Popular Today

Rabu, April 20, 2011

Dalang Godam Laman Web Pembangkang sudah terdedah!!!


Wah.. pelik bin ajaib.. kecoh semasa Pilihanraya Umum Negeri Sarawak bahawam Laman Web Malaysiakini dan Harakah dogodam sehingga terganggu siarannya secara online.

Pada ketika itu ramailah yang menuduh bahawa UMNO adalah dalang kepada serangan terhadap laman web tersebut.

Namun hakikat kebenarannya ialah dalang sebenar yang menyerang laman Web Pembangkang adalah pembangkang sendiri bagi mencetuskan provokasi dan simpatisme terhadap pembangkang... memang pembangkang ini Raja Fitnah!!!

Patutlah pembangkang tak buat aduan pun kepada SKMM memang serangan ni sebenanrnya dianggap tak serius!!!

Dalang ini terdedah apabila Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) tidak menerima sebarang aduan daripada mana-mana pihak berhubung dakwaan berlakunya pencerobohan terhadap dua buah laman web propembangkang semasa Pilihan Raya Negeri Sarawak Ke-10, baru-baru ini. Ianya dijelaskan oleh Timbalan Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Joseph Salang Gandum berkata, walaupun dakwaan berkenaan disebarkan melalui media, sehingga kini tiada aduan dibuat terhadap SKMM. {klik sini}

''Saya percaya, itu (dakwaan) berkemungkinan bermotif politik kerana pembangkang sudah ketandusan idea.

Wah nampaknya drama murahan dan propaganda terus dimainkan dengan hebat oleh pihak pembangkang termasuklah laman web yang dimiliki pembangkang iaitu Malaysiakini dan Harakahdaily. Walaupun terpaksa godam laman web mereka sendiri..

Mujurlah ramai yang masih rasional dan tidak termakan dengan drama murahan ala aljuburi dan video seks Anwar...

Sebenarnya apa yang diberitahu pembangkang melalui media mereka hanyalah pembohongan semata-mata.. inilah yang diajar oleh ulama PAS mereka yang menghalalkan pembohongan dan penipuan demi kuasa yang sangat bertentangan dengan Islam...

Undi Pembangkang : Undi Fitnah

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

PR mengaku memiliki ideologi politik lebih baru dan kontemporari. Harap-aharap mereka sedar bahawa tak ada maknanya mendapat kuasa menerusi politik baru/ilmu/kontemporari kalau kaedah yang di gunakan adalah setaraf pemikiran kere-jaan 16 September.

Kongsi Link Anda