Popular Today

Selasa, Mei 03, 2011

Nik Aziz si tua nyanyok


Baru sahaja beberapa hari lalu Nik Aziz jumpa Duta Amerika ke Malaysia, Paul W Jones di pejabat Menteri Besar Kelantan di Kota Bharu [klik sini].. kini nik Aziz katakan siapa yang mengatakan siapa yang menyatakan dunia akan lebih aman adalah seperti penyokong Amerika..

"dunia akan lebih selamat dengan kematian Osama bin Laden di tangan pasukan elit Amerika Syarikat (AS) adalah pandangan tidak cermat" kata Nik Ajis

Sebenarnya penulis setuju dengan pandangan Nik Aziz.. jika tiada Osama, keganasan dan ekstremisme tetap berlaku... kalau tak percaya lihat sahaja amalan ganas yang dibawa Pakatan Rakyat khasnya semasa pilihanraya.. lihat sahaja samseng PAS dan PKR!!!

Kalau tak ganas itu bukan PAS dan PKR!!!

Memang sifat pemimpin pembangkang tak kiralah siapa yang penting mesti ada 2 sifat utama iaitu pertama pembohong dan kedua cakap tidak serupa bikin!!!

Pada 27 April 2011 lalu baru sahaja Nik Aziz jumpa Duta Amerika.. banyak persoalan timbul mengenai perjumpaan ini.. ini membuktikan PAS juga meminta tolong dan bantuan Amerika..

KIta tahu AMerika ini tidak pernah jumpa seseorang pemimpin tanpa mahu mendapatkan timbal balik.. setiap bantuan yang dihulurkan pastinya ada udang di sebalik serban!!!

Lihat sahajalah bagaimana Amerika menaja Taliban suatu masa dulu untuk jatuhkan pencerobohan Rusia di Afghanistan tetapi akhirnya Taliban juga mati di tangan tentera Amerika.. khasnya apabila AMerika mendapati mereka sudah tidak perlukan Taliban!!!

Ianya tidak mustahil berlaku kepada PAS yang bakal menjadi baru Amerika.. inilah buktinya iaitu perjumpaan Nik Aziz dengan Duta Besar Amerika!!!

Hakikatnya Nik Aziz ni dah nyanyok.. cakap merapu dan cakap tidak serupa bikin.. orang begini memang Amerika suka untuk dipergunakan!!!

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda