Isnin, Ogos 18, 2008

PKR----------- PARTI KUAT RABA

Gambar oleh: http://www.masterdedah.com

Semalam Parti Keadilan Rakyat ditukarkan secara rasminya kepada PARTI KUAT RABA... ekoran dari kejadian meraba penyokong PKR terhadap puteri UMNO yang dilaporkan oleh media massa...

Jadi selepas ini elekloh.... kita panggil sahaja PKR sebagai PARTI KUAT RABA sahaja...

4 ulasan:

sumandak bayu berkata...

Apa nak jadi lah dengan parti ni makin tawar hati lah aku nak join kat Parti KUat Raba. BUkan apa nanti saya sendiri pun ada hobi nak raba orang pasai ketua dia tak cakap ape pun sekurang-kurany nasihatkan lah ahli tu jangan 'kurang ajar sangat'.

Masa zaman Nabi perangkan kaum wanita, budak dan orang tua dilindungi ni pula PKR yang semakin tunjuk taring kat rakyat.

Tanpa Nama berkata...

penyokong PKR ni sama je dengan pemimpin mereka Mr Anwar..

.....kuat sex.. tak kira lelaki ke perempuan....

Nak sondol je....

PKR... Parti Kuat Raba

MAWAR BERDURI berkata...

ahah...walaupun agak lucu dan lucah. tapi 2 lah hakikat yang semua penyokong Parti Kuat Raba kena terima..saya sangat bersetuju. nama itu diwartakan tuk mereka. hehe

1Portal untuk 1Malaysia berkata...

PKR banyak nama...

Parti Kian Rebah

Parti Kelentong Rakyat

Parti Keadilan Rasis

Kongsi Link Anda