesat dan jauh dari Islam. Seorang pemimpin parti tersebut yang kuat prinsip Islamnya kini berhadapan dengan tindakan disiplin kerana mempertahankan kalimah Allah yang dipermainkan oleh pemimpn PAS, Khalid Bishop.

Ahli parlimen kontroversi PKR, Zulkifli Noordin telah dirujuk kepada jawatankuasa disiplin parti itu bagi menentukan tindakan yang bakal dikenakan ke atasnya berhubung tindakannya membuat laporan polis ke atas rakan Pakatan Rakyat, Khalid Samad.

Menurut setiausaha agung PKR, Saifuddin Nasution sementara menunggu jawatankuasa disiplin bermesyuarat, Zulklifli dilarang bercakap kepada media.

Selain itu juga PKR mengarahkan Zulkifli membisu daripada media (baca di sini). Ini sangat pelik sebagai sebuah parti Khianat Rakyat yng dikatakan telus dan mengamalkan ketebukaan, kini mengrahkan supaya ahlinya tutup mulut. Di mana di katakan sebagai kebebasan bersuara. Ungkapan tersebut hanyalah satu penipuan kepada rakyat negara ini. Di manakah dikatakan keadilan, jika Islam yang sepatutnya sebagai Agama rasmi persekutuan tidak diletakkan tempat sepatutnya.

Ini melihat sikap double standart pemipin PKR yang ketuai oleh Aljuburi. PKR kini sebuah parti yang banyak kudis dan kurap, dan banyak pemimpin yang hilang kepercayaan kepada kepimpinan parti tersebut.

Ini semua akibat ANUwar aljuburi dan proksinya adalah boneka DAP semata-mata sebab itu Islam tidak dapat dipertahankan lagi. ini dapat dilihat siapakah sebenarnya yang berperanan di belakang PKR Selangor setentunya DAP. Semua urusniaga diuruskan oleh DAP atau lebih tepat ronnie liu. ...

Bagaimana arak terus dibebaskan dengan berleluasa. Dan kini kita melihat pemimpin PAS Selangor, Hassan ALi semakin hilang telurnya... yang juga diarahkan membisu... kerana bimbang tercerai kerana sumpah laknat....

Zulkifli kini menjadi mangsa sembelihan agama' upacara korban' yang mahu dihidangkan kepada tuhan DAP yang tidak mahu ada pemimpin Pakatan Rakyat yang menentang mereka.

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda