Popular Today

Selasa, April 05, 2011

Sudahlah Azizah.. rakyat tahu siapa yang 'auta' sebenarnya


Pemimpin Gay Rakus @ PKR @ P-Gay-R

Perangai pembangkang ni memang pelik... bukan pelik sikit tapi pelik banyak... ni cerita macam mat rempit.. bila lampu hijau mereka berhenti, tapi bila lampu merah mereka jalan!!!

Jadi perangai P-Gay-R ni sama macam mat rempit ni... dia terbalik sikit.. otak ada rosak.. wayar putus kalau istilah sekarang.. iaitu kalau orang nak kan keadilan dia akan cuba dapatkan dengan apa cata sekalipun.. tapi kalau orang tidak mahu keadilan, mereka akan cuba sedaya upaya untuk nafikan keadilan ini..

Biasa pembangkang ni dalam banyak hal bila melibatkan polis, sprm, institusi kehakiman dengan kata lain yang melibatkan kerajaan mereka akan tuntut Suruhanjaya diRaja untuk menyiasat sesuatu kes...

Tapi yang peliknya bila ada isu besar.. iaitu isu pemimpin besar.. berzina, buat salah laku moral, buat perbuatan terkutuk, buat perbuatan keji.. mereka semuanya hanya mendiamkan diri.. bahkan mereka sedaya upaya untuk menafikan perkara ini...

Lihat sahajalah respon pembangkang and the gang.. mereka cuba mengelak untuk hadapi isu sebenar.. iaitu siapa pelaku Zina tersebut... Kalau perkara ini berlaku pada BN nescaya mereka akan berkokok siang dan malam untuk tubuhkan suruhanjaya diraja.. tapi bila berlaku kepada mereka, yang ada hanya diam seribu bahasa termasuk Nik Aziz, Hj Awang, Harun Din, Taib Azamudin dan semua ulama Pakatan.. bukannya mereka mahu perkara ini disiasat, tetapi mereka hanya bagi hukum haram edarkan video seks.. tapi mereka tak sentuh perkara asas itu, iaitu siapa pelaku seks tersebut..

Lihat betapa bengongnya pemimpin Pakatan.. kali ini pemimpin pembangkang dah mula meracau.. dulu mereka gagal nak jawab tentang masa twitter Anwar Ibrahim sekarang mereka gagal jawab mengenai Jam Anwar yang hilang...

Apa yang mereka takut sangat, kalau mereka ada dakwan ada jam tersebutm tunjukkanlah sahaja, janganlah emosi sangat.. tapi bila minta ditunjuk mereka boleh marah pula pada wartawan sahaja.. mereka ingat rakyat Malaysia ni mudah kena 'auta' ke.. zaman tipu, bohong, auta, kelentong dan sebagainya oleh P-Gay-R dah berakhir..


Orang dah tahu dah skrip P-Gay-R ni.. berapa banyak kelentong yang telah dicipta oleh Anwar..

Isu 16 September.. berapa ramai kena kelentong.. sampai sekarang atau bila-bila tidak akan berlaku 16 September!!!

Manakala konspirasi 98 dan konspirasi 2011 tajaan anwar sudah tak lut, tak laku dan merupakan barang lusuhan. tiada nilai.

konspirasi 2011 adalah mengenai kelakukan anwar yang gian untuk melakukan hubungan seks. moral of the story yang terletak pada isu ini, bukan siapa yang mendedahkan tetapi adakah anwar melakukan ? sampai sekarang menuding jari ke arah semua orang tapi diri sendiri bagaimana...

Isu KONSPIRASI SUNTIKAN HIV
pada tahun 1999 wan azizah memberitahu seluruh dunia anwar telah disuntik dengan darah HIV. kecoh satu malaysia. wan azizah menuduh umno yang melakukan konspirasi ini.
tapi sampai sekarang kebenaran teori konspirasi ciptaan wan azizah tidak menemui kebenaran. kalau anwar disuntik darah HIV, sudah pasti dia dah lama mati.

ISU ARSENIK
isu arsenik muncul pada tahun 2001. anwar melalui agen propagandanya memberitahu rakyat bahawasanya umno telah memberikan racun arsenik kepada anwar.

bukan sekadar itu, isu konspirasi arsenik ini cuba disamakan pula dengan pembunuhan napoleon bonaparte. rakyat tertipu lagi.

jika benarlah anwar kena racun arsenik, dah lama dia mati.
bagaimana pula dengan video ini ?

Sudahlah Azizah.. janganlah nak 'auta' lagi.. janganlah jadi PKR- Pemimpin Kelentong Rakyat lagi.. rakyat sudah muak dengan PKR!!!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Keluarga puaka

Kongsi Link Anda