Popular Today

Selasa, Mei 19, 2015

Isu jet - untuk tatapan cai PR


Harap macai PR paham isu jet ni.. setiap Perdana Menteri memang ada khas jetnya sendiri.. namun jet ini bukan khas untuk perdana Menteri sahaja.




Fakta bahawa jet tersebut adalah untuk kegunaan DYMM SPBYD Agong, Perdana Menteri dan Timbalan Perdana Menteri juga tertakluk kepada syarat-syarat yang ditetapkan oleh kerajaan, pesawat berkenaan juga boleh diluluskan untuk kegunaan para Sultan, Yang Dipertua Negeri, Menteri dan Timbalan Menteri, tetamu-tetamu kerajaan Persekutuan dari negara asing, pegawai kanan kerajaan serta orang kenamaan juga telah disembunyikan.... Yang dimomokkan kepada rakyaat seolah2 kegunaannya nanti hanya khusus buat DS Najib.


8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

4 Jet kecil zaman Tun M dalam masa 22 Tahun lebih murah kos nya dari 2 jet besar zaman Pak Lah dan Najib dlm masa 11 tahun! Nak jilat agak2 la...rakyat tak lah bodoh mcm cai Najib!

Tanpa Nama berkata...

Persoalan nya bukan jumlah jet itu tetapi kenapa perlu diubahsuai sehingga 24 juta? Kalau 2-3 juta nak ubah buat meeting room ka apa ka ok lah nak ulang 2-3 juta ok lah tapi 24 juta? Boleh buat 300 unit rumah flat kos rendah untuk rakyat miskin tau tak?

Kenapa boros ketika rakyat dibelengu GST?

Gabenor johor berkata...

Rakyat tak bodoh, kalu mereka bodoh maka mereka x pangkah undi berpihak kpd kerajaan..yg BODOH adalah Tanpa Nama 5/19/2015 12:14:00 PTG sbb ibubapa bg nama tp takut nk bernama

Gabenor johor berkata...

Tak perlu cerita ttg ubahsuai..anda beli kereta proton saga SLV yg berharga RM30k lalu anda ubah suai lebih dari harga tu..masa kerajaan nak beli dahulu kenapa kera2 pembangkang x halang..mereka ckp x per biar kerajaan beli nanti kita ambil putrajaya kita dptlah kapal terbang tu

Tanpa Nama berkata...

Apalah bangang sangat penyokong najib ni nak paham apa erti membazir!

Tanpa Nama berkata...

Bahlol sungguh mamat yang reka nama gabenor johor nih...klu takat nama samaran dgn 1 follower tak yah la nak sombong bodoh. Pembangkang tak bangkang masa beli jet sebab najib beli senyap2....bahlol sungguh!

Unknown berkata...

Hi nama saya Jeanne Xavier dan saya seorang wanita dari Kanada, saya bekerja dengan pemerintah Kanada untuk jangka waktu yang sangat lama dan saya mampu untuk mendapatkan begitu banyak uang selama waktu saya di kantor yang dibuat berjumlah $800,000,000. dan karena itu saya memutuskan untuk berinvestasi pada pinjaman pribadi bisnis untuk membantu memecahkan masalah-masalah keuangan saya sesama manusia. saya memutuskan untuk memberikan pinjaman apapun di 2%, jadi jika Anda tertarik untuk mendapatkan manfaat dari perusahaan saya Anda dapat menghubungi perusahaan saya melalui email: jeannexavier111@gmail.com

nafsu suami berkata...

wow..ubah suai sampai cecah 24 juta? masyaallah, lebih baik gunakan duit tu untuk kegunaan lain yang memberi lebih bnyak manfaat.

Kongsi Link Anda