Popular Today

Sabtu, Oktober 30, 2010

Perjanjian Syaitan P-Gay-R dan DAPigs

Sekali lagi DAP membuat perjanjian syaitan supaya mereka mempunyai kuasa mutlak... ini didehkan oleh Zulkifli Nordin dalam pembahasan beliau di dewan rakyat baru-baru ni [klik sini]..
Melalui perjanjian rahsia itu jelasnya, DAP akan memiliki kuasa autonomi ke atas Pulau Pinang sekiranya pakatan pembangkang berjaya mengambil alih Kerajaan Persekutuan.

Perjanjian itu juga dakwanya, turut membenarkan wakil DAP dilantik sebagai Menteri Besar di negeri-negeri dimenangi parti itu.

Zulkifli menambah, bagi menjayakan rancangan itu, DAP dijangka meletakkan calon-calon Melayu terutamanya di Negeri Sembilan dan Perak untuk bertanding pada pilihan raya umum akan datang.

"DAP meletakkan calon Melayu bagi membolehkan mereka dilantik sebagai Menteri Besar. Formulanya, mungkin dengan mencari calon Melayu daripada dalam PKR atau meletakkan calon pilihan parti itu sendiri.

"Memang kita lihat Lim Kit Siang seolah-olah tidak mendapat apa-apa. Tetapi sedarlah, autonomi yang diberikan kepada Pulau Pinang sebenarnya adalah ganjaran besar untuk Kit Siang dan keluarganya," ujarnya.
Ini bukanlah kali pertama kita mendengar menganai perjanjian antara parti dalam Pakatan Rakyat.. sebelum ini kita mendengar tentang perjanjian pangkor II..

semuanya bagaimana untuk DAP kuasai tanah Melayu ini secara halus dengan menonggang PAS dan PKR sebagai keldai...

Tak cukup jelas lagi.. bagi mana DAP nak hapuskan Melayu dan jadikan tanah ini macam Singapura..

Hapuskan DAP dan Pakatan Rakyat.. jangan menyesal dikemudian hari..

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda