Popular Today

Khamis, Disember 09, 2010

Biar lingkup PKR!!!

AKu suka kalau PKR tak percaya dengan kajian ni... Biar pi lingkup PKR ni.. asyik nak berlagak je.. Ketua Umum, Presiden, Timbalan termasuklah Setiausaha AGung.. sama sahaja berlagak...

Mana ada PKR nak percaya semua kajian ni.. dia percaya kalau Yahudi buat kajian je...


Bancian yang dijalankan oleh Universiti Malaya.

Menurut bancian yang dijalankan di Kuala Lumpur dan Selangor itu, 52 peratus daripada 1124 responden berkata konflik dalaman telah menghakis keyakinan terhadap kepimpinan Anwar manakala 49 peratus pula berpendapat mereka kecewa dengan PKR.



Responden berkenaan disoal oleh Pusat Demokrasi dan Pengajian Pilihan Raya UM (Umcedel) dan dijalankan pada November. Mereka termasuk pengundi di kerusi yang dikuasai oleh PKR, termasuk di Ampang, Bandar Tun Razak dan Lembah Pantai.


Daripada jumlah itu, 37.8 peratus menerima maklumat mengenai pemilihan PKR daripada akhbar arus perdana dan media elektronik.

Hanya 11.6 peratus bergantung kepada Internet atau portal berita.

Meskipun 41 peratus berpendapat Anwar tidak lagi relevan dalam politik di Malaysia tetapi 43 peratus terus bergantung harapan kepadanya. 16 peratus lagi tidak pasti.

Sumber : Malaysiakini

3 ulasan:

Wake UP! berkata...

Mana boleh percaya dengan kajian berat sebelah tu?

PKR akan mampus dalam PRU ke 13.

SUARA RAKYAT KUNAK berkata...

Kalau nak buat kajian pun, jangan guna kajian BODOH BODOH, yang mengundi pun hanya orang BODOH BODOH, tapi dalam firasat saya BN akan lingkup dalam PRU ke-13. jgn marah hanya firasat,

Tanpa Nama berkata...

Ini bukan firasat, ini betoi-betoi.. BN akan lingkup dalam PRU ke-13 nanti.

Baca betoi2, BN akan LINGKUPKAN PR dalam PRU ke-13 nnt. Kah.. kah.. kah...

Kongsi Link Anda